Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gieltje2002 schreef:@ Shirley: Wat schattig, die kleine Thimo op die kleine Missy! Ik zei al tegen Yvette, als je zo kan leren rijden heb je echt mazzel. Als ik ooit kinderen heb wil ik Missy wel een keertje van je huren!!!
Gieltje2002 schreef:Gefeliciteerd! Je valt de laatste tijd steeds in de prijzen, Mayo! Super hoor!
@ Shirley: Wat schattig, die kleine Thimo op die kleine Missy! Ik zei al tegen Yvette, als je zo kan leren rijden heb je echt mazzel. Als ik ooit kinderen heb wil ik Missy wel een keertje van je huren!!!
hij gaat de laatste tijd ook zo lekker!

Zirano schreef:Dyscalculatie komt steeds vaker voor.Maar dan is het wel net alsof je heeeel veel kunt besteden.Maar 50 euro is ook een heleboel hoor.
Is dat net zoiets als dyslecties, maar dan met nummertjes?
hahaha Ik heb echt een blonde dag. Paar missertjes gemaakt vandaag... oepsie! Nouja, morgen weer een dag...
Zirano schreef:welterusten allemaal ik ga moe mijn bed opzoeken morgen weer heeeel vroeg op04.30.

Goed gedaan allemaal!!ShirleyA schreef:Same here! Heerlijk vind ik dat, lekker fris in een fris bedjeIk ga ook lekker mijn bedje in. Bedje en ik zijn heerlijk schoon alle 2 en dat is altijd weer genieten.

Wel hier in Zaandam, dus lekker dichtbij 

daar komt mij zadel en andere spulletjes vandaan
Ik zit ook al weer op het werk. Wel lekker geslapen maar wat is het koud
Vanaf vandaag hou ik Omar's deken overdag ook maar om! Binnenkort een tussendeken om denk ik. Hij heeft nu nog zijn katoenen deken om. AnneOmie schreef:MogguhIk zit ook al weer op het werk. Wel lekker geslapen maar wat is het koud
Vanaf vandaag hou ik Omar's deken overdag ook maar om! Binnenkort een tussendeken om denk ik. Hij heeft nu nog zijn katoenen deken om.