dus chanel kan best jou vriendinnetje zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus chanel kan best jou vriendinnetje zijn
ik heb giter op Vincent mogen rijden!!!
:D:D echt een geweldig paard!!!
maar ik vind de les nix!!!! het was op zich wel gezellig hoor! maar ik vond dat het niet helemaal op mijn nivo was!! de paarden liepen maar als een sulletje door de bak heen! :S maar ja ik ga gewoon is kijken of ik toch naar een andere les kan!

Volgens mij wordt het later gewoon een paardsociaal(snap je?
) beestje, maar die niet bang is voor mensen
gewoon lief 
maar dan is cock wel mn vriendinnetje
Mag dat wel?
toevallig heb ik deze week heel veel geluk.. ik kan morgen weer eens gewoon op zaterdag rijden 

was progressief,dus op tijd, dus ik racen en snel draaien.. en jah toen kwam k ook wel een beetje krom voor 8.. was een brede oxer.. dus maar gas geven dat guess iets moest rekken.. maar deed ze net niet genoeg... beejte jammer..
Haha maar voor Versace was het allemaal heel erg nieuw toch?
Dan is het nog best netjes denk ik 
Ik vond igor altijd wel fijn om te rijden trouwens
maar nu idd niet zo meer... hij wordt steeds zwaarder... en hij reageert ook bijna niet meer als je hem probeert in te houden.. echt jammer is dat
!
Neem ik mn camera voor de zekerheid wel mee

Maar RV Salland...ik zal de naam missen na zoveel jaren!
zo wild dat ik r niet eens vast hoefde te houden tijdens uitstappen
En ze waar ik ook ging achter me aan liep
Ik had mn camera ingesteld op bestandstype RAW, vet grote bestanden... Alleen niet alle computers kunnen dat openen
Zo ook mijn computer
Maar ik kan ze gelukkig wel bekijken met Picasa, en dan upload ik ze morgen op school wel, dan kan ik ze dan miss omzetten naar JPG bestanden
Hoe dóm! 
ging wel aardig goed.. hij was alleen nog wel een beetje brutaal af en toe