Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SuperLiesje

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 23:41

ach.. floris is ook mijn vriendje Schijnheilig dus chanel kan best jou vriendinnetje zijn Knipoog

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 16:10

nou annelotte! Haha! ik heb giter op Vincent mogen rijden!!! Haha!:D:D echt een geweldig paard!!! Lachen maar ik vind de les nix!!!! het was op zich wel gezellig hoor! maar ik vond dat het niet helemaal op mijn nivo was!! de paarden liepen maar als een sulletje door de bak heen! :S maar ja ik ga gewoon is kijken of ik toch naar een andere les kan! Haha!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 22:45

Chanel is mijn vriendinnetje Tong uitsteken

T gaat steeds beter.. Ze drinkt goed bij der mamsie, en staat en rent zelfs af en toe...
als je de box open doet, dan staat ze op en komt ze naar je toe.. vet lief Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 22:47

Wat schattig Lachen Volgens mij wordt het later gewoon een paardsociaal(snap je? Tong uitsteken) beestje, maar die niet bang is voor mensen Lachen gewoon lief Lachen

Maar echt super dat het goed gaat Lachen maar dan is cock wel mn vriendinnetje Tong uitsteken Mag dat wel? Schijnheilig

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:50

Ik ging op Igor vanavond.. ging niet fantastish... vind het echt jammer dat hij een beetje "verpest" is... vroeger kon ie altijd zo fijn lopen.. en nu is ie zo stijf.. karin vond ook dat hij een beetje verpest was

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 20:44

Maar wat versta je onder "verpest"? En wie hebben hem "verpest"? Vind dat zo cliche klinken, ik bedoel, het is een paard wat op de manege staat, waar elke dag andere mensen op rijden, bijwijze van spreke jij, ik (nu dan niet meer maargoed), en nog vele anderen. Dan houd dat dus in dat wij hem ook aant verpesten zijn. Toch? Want je hoort altijd vele manegeruiters praten over manege paarden die verpest zijn door "de manege", maar daar bedoelen ze eigenlijk nooit zichzelf mee (terwijl hun ook op manegepaarden rijden 1 keer in de week) Of zie ik dat verkeerd? Lachen

Vandaag zandgehapt Clown

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 21:30

oooh wat fijn dat het goed gaat met Chanelletje, Lin!
Vroontje is mijn vriendinnetje hahaha LOL, als we dan toch bezig gaan:P
Ik ga vanaf aanstaande maandag om half 9 negen, omdat mn baas me toch graag in de winkel wil hebben op donderdagavond, wel beetje jammer want dan kan ik nooit es lekker donderdagavondshoppen in de stad....Boos!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:44

nja verpest is niet het goeie woord.. maar hij is er wel sterk op achteruit gegaan sinds ie manegepaard is.. en dat vind ik gewoon jammer.. mja niks aan te doen helaas.. ik moet misschien toch stoppen met lessen bij de hearst *huilt* omdat ik op zaterdag werk.. en straks doordeweeks in leeuwarden zit.. en de vrijdaglessen vol zijn Boos!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:05

Ach nee da's vet balen! Kan je werk en rijden niet combineren op de zaterdag?:(

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 23:57

bijna niet... ik rijd van 1 tot 2, en ik word bijna altijd aan het werk gezet van 12 tot kwart over 8 Boos! toevallig heb ik deze week heel veel geluk.. ik kan morgen weer eens gewoon op zaterdag rijden Haha!

We zijn nu aan het kijken of ik in Leeuwarden een paard kan gaan leasen.. Er was daar een manege (de leeuwarder manege) maar die zijn per 1 januari overgegaan naar alleen maar lease, en sinds 2 weken zitten ze in een volledig nieuwe accomodatie, ik zou dan ongeveer 100 euro per maand kwijt zijn, met daarbij inbegrepen 1 les en 2 vrije uren per week.. dus 3 uur per week. Ik ga dinsdag eens kijken of ik de "manege" wat vind.. en dan zien we het wel..

Ik heb ook al wel gekeken voor bijrijdpaarden ed.. en ik kan eventueel wel een leuk paard gaan bijrijden, maar dat ligt 8 kilometer onder leeuwarden.. en mijn ouders willen niet dat ik dat in de winter in het donker fiets.. aangezien het ergens in een gat onder leeuwarden is.. dus tja.. dat is ook al lastig :S

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 11:00

Igor is niet verpest hoor Knipoog
Igor was al niet fijn te rijden Lachen

Je bedeolt dat die een beetje afgestompt wordt.. Eerst die doet alles fijn en simpel.. en dus is er zovaak tegen aan geschopt en in zijn mond getrokken (klinkt lomp, maar zo gaat t wel eigenlijk) en daardoor reageerd die steeds minder..

Ik heb gister op indoor meppel gereden..
Versace was 1e rondje heel fijn, vond t wel spannend, maar liep foutloos rond. 2e rondje deed die heel stom en lag k der al bijna naast voor k maar begonnen was.. hij was eerst overdonderd, want er is daar zoveel te zien.. en ja toen had ze daarna zo iets van dit gaan we niet nog een keer doen.. kop tussen de benen en bokken.. maar toch 1 balkje en 1 hindernis voorbij gereden omdat die onderweg zo stom deed..
Guess liep rond of die t al jaren deed en niks eng vind.. die had 1e rondje 2 balkjes, maar arjen zei dat k daar niks aan kon doen, want k had goed gereden..
2e rondje had ze een balkje op de laatste hindernis Boos! was progressief,dus op tijd, dus ik racen en snel draaien.. en jah toen kwam k ook wel een beetje krom voor 8.. was een brede oxer.. dus maar gas geven dat guess iets moest rekken.. maar deed ze net niet genoeg... beejte jammer..

Maar toch wel heel tevreden Haha!

Nou morgen eens zien hoe die t in zwolle doet... heb laatste week namelijk geen dag dressuur gereden..

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 11:37

Goedzo Lin Lachen Haha maar voor Versace was het allemaal heel erg nieuw toch? Lachen Dan is het nog best netjes denk ik Lachen

Ik ben weg! Holiday on Ice, here i come Lovers

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 11:49

haha ja lin dat bedoel ik Knipoog Ik vond igor altijd wel fijn om te rijden trouwens Lachen maar nu idd niet zo meer... hij wordt steeds zwaarder... en hij reageert ook bijna niet meer als je hem probeert in te houden.. echt jammer is dat

mooi dat wedstrijd wel aardig ging.. jammer dat versace zo irritant deed.. maar hij moest vast nog wennen Lachen

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:18

ahhh, indoor meppel! Stalruitertje van vorig jaar stage mocht vorig jaar met indoor meppel rijden met een internationale ruiter, dan vormen een internationale ruiter en een (nationale) ponyruiter samen een team, moeten ze op tijd rijden, hartstikke leuk! Dat meisje zit trouwens nu ook op deurne, 1e jaars deeltijd sportklas. Een handige ruiter!

Maar linda, fijn dat het goed ging met Guess Lachen !

Vandaag gewerkt op stage, stagebegeleidster ging op concour, dus heb de stal gedaan vandaag. Ben gisteren van een paard afgevallen, en ben zo stijf als een deur! Jeumig, zelfs met longeren merk ik nu welke spiergroepen je daar voor gebruikt Clown Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 19:32

Jammer dat ik morgen niet kan kijken/groomen Lin, kga dan naar Mika;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:04

Als het weer een beetje mee zit kom ik nog wel even kijken Lin Lachen Neem ik mn camera voor de zekerheid wel mee Lachen

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 18:00

Hè, heet de rijvereniging nu Rijvereniging de Haerst?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 18:20

ja volgens mij wel ja Tong uitsteken

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 18:42

Jups, naam is veranderd Haha!

Guessje deed t wel goed vandaag .. Was iig 1e met 190 Haha!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 18:44

woo, dus wij zijn nu lid van RV de Haerst? Klinkt best chic Clown Maar RV Salland...ik zal de naam missen na zoveel jaren!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 18:46

Haha guess die was wild joh Tong uitsteken zo wild dat ik r niet eens vast hoefde te houden tijdens uitstappen Huilen van het lachen En ze waar ik ook ging achter me aan liep Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 19:03

Argh ik ben echt een doos Tong uitsteken Ik had mn camera ingesteld op bestandstype RAW, vet grote bestanden... Alleen niet alle computers kunnen dat openen Tong uitsteken Zo ook mijn computer Rolleyes Maar ik kan ze gelukkig wel bekijken met Picasa, en dan upload ik ze morgen op school wel, dan kan ik ze dan miss omzetten naar JPG bestanden Tong uitsteken Hoe dóm!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 19:33

Slimpie!!!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 19:43

Haha voor zover ik kan zien in picasa zitten er wel leuke plaatjes tussen Lachen

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 00:37

Ik heb op Spotty gereden zaterdag Lachen ging wel aardig goed.. hij was alleen nog wel een beetje brutaal af en toe Tong uitsteken