Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yustin schreef:hihihi hij is leuk he Lin? niet verklappen hoor hahaha

Yustin schreef:Willen jullie het antwoord???
Dus ik ben gister sinds een lange tijd een dagje niet op stal geweest haha. Maar dank je Peet en Rox voor het checken van Thommie.
Yustin schreef:
De letter e
hoop dat t niet te erg waait, anders ben ik al kapot voor ik op stal ben HAHA
Nee ik heb deze hele week geen les, maandag begin ik weer met een zitles. Volgens mij gaan die andere twee ook niet...in ieder geval niks van gehoord.

alleen is het toch lekkerder om te wachten tot het ECHT lekker weer is, is ook veel gezelliger 

) pinken
Yustin schreef:De letter e
Reentjuh schreef:Yustin schreef:De letter e
Haha, ja daar was ik dus nooit achter gekomen hè, wel of geen alfabet, maar nog steeds snap ik hem niet, of is dat zo'n raadsel die je ook niet moet snappen, hahahaha!
de domste
:D:D:D Gewonnen van
...Ben echt helemaal afgesleten,kan geen zand meer zien,meer schop meer aanraken,en al helemaal geen boomwortels!!!
...Ik mocht vandaag een keer de graaf machine bedienen,machtig man!!!Als je alleen al denkt dat als je naar voren rijd,dat die muurtje er uitligt
...Ach...Was wel kicke zo'n playstation dingie ding graafding
...Maarja,nu ga ik me maar helemaal insmeren met een koel gel tegen spierverslapping,spiergestuiking,spierverdraaiing,vaste spieren en weet ik veel wat,in iedergeval,het helpt zeker
(ook als je heel verkouden bent)