Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 16:40

nou ik heb een super lekkere wedstrijd gehad.. Hij was heel fijn te rijden..1e proef nog een beetje lauwtjes (176)2e proef wat meer gereden en ook meet slordigheidjes (174)
dus tis nog niet eens zo slecht gedaan.. en ik had zelf een fijn gevoel (als je nagaat dat degene die 1e was bij bartels rijd en 179 en 178 had)

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 15:34

Inderdaad joyce als jij maar fijn hebt gereden, de rest komt vanzelf. Nog 2 dagen en dan naar euro-disney. Germus mag lekker gaan racen in de veluwe. Daarna mag germus aan de bak met springenwedstrijden.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 19:46

Nou debby lekker ontspannen in euro-disney.. En germus gaat t dus zwaar krijgen haha en naar de veluwe en daarna springwedstrijden.. arm paard

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:25

Goed gedaan Joyce.
Deb. heel veel plezier, ben net terug van een paar daagjes Friesland was heerlijk om even bij te tanken.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:53

Ik zal mezelf hier ook maar weer eens melden.
Wel fijn Joyce dat je zelf een fijn gevoel had,dat is altijd fijn.

Ik heb een drukke en een rotweek, mag hopen dat het snel zaterdag is. Huilen

Hier staan nog foto's van mijn verzorgpaard: viewtopic.php?f=10&t=849817&hilit=

Alleen mijn houding. Hamer Maar ja ga van de week voor de verandering langs de HA met de vraag of er eens verder gekeken kan worden. Rolleyes

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:46

jaa het fijne gevoel vind ik prettiger als de punten (al is t natuurlijk wel leuk om winst te hebben, maar jullie snappen wel wat ik bedoel toch ).. heb nu 1 jaar over de B gedaan, en ook nooit gedacht dat ik daar zosnel (nouja voor mij snel) eigenlijk doorheen kwam.. Olypmus is geen dressuur paard en dat zal die ook nooit echt worden, maar we hebben lol en hij begint t ook steeds leuker te vinden (denk ik Tong uitsteken)

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:30

Amarie succes in het M2,ik zal voor je duimen.
Gisteren nog priveles gehad van henny ging wel oke, de keertwendingen beginnen ergens op te lijken.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:24

Mijn keertwendingen lijken nergens op, ik snap er geen bal van en de tank nog veel minder. Heb toch besloten de stap te zetten naar het M2 je kunt het maar gehad hebben. Och Joyce ik heb ruim anderhalf jaar over de M1 gedaan, en trek nu een jaartje of 2 uit voor het M2. Geduld is een schone zaak en de volhouder wint (hoe moeilijk het soms ook is), Deb veel plezier in La France.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 23:05

Daarom.. en met voor mij t vooruitzicht dat er toch een dressuurpaardje komt, waar ik misschien wel verder mee kom..

Nou mijn dagje in de Efteling was koud, maar we hebben alle attractie's die we wilde hebben gehad.. klein half uurtje moeten wachten bij de Bob en voor de rest overal maar 10 minuutjes..

Net privé les gehad wat bagger ging dus morgen gaat ie weer op strafkamp ( slof eraan Tong uitsteken) Aangezien ie dinsdag ook al niet te genieten was..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 19:19

het is weer rustig hier, komt vast omdat het vakantie is.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 20:57

Het is inderdaad rustig hier. Maar morgen is het weer zaterdag, dus wie weet weer een dag vol gebeurtenissen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 21:38

Nou morgen ook het begin van de schrobbelaarsrit.. 3 manege paarden en unzipped gaan mee, dus het is een paar dagen lekker rustig Tong uitsteken Vandaag de slof eraan en zelf toen was ie niet fijn de rijden..Poeheej hij moet nu echt aan t werk en hij heeft het nu echt door.. krijg zelfs al flink verzet

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 22:26

Die Olly is bang dat hij moe wordt. Ben benieuwd welke manegepaarden meegaan.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 08:47

een nieuwe, bokfire en rafje.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 00:17

olivia jaa, maar dat was misschien inmiddels bekend..

Amarie nog bedankt voor t helpen vanmiddag.. hij was vandaag redelijk fijn te rijden met slof..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 22:54

Zo we hebben weer een wedstrijd erop zitten.
Heerlijk gereden voor het eerst in de M2, het viel niet eens tegen al moet ik nog wel veel oefenen, maar het begin is gemaakt.
De rest heeft het ook niet slecht gedaan, niet dat er veel winstpunten gevallen zijn, de meeste hadden wel een goed gevoel en dat is toch er belangrijk.
Joyce had wat pech, Olym was wat stug maar na regen komt zonneschijn moet je maar denken.

Was het nog gezellig je etentje, ben ik helemaal vergeten te vragen maar na 12 uur secretariaatsdienst had ik het wel een beetje gehad.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 23:48

Wel lekker Amarie dat het begin gemaakt is. Dan is de kop eraf en ondertussen kun je lekker dooroefenen. In ieder geval succes voor alle wedstrijden die nog komen gaan. Natuurlijk geldt dit ook voor Joyce.

Mijn verslagje van zaterdag dat zet ik morgen wel neer, ga nu slapen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 19:47

Olly was gister idd niet met het goede been zijn stal uitgestapt.. Ondanks dat ie ecth heel lastig en sterk was, had ik veel te hoge punten.. 164 en 169-2

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 21:19

Amarie schreef:
moet je maar denken.

Was het nog gezellig je etentje, ben ik helemaal vergeten te vragen maar na 12 uur secretariaatsdienst had ik het wel een beetje gehad.

jaa t eten was ook erg lekker (en veel Clown ). was een doorlopend buffet, dus we waren er om 5 uur en dan hadden we om kwart over 5 eten he.. je kon vlees laten wokken en gewoon grillen, dus van alles wat geprobeerd Knipoog

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 21:54

Zal nu dan even mijn verslagje van zaterdag neerzetten. Zoals gewoonlijk op NL rondgehobbeld. Heb toch wel schrik gekregen van de foto's bij mijn verzorgpaard, dan bedoel ik mijn houding. Vooral mijn handen lijden een eigen leven. Daarom besloten om zonder handschoenen te rijden, en heel stom, maar ik let nu beter op mijn handen. Dus maar even zo oefenen dan. Het rijden ging redelijk, maar je merkt dat het nog te ver gegrepen is om de echte oefeningen te gaan rijden. Uiteindelijk redelijk lekker gereden. 's Middags Funny nog even gepoetst, waar hij zowaar van genoot.
Doet er nog iemand mee aan de pas de deux op 22 december?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 22:12

ik zal t er is met leentje over hebben.. misschien doen wij dan ook mee.. zond dat er niet een gewone wedstrijd is kunnen we niet gewoon oefenen

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 22:17

Ja ik vind het ook wel jammer dat er geen gewone wedstrijd is. Voor de kids wel, maar helaas niet voor de volwassenen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 00:31

jaa idd.. en dan in kerstsfeer..nouja dat is nog om te doen, maarja misschien komt er een gewone wedstrijd als er niet genoeg aanmeldingen zijn

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 07:43

Ja ik vond het ook wel jammer dat er geen gewone wedstrijd was. Anders had ik mooi alvast kunnen oefenen met paardje lief. Ik rijd in ieder geval wel de pas de deux mee aangezien ik het sowieso leuk vind en pasje toch ervaring op wil laten doen.

Gisteren ging het rijden trouwens erg goed, alleen moet ik af en toe nog steeds recht op blijven zitten Tong uitsteken

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:27

Nou hier dan ook mijn verslagje. Paco heeft weer een dipmoment de laatste tijd (ach t kan niet altijd goedgaan). Hij heeft gewoon echt geen zin om ook maar iets te produceren wat lijkt op datgene wat je van m vraagt. Heel veel schijnovergangen, overgangen en tempowisselingetjes gereden. Ook weer veel zijgangetjes meegepakt en de knopjes halt-draf en stap-galop proberen te vinden. Hij werd er helaas niet heter van; na 20 minuten was hij helemaal kapot. Dus na een stuk stappen toch maar weer opgepakt en de gezamelijke oefeneningen proberen mee te rijden. Schoudervoor en schouderbinnen gaat al lastig, maar helemaal als je paard bekant met zijn tong op zijn knieën loopt. Daarna de slangenvoltes halvebaan gereden. Hij liep uit vermoeidheid nogal door mijn rechterbeen heen, wat er voor gezorgd heeft dat ik nu nog steeds rondstrompel met ongelovelijke spierpijn in mijn rechterheup/been. Maar het is al aan het wegtrekken vandaag gelukkig Lachen Zolang het aankomende zaterdag maar weer weg is is het goed...Knipoog.

Jammer inderdaad dat er geen gewone wedstrijd georganiseerd wordt. Misschien kunnen ze die iig op het bord schrijven onder de voorwaarde dat het alleen doorgaat bij genoeg aanmeldingen. Als ik hier hoor dat er al een aantal pensionklanten mee willen doen, dan moet het toch wel lukken om genoeg mensen over te halen mee te doen om de wedstrijd door te laten gaan?
Liek en ik doen ook mee aan de Pas de Deux met twee geweldige topknollen Cool .....we hebben d'r al helemaal zin in Hyper!