Nog vuurwerk afgestoken gister?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(trouwens, het waait heel hard, en we hebben heel erg tegenwind. Dus misschien al gaan we eerder weg dan komen we nog om vier uur pas aan.
) 

Alleen een beetje druk af en toe. Gallop was wel heerlijk relaxt.
) 
)

Ik wilde natuurlijk eigenlijk stiekem ook op een van hen rijden maar aangezien dat vorige weer niet mocht heb ik uit voorzorgsmaatregel maar gelijk voor Fox gekozen (en ik wilde er ook graag nog wel eens op) Verder wilde ook op alle paarden wel iemand al op lieve brave fox niet 
) Aad zegt dan zo ongeveer de hele les dat hij wat meer naar beneden moet lopen (Tja dat snap ik maar hoe?) Verlichte zit op onze SuperFox was wel heel relaxd, geen last van zijn gehobbel
En toen liep ie ook wel door. Alleen als we voor een hindernis kwamen zakte zijn tempo ineens iets in, maar ja is maar goed ook want Guus achter Djolly leek me helemaal geen strak plan, hadden we straks twee opgefokte paardjes door de bak vliegen (dus eigenlijk ging ik expres zo sloom hè Fen
) Nou eigenlijk viel het toch best mee?
En zelfs die sprong dat hij voorop moest deed hij vlekkeloos (Ze kunnen dit paard nog gebruiken bij een concours hoor
, als tijd niet belangrijk is
)

)

)
, ik heb meteen een brutale vraag, weet iemand of er nog stallen vrij zijn? (of eigenlijk 1 stal)
ja zusje van thomas. Ken jij thomas?elian schreef:Begrijp ik nou goed uit het verslag van de les dat jullie allemaal achter elkaar aan springen zonder (of met weinig) afstand ertussen. Dat lijkt me erg gevaarlijk. Als het paard voor je een fout maakt knal je er bovenop of struikelt je eigen paard over de rondvliegende balken. Je leert er ook net echt zelfstandig naar je hindernis toe te rijden je paard volgt dan gewoon zijn voorganger.