manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:06

oh super dat bert visser filmpje....hebben nu de laatste op dvd, waar thirz en ik heen zijn geweest, echt zo cool.....enne wanneer gaan we weer eens Buzzen?????

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 14:49

JA Buzz! Haha!
Hihi, op zoek naar nog meer leuke personages Knipoog *Eerst nadenken voordat je drukt, speler 1 Bloos * Moeten we snel een keer doen!
Haha ben zelf eigenlijk helemaal niet zo'n super Bert Visser fan ofzo, maar deze was wel grappig *schikt t?* Clown *vertel, vertel!*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 15:12

Tjee.... Tis wel errug druk hier hè Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:29

Ja, wilde net wat gaan plaatsen! Knipoog
Heb de regen getrotseerd om Nous dr oog te behandelen en om boodschappen te gaan doen, tja, moet toch eten komen he! Vanavond wilde Marieke en ik gaan zwemmen, maar als het nog zo hard regent......

Heej Marieke, zullen we met ons verjaardagsfeest een buzz-competitie gaan houden?! Haha, lijkt me geweldig Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 15:39

JA! Hihi das een super plan! Ja een Buzz-party! (Waar laten we Chris? wanne die doet natuurlijk niet mee hè, die wint veels te vaak Knipoog )
*haha kom ik nog wel een keertje oefenen hoor Marieke Clown anders verlies ik veels te vaak! *eerst denken speler 1 Vork

Tis egt zulk nat weer ineens! Ik waag me maar nie buiten en blijf lekkr de hele dag binnen Haha! *al is t op dit moment redelijk droog buiten...*
Ach wie weet wat t weer vanaaf doet Thirz, kan je tog nog lekkr gaan zwemmen!

*enne dit regenachtige weer is natuurlijk ook heerlijk kaft weer! Clown Marcelle is weer thuis na haar eerste dagje school hoor, mét een lading nieuwe boeken; "Annemijn, wil jij die ff kaften?"
Dusja.. Annemijn is nu ff aan de knutsel met wat boeken en wat papier Vork

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:06

Ennnnnnnnnn, het is droog Go jij! Go jij!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 13:35

en Thirz en Mariekje, lekkr gezwomt? Haha!
*weer een beetje triestig weer vandaag hè.. maargoed ben allang blij dat t niet regent! *klopt af*

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:43

hihihi, mijn papa zit samen met Bert Visscher op Schiermonnikoog......

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:43

Denice komt weeerr terug op bokt :p Denice heeft niks anders meer te doenn

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 20:44

Haha, Gezellie saampjes hè op SChiermonnikoog Haha!

Hé Denice Haha!
*zo spreek je elkaar nooit en nu ineens overal Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 16-08-06 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:47

gaat om een handtekening vragen hihihi, heb ook gelijk gevraagd of hij voor mij geen vrijkaartje kan regelen....ben benieuwd......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 20:51

JA! haha ben ook benieuwd!
*leuk verjaardagskadootje Haha! gratis naar Bertje!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:08

zou echt weer gaaf zijn......heb nog niks gehoord....

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:17

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:22

(Mariekje, mn internet werkte nu nog ff mee, dus snel gepost! Knipoog )
Jeeeeeeh Stampertje! Maareh, wat zou 'tie daar aan het stampen zijn?? Geen links kunnen vinden Marieke?
Hahaha zie je pa daar al om het kampvuur met Bertje Vis zitten! Kan 'ie niet meteen ff voor een heeeele berg vrijkaartjes zorgen, die jij dan heeeel graag met ons wilt delen? Ben benieuwd waar ze het allemaal over gehad hebben; vast een heel serieuze man dan!
Thirz is vandaag mee geweest naar Nero en Boris. Zag ze Nero meteen in zijn nieuwe gedaante; verliefde puber! Er is nieuwe merrie op stal en meneer is zo ontzettend verliefd op haar dat hij zich ineens hengst waant. Hele tijd hinniken, irritant gedrag en energie te veel: niet te geloven! Nadat hij m'n zadel op grond had gegooid van z'n rug (licht beschadigd, maar hopelijk boom nog heel), ik een flinke kopstoot had gehad en Thirz en ik allebei helemaal gek werden van z'n draaikontacties (hij kon werkelijk geen 10 seconden z'n gemak houden) hebben we hem weer de wei in gegooid. Pfff... Thirz wil er vast nog wel wat over kwijt inclusief foto's Clown Hopen dat z'n verliefdheid (in loveness hihi) gauw over is, want tis redelijk vermoeiend! Boris daarentegen was z'n rustige zelf: heerlijk!
Ik ga lekker slapen! Trusten!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 08:47

Pfff ik heb het lekker druk de afgelopen dagen, druk aan het oefenen met Shaar voor morgen, gisteren manen en staart gewassen, vandaag ga ik benen wassen en nog proefje oefenen...
Sharon deed echt zo grappig bij dr voorpluk, normaal gesproken word ze helemaal panisch als ik met die slang in de buurt van dr hoofd kom, nu bleef ze gewoon stil staan met dr hoofd naar beneden, heel de tijd smakken omdat er allemaal water langs dr mond liep, dat zag er echt super grappig uit!
En toen ik haar daarna weer bij dr stal had gezet begon ze mn arm af te likken? Ik weet niet wat ze had, maar volgens mij was ze een beetje erg goedgehumeurd!
Verder moet ik nog alle spullen inpakken en heeft mn moeder verzonnen dat ik boodschappen moet doen en eten moet gaan koken, tsja....
Owh owh owh Nero moet maar eens een opvoedcursus hebben! Ik zou dr een Nanny bijhalen Bianz!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:17

Aaah, die Bertje, we nemen ook wel genoegen met een prive-optreden van m! Wil die vast wel voor zn grote fans doen toch?!
En tja, een heel avontuur met die Nero! Hij moet maar snel weer hard aan t werk, want al dat stilstaan doet m geen goed, haha Knipoog Foto's komen er zsm aan, ik ga nu eerst weer naar mn werk!

Enne Bar, heeel veel succes morgen, laat je even weten hoe t ging? En we zien de foto's wel he Ja

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 12:07

Die stampertje heb ik idd ook gezien in t zeeuwentopic (heb alleen nooit de link met stampertje gelegd Nagelbijten / Gniffelen ) Daar werd hij geloof ik Ben genoemd (bijnaam Irritant Vork )

Nero is Lief!! en ziet de Merrie ook wat in Nero? (Anders is t ook zo sneu hè, Nero slooft zich helemaal uit; draaikonten, hinneken, showen.. en zij gunt hem nog geen blik waardig!)
Hihi Haha! *dacht maak ff een plaatje Clown
Afbeelding

Ben benieuwd naar de foto's die jullie hebben gemaakt van de Verliefde Nero!

suc6 morgen Bar, wij verwachten natuurlijk wel stapels foto's en filmpjes hè Knipoog Hopen dat Shaartje dan ook in een opper best humeur is!

Zo, ik kan voorlopig weer 5 jaar lang gebeten worden door paarden Haha! Heb vanmorgen even een aanvul tetanus prikje gehaald bij de huisarts, dus kom maar op met die woeste paarden van Pdoes Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 14:22

Hihi wat heb je trouwens een geweldig onderschrift Mariekje! Haha! Waargebeurd? Clown

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:16

hahahhahahah ja annemijn Tong uitsteken

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:24

Ejj annemijn met jou kan je goed praten he :p

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 19:28

Tuurlijk kan je met mij goed praten Knipoog
Vind t alleen wel jammer dat ik nie zo goed weet waar ik t nou over heb. Kan je egt geen goede foto's vinden? (die vorige was nou nie bepaald duidelijk... Al zag ik wel dat t een leuk paardje was Vork )
Dus Denice op zoek naar wat foto's! Hihi, zal ik mijn mening ook eens geven Tong uitsteken Clown

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:30

jaa annemijn als jij ze voor mee maaktt ga zondag maarr mee Tong uitsteken 1 uur :p

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 19:34

Sorry, geen tijd....
Ik hang dan rond op de andere manege (haha, die ene zonder t toffe type Knipoog )
Misschien dat er nog wel anderen zijn die graag wat foto's van hem willen maken? *haha zie t al voor me; staat er strax een hele gang giechelende meiden voor zn neus *klik* *klik* Haha! Maarre wat ga je zondag doen bij de Kroo dan? (vragen of hij al een een Vriend(in) heeft Clown )

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:37

nee man spring wedstrijd Tong uitsteken