Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jenna schreef:Vinden jullie het niet eens leuk om in Meyendal te komen rijden ?
Dat zal ik jullie eens wat mooie plekjes laten zien
6 uur m'n bed uit was erg vroeg vanochtend aangezien ik gisteren pas rond een uur of 1 sliep

had geen zin. Morgen ga ik weer mijn best doen.....
moossie schreef:Ik kom net van stal en heb helemaal niets met Yus gedaanhad geen zin. Morgen ga ik weer mijn best doen.....
Ireentjuh schreef:wees maar niet bang hoor... Yus heeft zijn beweging wel gehad voor vanavond!![]()
.......
Mirona was een beetje hengstig...
Kwam erg slecht (lees: te laat
) uit bed

elady schreef:Anoes: Nee, nog niks ontvangen, maar betekent dat dat je dat halstertje opgestuurd had? Super lief van je!

Maitai schreef:Hoi hoi
Ik heb slecht nieuws er is vandaag een ongelukje gebeurd met het zadel.
Mijn vriendin had hem geleend voor haar paard omdat zij ook graag een vzh zadel wou kopen en zij is in het bos over de kop geslagen met haar paard.
Het zadel is ernstig beschadigt en ligt nu bij de zadelmaker omdat de boom wat knikte,dus we vertrouwde het niet en hij is qua leder ernstig beschadigt ik baal hier van als een stekker.
Maandag beld de zadelmaker mij op om verslag te doen over het zadel en dan kan hij evt nog gerepareerd worden maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Echt 1000 x excuses ik kan er niets aan doen je hoort van mij ,groetjes!!
.