Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een maat kleiner gaat alleen niet passen vrees ik. Maargoed staart is nu goed beschermd. De staartflap komt tot driekwart van de staart
RB was er blij mee want die werd echt gek van de beesten. Eens kijken of hij het morgen nog doet en niet Bella en Ulvy de deken gesloopt hebben.
Een extra (elastieken) singel bleek de oplossing
Enne...bij Jan Linders blijken ze 3 interresante smaken snack a jacks te hebben; caremel, choco en choco-toffee
Emytje schreef:@ Juut: Choco-toffee! Die wil ik ook een keer proberen, die hebben ze hier niet. Ik ben eergisteren naar het strand geweest om wat verkoeling te zoeken, want daar staat tenminste een beetje wind. Al met al niet zo'n goed idee geweest, want ik was verbrandt op mn kont en op mijn schouderblad en ik ben gisteren een vaatdoek geweest omdat ik te weinig had gedronken... Nou ja, weer wat geleerd.
ach ja de warmte hè?

gaan we zeker vaker doen!
en dan morgen naar Barcelona! 

deedee19 schreef:Mijn les ging best goed. Vooral in het begin daarna werd RB een beetje sterk want hij was moe. Heb Mariet nog gezien
hahaha! RB zag er goed uit
Hihi ja was een beetje druk dus ik had je wel gezien, maar had effe geen tijd. Leuk als je er mag gaan werken. Met ponykampen neem ik aan?