Nou HW geeft aan dat de medium en heavy wel beschikken over het liner systeem? schiet maar maar neer? heb ook mijn bevindingen met het veschil van de dekens aan josie bekend gemaakt maar die 1 a 2 cm verschil dat de nieuwe deken groter is dan me oude is dus voor valko in zijn nadeel want daardoor komt de deken lager op zijn borst te liggen wat net niet lekker zit en dus de ombuiging veroorzaakt.\ nu kan dat toeval zijn maar goed voor ons een nadeel in dit geval
Nou ja ik merk dat dus ook he....dat ze wat groter zijn. De oude modellen liggen gewoon een stuk beter en die paar cm's maken wel degelijk verschil. En met wat voor oplossing komt HW nu?
Helaas vindt Daily het iets te gezellig in Utrecht.. Haar wond is weer op gaan spelen en ze hebben vanochtend weer een drain gezet..
ElizeVdS
Geplaatst: 22-12-11 17:57
Omdat ik elk jaar, ipv kaartjes te kopen (en verzenden) geld overmaak naar Serious Request, bij deze mijn kerstkaart aan iedereen van stal: Zoals jullie allemaal kunnen zien is Daily helemaal niet in Utrecht, maar gewoon op wintersportvakantie, gelijk heeft ze
Wel balen, maar goed dat ze de drain er weer in hebben gedaan, de troep moet er toch uit, anders komt het niet goed.... Wat een beestachtig leuke Kerstkaart! Ook voor jou en de jouwen fijne feestdagen!
Maestro zijn tandjes weer mooi? Moest er veel aan gebeuren?
Serada
Geplaatst: 22-12-11 23:16
Twinklebel schreef:
Maestro zijn tandjes weer mooi? Moest er veel aan gebeuren?
Nee, er hoefde maar heel weinig aan te gebeuren. Aan een kant zat een scherpe richel die heeft hij weggeveild. Ik heb het zelf ook nog gevoeld en daarna was het mooi bijgewerkt. Maestro was erg braaf. Ben er helemaal blij mee...
Ik blijf het maar raar op stal vinden, zonder Daily. Maar ik blijf hopen dat ze heel snel terugkomt! Yess was wel erg leuk vandaag, ze had alleen geen zin in een fotomomentje, toch geprobeerd:
Serada
Geplaatst: 24-12-11 13:32
Esther28 schreef:
Is iedereen weggewaaid????
Oooooohhhh ik heb zo'n leuk nieuwtje, kan het alleen pas volg. week op bokt zetten...whahaha