KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

16easer24

Re: KNHS Instructieweek 2, Allround Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 08:28

sjel heb er zelf nog nooit gereden maar wel vaak langsgereden, het terrein ziet er goed uit!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 08:31

Ik mag ook al om 6.3/6.45 bij huis weg hoor Pam ;) En dat terwijl ik eigenlijk best wel dichtbij woon :o

Sjel, veel plezier vanavond bij je crosstraining!

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 09:18

Ik moet gewoon twee keer naar ermelo rijden vrijdagavond en zaterdag. Moet zaterdag dag dan ook al vroeg springen.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 12:58

Hebben ze niet nog een stapelbedje voor je vrij Sam? Omdat ze zo lekker slapen hihi ^)

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:12

Dan moet ik eerst weer oefenen met in bed rollen, inderdaad wel iets dat ik overweeg maar dan moet mijn groom wel mee willen met overnachting. Stalling kon ook geregeld worden. Dan wordt het lekker eten bij de intaliaan en ijsje in garderen eten. :9

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:23

Hoihoi allemaal, ik kom me weer even melden na mijn vakantie in Turkije.
Ik heb een heerlijke week gehad, prachtig weer, heerlijk een week op het strand gelegen enzo.
Nu weer back to reality.

Mijn bmw heeft het begeven. Heeft problemen met de abs waardoor hij niet door de apk komt. Reparatie kost meer dan de auto waard is dus er moet een nieuwe auto komen.
Zondag had ik wedstrijd in Horst maar die heb ik af moeten zeggen omdat ik geen auto heb. Hopelijk heb ik volgende week weer een auto zodat ik wel gewoon naar Ermelo kan.

Heb verder nog niet bijgelezen, dat komt nog.

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 07:50

Hey marian das balen van je auto. Gelukkig wel van je vakantie kunnen genieten. Ik heb nog Heeel leuk nieuws heb namelijk die drie jarige gekocht die ik aan het inrijden was. K zit op me telefoon dus kan even geen foto's plaatsen maar hij is echt super leuk. En groot, gister gemeten op1.75. Hij staat nu lekker hier in Schoonhoven in het land 24/7 tot na de vakantie. K ga er uiteraard wel 3x per dag naar toe :p

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 09:54

marian mooi dat je vakantie geslaagd was!!! balen van je auto hopelijk heb je zateradg vervoer!!!
saar GEFELICITEERD!!!! met je KWPNer!! FOTO's :):) wat ga je nu met de tinker doen?

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 10:33

Orla was niet van mij en de dochter van de eigenaar wil er op gaan rijden maar die is helaas niet zo fanatiek dus ik vind het wel moeilijk om de tink los te laten maar ik red het gewoon niet om ze allebei te blijven doen helaas.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 10:37

saar leuk :) ben ook wel benieuwd naar foto's.... ;)
marjan mooi dat je het goed hebt gehad, jouw pferd heeft iig lekker op de wei gelopen dat ik zag ;). (wat voor afstamming is het eigenlijk??)

Edit: marjan al gezien ;) pa dacht dat dat bonte van voltaire af kwam, niet dus ;)

ik heb nu al een k*t dag, :( niks gebeurd, gewoon alles niet leuk, hoor je nog bepaalde liedjes die het nog even wat erger maken grr.

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 11:27

Ok hoop dat ze het doen, hier een paar foto's van rijden van een paar weken geleden, let aub niet op mn zit die is inmiddels al wat verbeterd. Hij neemt ook erg ruime passen in vergelijking met Orla dus was even wennen. Afbeelding Afbeelding

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 11:44

Leuk Sarah! :j
Heb je toevallig je KNHS Shirt aan? :=

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 11:45

Leuk dier hoor :D

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 11:50

Ja fout hè

Marcha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 11:58

*\o/* *\o/* *\o/* Sarah heeft een echt paard!!! Wat een leukerd zeg. (No offence tegen Arla natuurlijk.... want dat blijft een schat van een beestje!, maar hier ga je veel verder mee komen!)

Maar dat knhs shirt kan echt niet!

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 13:30

leuke foto's !!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 14:17

Wat leuk Sarah!!! Ziet er al goed uit hoor ;)

Mijn merrie is gisteren Ster verklaard op de keuring :D Ben helemaal trots op mijn kleine dame :D

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:22

Jeetje Marjan, wat balen! Vervelende kosten zijn dat altijd.
Saar, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ziet er uit als een leuk dier, wel even meer foto's showen hoor zodra je ze hebt. En inderdaad hoe tactloos March dat al zei (haha), ik denk dat je hier wel iets verder mee komt dan mee Orla, als dat ook je doel is natuurlijk?
Benth, gefeliciteerd maar ik had niet anders verwacht van die knappe dame van je!
Martien, heb je al nieuws over Levi haar schouder/been?
Colet, knuffel voor jou! Soms heb je wel eens van die sombere dagen. Die kent iedereen denk ik wel! Ik althans wel en dan ga ik ook altijd sombere liedjes luisteren, hoewel dat echt niet goed voor je is haha! Ik denk altijd maar zonder die daagjes herken je de dagen die heel vrolijk en gelukkig zijn ook niet.

Dit weer helpt trouwens ook niet mee! Pff wat een verdrietig weer.
Ik ben heel trouw naar beide paardjes geweest, Dio voor het eerst een hoofdstel in <3 en Maes bijgezet aan de lijn, lekker in de regen! Nu douchen en een leuk pakje aan, heb een feestje en zin om te dansen dus dat beloofd een leuke lange avond!

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 20:24

Pff nou ik heb echt mijn dag.... Ongeluk gehad met de auto, best wel wat schade, staat nu bij garage... (zelf niks hoor)
Brr dat het maar snel morgen word.
heb trouwens wel nieuwe iphone, maar erg waazig dat ding :P

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 22:35

Zo das balen Colette. Het is soms moeilijk om dingen positief te blijven bekijken (niet dat er iets positiefs is te bedenken aan een ongeluk maar ik heb het over het algemeen). Ik hoop dat je auto nog gemaakt kan worden. Je iPhone kan je na een weekje niet meer missen hor, heb er zelf ook 1 sinds een paar weken.

Heb zelf ook niet zo n leuke dag kan bij weinig mensen iets goed doen vandaag en heb net 2 uur buiten gelopen bij de Tinkers om ze allemaal binnen te zetten wat niet helemaal vlekkeloos verliep en we kwamen een stal te kort dus er staat er 1 bij de buren in de stal waar different in heeft gestaan. Heb different ook maar binnen gezet want die stond te rillen als een rietje. Zetten jullie allemaal je paarden binnen met dit weer?

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 06:59

Nou heb ze idd wel uit de wei gehaald, ze staan inn de paddock, kunnen ze zelf de stal in als ze willen :j

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 09:51

Saar: hij is idd heel fijn, maar bij mij krijg ik mijn mails/hyves dingen etc niet automatisch binnen? pas als ik aanklik gaat hij laden en kijken of er iets nieuws is heb jij dat ook?
Mijne (die mee naar ermelo was) staat 24/7 buiten, met regendeken, maar gister (die wind) vond hij niet zo leuk dus toch maar nachtje binnen gezet, maar staat nu weer buiten. De rest staat altijd snachts binnen nu dus ook, maar overdag gewoon buiten ;).

Ik reed in auto van pa, mooi k*t want mijne zijn de banden echt kaal kaal (staan op knappen zal ik maar zeggen) maar moet nog geld krijgen... want moet grote beurt hebben dus gaat nu niet.
Pa auto was goed, ja nu dus niet meer. Enige 'voordeel' is dat pa's auto allrisc verzekerd is en mijne niet, dus als goed is kost het nu wel minder.... Heb in 1 dag ook al mijn duits weer opgehaald, moest duitse verzekering bellen en sleepwagen etc.

saartjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:16

Mail geeft ie bij mij goed aan fb ook redelijk alleen wat vertraagd en Hyves krijg ik alleen bericht als iemand op m'n www reageert ofzo niet altijd dus maar zou niet weten welke instelling je daarvoor zou moeten aanpassen.
Krijg je geld terug van de verzekering? Of was het je eigen schuld misschien? Wel dikke pech als je helemaal niets krijgt.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 10:23

Verzekering betaald (als het goed is). Ja was mijn schuld (ondanks dat ik er niks aan kon doen) maar ik reed er achter op dus is altijd schuld.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 20:43

Nou ze moeten mij wel hebben zeg....
Was net les, en mijne doet heletijd kop omhoog en moeilijk in de hand (dacht eerst rug, maar aan longe doet hij het ook) dus toen dacht ik bit, maar tanden waren goed. Nu kneep lesgever in keel, en meteen proesten is het waarschijnlijk iets van keelontsteking.... Moet ik weer poedertje gaan halen en dan moet t met 10dagen over zijn.
Had hij in ermelo ook al last van dat hij wat onrustig was in het hoofd of ineens kop omhoog deed, is daarna wat minder geweest (omdat ik tijd lang rond en laag heb gereden dan doet hij het niet). Maar nu weet ik gelukkig wel de oorzaak... Nu hopen dat het niet chronisch is.