Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shenavallie schreef:winnitou schreef:ga lekker bijtijds mijn bed in. Moet nog even Rowan zijn bed opmaken, hij ligt in mijn bed, en als ik zijn bed niet opmaak heb ik hem de helenacht in mijn bed.
oliebol, het is alweer half 11!Ik ga ook gauw, anders kom ik er morgen zo moeilijk uit, ha ha!
![]()
Wesley slaapt momenteel ook bij ons in bed, want Dennis moest vanavond z'n eerste avonddienst weer lopen. Daar had Wes natuurlijk meteen "misbruik" van gemaakt en ligt nu prinsheerlijk in ons "verstoppertjesbed", ha ha! Als Dennis straks thuiskomt, zal hij Wesley wel weer overhupsen naar zijn eigen bed
Shenavallie schreef:Tytje schreef:O, even iets heel anders, als jullie iets horen over een verkoop van een Vespa scooter, dan hoor ik dat graag! Stef wordt dit jaar 16 en wilt graag een Vespa. Doe toch maar geen stekje, maar een hele grote geldboom!
Ik ken wel iemand die een Yamaha-scooter te koop heeft staan! Laat maar even weten of je interesse hebt, dan link ik je even met haar!
LIQUITA schreef:Tytje schreef:Mary krijgt een nieuwe stal. Het leuke is dat het helemaal niet ver van ons huis is, maar 10 km!!!!!! Ze komt volledig verzorgd op een zorgboerderij, waar heel veel land is en gedraineerde paddock en buitenbak. Mocht Mary opknappen, dan kan Stef rijden in de bak en in het Twiske!! De eigenaar is mede oprichter van de Ametyst, was gezellig allemaal.
Alleen nu zoek ik ook een geldboompje, mag ook een stekje zijn hoor.
Is het die stal geworden waar ik een link van had geplaatst? Leuk hoor, ben wel erg benieuwd.
Nicole1995 schreef:Werden gister gebeld door Husby zijn ex,Youri heeft een beugel zo`n hapding voor snachts al een jaar bijna.Nu wisselt hij in de verkeerde volgorde zegt de orthodonthist,er moeten 3 kiezen uit.Of hij ff mee wilt gaan zij durft niet.Ik zei al;leuk klusje krijg je in je schoenen geworpen,normaal heeft ze zo`n grote mond!!!!
Hij is bloedje nerveus logisch,en Youri kennende word het een drama van jewelste.Ik moet naar me schoonmaakhuisje vanmorgen om 10.15 moet hij er zijn.Hoop dat het mee gaat vallen voor allebei.
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Werden gister gebeld door Husby zijn ex,Youri heeft een beugel zo`n hapding voor snachts al een jaar bijna.Nu wisselt hij in de verkeerde volgorde zegt de orthodonthist,er moeten 3 kiezen uit.Of hij ff mee wilt gaan zij durft niet.Ik zei al;leuk klusje krijg je in je schoenen geworpen,normaal heeft ze zo`n grote mond!!!!
Hij is bloedje nerveus logisch,en Youri kennende word het een drama van jewelste.Ik moet naar me schoonmaakhuisje vanmorgen om 10.15 moet hij er zijn.Hoop dat het mee gaat vallen voor allebei.
Vervelend voor Youri, maar paps is er wel op het moment dat hij hem nodig heeft.....
Nicole1995 schreef:Het ging niet bij de tandarts,hij lag dara en vroeg welke kiezen en hoeveel spuiten en de hij begon te trillen en te huilen.Hij stopte na 2 keer proberen,we moesten de beugeltandarts maar bellen(zijn moeder doet dat).Tandarts probeerde hem nog ff door te laten zetten maar het ging niet.2e keer word natuurlijk nog erger voor hem.Het zijn melkkiezen en die doen niet zo`n zeer zit haast geen wortel aan zei hij,maar ja ga maar vertellen aan een kind.Weet nog niet hoe en wat verder.
.
. Vanavond naar de vergadering van de EH. Zag bij de agenda punten iets staan over een eventuele carrousel groep, en dat lijkt me wel weer heel erg leuk.
Nicole1995 schreef:Werden gister gebeld door Husby zijn ex,Youri heeft een beugel zo`n hapding voor snachts al een jaar bijna.Nu wisselt hij in de verkeerde volgorde zegt de orthodonthist,er moeten 3 kiezen uit.Of hij ff mee wilt gaan zij durft niet.Ik zei al;leuk klusje krijg je in je schoenen geworpen,normaal heeft ze zo`n grote mond!!!!