Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:Nou gewoon.. met smsen en weet ik veel... dat soort dingen allemaal
gewoon.. even vertellen hoe je dat aanpakte...
Ennuh, mocht je dat willen, mag je mij ook wel een beetje helpen/tips
gevengehehe
Heb ik gevonden via a4y)
)
had ik zelf nooit aangedacht.. 
).
(ben ik stiekem nogsteeds trots op:P)
love it ! Pebbs schreef:dat is het mooiste als hij veel moeite doet ! wat een liefdesverhaallove it !

Kirsten_S schreef:dat is indd heel lief. zou bij iedereen moeten gebeuren! Wat hebben jullie ineens veel gelult zeg Haha. Kon al met moeite praten en smsen met Noortje want ik zat in de les, en ze had me al een keer gepakt op het smsen.
Jongens kunnen soms ontzettend lief zijn en ik mis wel die aandacht van iemand die echt echt om je geeft en met wie je alles kan delen. tis wel een van me zwakke punten dat zeg ik eerlijk, dan kick ik op de aandacht van hem, terwijl ik eigenlijk niks verder met hem wil.. Geliefd zijn en niet afgewezen worden, daar heb ik echt nu behoefte aan. Iemand die spontaan sms vind ik al lief en doet me wat..
Pebbs schreef:Vond je al zo kort maar krachtig smsen ! hahaha dacht al die zit vast nog op school !
vertel je verhaal maar
ben nou wel benieuwd !!
Pebbs schreef:dat is wel mooi zeg !
nog een vraagje ! vinden jullie het raar als je het met iemand doet waar je geen relatie mee hebt ? maar waar het wel fijn bij voelt ?
Pebbs schreef:Kirsten_S schreef:maar ik zou echt wel behoeftes hebben die ik graag kwijt wil aan iemand die er verder niks mee hoeft, mits die single is want sommige hebben dat vaak nog erbij, zo,n sexbuddy. Wil er nu wel eentje reserveren
hahahaha ik wil geen sex buddy ! dat vind ik echt triest
hoe is heettt ?