, gelukkig heeft ze het niet zo vaak en was dit maar een kleine aanval Rien, maar ik kan me voorstellen dat het een naar gezicht moet zijn. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Heel vervelend Rieneke, maar bleef ze wel staan? Lijkt me erg schrikken als je dat ziet gebeuren. Ik weet niet of ze nu brok krijgt, heb je al eens geprobeerd wat ze doet als je haar alleen graan voert? Op onderstaande pagina staat dat er mensen zijn die hun paard constant op medicatie hebben staan, misschien kun je dat ook proberen?
Cassidy schreef:Je hoort wel vaker dat paarden na een aanval van slag zijn.
Op de website staat ook dat een inloopstal optimaal zou zijn zodat de paarden zelf kunnen bewegen. Heel erg jammer dat dit niet zo makkelijk te realiseren is bij ons op stal.

Cassidy schreef:Stress is wel een uitlokkende factor bij een aanval. Als Babe zo gestressd raakt als Beau uit haar stal is dat er een aanval komt, zou ik toch overwegen om ze uit elkaar te halen...

Authentic schreef:Uhu
Maar als ze er normaal niet zo van streek van raakt, zal ze dan niet gewoon gestresst zijn geweest door de aanval? Ik kan me voorstellen dat je flink kan flippen als je spieren net iets raars deden of je voelt dat ze iets raars gaat doen. En dan dinnetje ook nog weg.