Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:00

Ah arme Beebje :(:) , gelukkig heeft ze het niet zo vaak en was dit maar een kleine aanval Rien, maar ik kan me voorstellen dat het een naar gezicht moet zijn.

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:07

Je hoort wel vaker dat paarden na een aanval van slag zijn.
Op de website staat ook dat een inloopstal optimaal zou zijn zodat de paarden zelf kunnen bewegen. Heel erg jammer dat dit niet zo makkelijk te realiseren is bij ons op stal.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:20

Cassidy schreef:
Heel vervelend Rieneke, maar bleef ze wel staan? Lijkt me erg schrikken als je dat ziet gebeuren. Ik weet niet of ze nu brok krijgt, heb je al eens geprobeerd wat ze doet als je haar alleen graan voert? Op onderstaande pagina staat dat er mensen zijn die hun paard constant op medicatie hebben staan, misschien kun je dat ook proberen?

Ja ze bleef staan, het zijn milde aanvallen. Ik heb haar al op minder brok staan en vorig jaar deed ze het ook prima op brok. Verder krijgt ze als supplement vit e + selenium wat ook zeer goed schijnt te zijn voor hypp paarden.

Verder heb ik in de zomermaanden graan uitgeprobeerd en ze vond het in iedergeval lekker, maar of het helpt geen idee, in de zomer als ze 24/7 op het land staat heeft ze er (zover ik er natuurlijk bij ben) geen aanvallen gehad. Het is zowiezo moeilijk na te gaan wat een aanval uitlokt, het kan van alles zijn. Nu heeft ze volgens mij gister wel de gehele dag binnen op stal gestaan omdat het zo regende en dit zou het kunnen zijn maar goed het blijft speculeren.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:22

Cassidy schreef:
Je hoort wel vaker dat paarden na een aanval van slag zijn.
Op de website staat ook dat een inloopstal optimaal zou zijn zodat de paarden zelf kunnen bewegen. Heel erg jammer dat dit niet zo makkelijk te realiseren is bij ons op stal.

ja *zwijmel zwijmel* dat is natuurlijk het liefste wat ik wil haha.......en zou het beste zijn voor Beebs...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:25

Authentic schreef:
Arme Beebje :(:) , gisteravond was ze wel echt heul erg van slag, hoort dat bij elkaar?

De hele wereld doet raar vandaag -O-

Beebs kan ook erg van slag zijn als Whiskey uit haar stal is hahahahahahha....die 2 kunnen niet zonder elkaar...

enne de wereld doet toch altijd raar!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:29

Stress is wel een uitlokkende factor bij een aanval. Als Babe zo gestressd raakt als Beau uit haar stal is dat er een aanval komt, zou ik toch overwegen om ze uit elkaar te halen...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:36

Cassidy schreef:
Stress is wel een uitlokkende factor bij een aanval. Als Babe zo gestressd raakt als Beau uit haar stal is dat er een aanval komt, zou ik toch overwegen om ze uit elkaar te halen...

meestal is het andersom, Whiskey kan erg onrustig worden en rondjes draaien in haar stal. Over het algemeen is Babe er vrij rustig onder als Whis weg is.....maar goed sluit niet uit dat Babe het altijd over zich heen laat komen. Het kan ook een reactie zijn geweest op de aanval.

Babe zoekt Whis wel altijd even maar gaat daarna gewoon verder met waar ze mee bezig was........dus weet niet of dit een grote factor is. Tis idd wel wijs om het in de gaten te houden.

Suus was Whis weg op het moment dat Babe zo druk deed??

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:41

Uhu :j

Maar als ze er normaal niet zo van streek van raakt, zal ze dan niet gewoon gestresst zijn geweest door de aanval? Ik kan me voorstellen dat je flink kan flippen als je spieren net iets raars deden of je voelt dat ze iets raars gaat doen. En dan dinnetje ook nog weg. :(:)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 13:50

Authentic schreef:
Uhu :j

Maar als ze er normaal niet zo van streek van raakt, zal ze dan niet gewoon gestresst zijn geweest door de aanval? Ik kan me voorstellen dat je flink kan flippen als je spieren net iets raars deden of je voelt dat ze iets raars gaat doen. En dan dinnetje ook nog weg. :(:)

tja het zal wel een combi geweest zijn....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 16:17

Er komt een leuke VK band naar Nederland! Jullie houden toch wel van VK? Kan als Pennyponyuitje dienen! O:)

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 16:22

Wanneer en waar is dit? Klinkt wel geinig.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 16:24

Uhhh ergens in Februari

In Utreg! Tivoli :+:

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 16:33

ehm ben blond maar wat is een vk band???

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 16:44

Ik moest het ook even googlen:
Bij visual kei speelt het uiterlijk, het voorkomen van de band een belangrijke rol. Vaak is ook de performance tijdens een concert erg belangrijk. Het visuele aspect kan erg verschillen: van gothic outfits met make-up die doet denken aan Marilyn Manson tot schattige vleugeltjes en kleurrijke glitter make-up. Wat bij visual kei het meeste opvalt is dat de meeste bandleden er vaak erg vrouwelijk uitzien, dankzij de make-up en bijvoorbeeld omdat ze jurken dragen.
Wat muziekstijl betreft is eigenlijk alles mogelijk. Er zijn bands die een erg poppy sound hebben, maar ook bands die een meer gothic stijl hebben of zelfs punk.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 17:18

:j VK zegt meer over uiterlijk dan over muziek, maar ik neig vnl naar metal en j-rock.

Bijv, DIO is metallisj:

Gackt is j-poppisj/j-rockisj:

MUCC is weer funkisj

^^

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 17:28

Leuk he? ^^

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 18:55

Euh... ik wilde net vragen wie er mee naar Mary Poppins The Musical... -O-

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:39

Dan doen we dat als back up Penny uitje :')

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:25

Ik had ook wel een heel lief niet-VK uitje verzonnen, Muse! Maar de voorverkoop begint morgen om 10 uur en dan sta ik een stalletje in elkaar te zetten. -O-

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:17

Ik hoorde afgelopen Donderdag dat mijn nichtje kaarten heeft kunnen scoren voor Muse in het Wembley Stadion in London...september volgend jaar...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:55

Authentic schreef:
Leuk he? ^^

haha ja tis zeker grappig......weer wat geleerd maar dat eerste filmpje is mij iets te heftig, qua muziek dan hahahahahahah

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 17:38

Live zijn ze heel leuk! Heb ze in oktober nog in Utreg gezien! :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 08:23

Joehoe!! Anybody there? Het is weer maandag dus we mogen weer Bokken hoor!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 08:32

we zijn er weer!!!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 08:50

zeg pennies van het goede leven...wie ow wie weet een goede site voor het bestellen van het poedertje.
Ik heb nu de groene Os Multivitaminen & mineralencomplex Sport.
Can anybody helup?