Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:19

Even toch een berichtje van mij....Aniet en Ruben ga er van genieten samen met jullie paardjes...tikkie jaloers wel natuurlijk!

Paardengroetjes van mij en Katrichta.

Zondebokje

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:17

gedondoleerd naoom... :o

lekker hoor aniet .. ben benieuwd hoe ze het gaan vinden daar :)

ow over mn wedstrijd aniet .. hahah was een succes Not :+ ;)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:18

Wat waren je punten Veer :):)

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:19

aniet een Ruben heel veel plezier daar in Duitsland :D
En ook met de paardjes natuurlijk ;)
is het nog goed gegaan met Joer en de haf ?

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:19

Waarom is het niet goed gegaan Veer ?
Was Uk druk ?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:59

punten weet ik niet volgens mij heb ik geen punten :D zowiezo mn eerste proef niet ;) haha daar was ik na het 2e onderdeel al gestopt :+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:14

hah wat ging er dan niet goed veer?????????????

Met mijn haflinger en Joepi gaat het heel goed.Haflinger druk en brutaal maar luistert erg goed en gaat er niet vandoor als die naast me loopt.Het enige is dat hij passage naast me loopt,wat voor jou voor de wedstrijd Veer,hihi
Joepi heeft even laten weten dat hij de baas is,heeft 80.000 keer gerold[denk dat hij dat nieuwe zand erg lekker vind,tot hij daar weer in moet dressuren natuurlijk.Daarna zijn ze leuk aan het spelen geweest en lopen als Jut en jul naast elkaar door de bak.Ik ben erg blij dat het goed gaat.Joer staat trouwens aan 1 stuk door naar buiten te kijken,hij heeft nu ook een buitenstal en dat heeft hij nog nooit gehad.

Marion leuk weer wat van je te horen.

Eerdaags gaan we wel foto's op internet zetten.
Trouwens die man van wie ik die haflinger gekocht heb ging huilen,vond het wel zielig hoor,maar ook een goed teken,hij geeft in iedergeval om zijn paard.Kreeg nog een wormenkuur mee en een halster[gelukkig ,het beest heeft zo'n groot hoofd ik heb maar 2 passende halsters voor hem] en hij smsde 'savonds al of alles goed was gegaan,lief hoor.Hij had zelfs zijn manen en staart nog gewassen.
Nou iedereen hoort wel weer verder hoor.Enne Veer vertel over Ukkie

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:25

fijn aniet dat ze het met elkaar kunnen vinden is toch altijd weer ff afwachten... achh meneertje huilensneu hoor... :o

geen zin om heel verhaal te typen knip en plek ff mn verhaal uit de theeleuters haha :+

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:27

nou gereden vandaag owow

los rijden ging op een gegeven moment wel aardig galop ging gewoon goed daar was ze echt heel fijn maarja de draf is gewoon zo moeilijk ... maar ik dacht nou als ze zo beetje in mn proef loop ben ik wel blij

nou bak in .... blazen .. tja toen was het eigenlijk al klaar ..

koppie de lucht in en geen land mee te bezeilen .. nou ging halthouden door eerst met een struisvogel de ac lijn opgereden te zijn .. toen wilde ze niet meer vooruit ! sta je dan ...

nou toen ging ze vooruit maar vraag niet hoe ... ben gaan hand veranderen en toen ben ik gestopt

jury zei ook ga maar lekker even beetje voor jezelf rijden .. toen is ze me beetje gaan helpen echt super tof vond ik dat

ze zegt ook ze is erg gespannen .. en ik heb ook een wellington ik weet hoe ze zijn ... erg lastig en het duurt erg lang dat je ze voor elkaar heb .. maar als je ze heb gaat het ook goed ..

nou ja bak uit.. ff beetje gestapt en galopje beetje gedraafd nou weer beetje ontspannen..

bakkie weer in .. nou heb mn proef wel uitgereden maar met een wat langere teugel en gewoon lichtrijden .. galop onderdelen gingn wel aardig netjes .. maar de rest was gewoon bagger .. maar ik had ook niet meer verwacht!

vond de jury echt super tof dat ze het zo oppakte! na mn proef ook nog even gepraat ... ze zegt de gang zit erin je ziet dat ze het wel kan .. maar ze moet meer vertrouwen gaan krijgen en er echt goed aan rijden en heel veel lessen!

ik weet dat ik eraan moet rijden maar als ze zo is zoals vandaag en je wilt nog een beetje door die bak heen komen .. dat had nu gewoon niet gekund en was er nog meer spanning gekomen .. dus heb het gewoon een beetje rustig aan gedaan ..

toch ben ik blij ondanks ze liep en ik reed .. dat die vrouw er toch ook door heen kon kijken dat er nog wel hoop kan zijn ...

en misschien wel niet met mij maar mss wel met iemand anders over een half jaartje als het bij mij niet lukt ..

en ben niet boos geworden :D

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 20:32

AnitaJoeri schreef:
Het enige is dat hij passage naast me loopt

Dat is een haflingertik :P

Fijn dat beide paarden goed aan zijn gekomen en dat het goed gaat samen!! We zullen je wel missen op stal en Joepie ook..

Jammer dat het niet zo lekker ging Veer.. Als ik jou met Uk zie rijden bij ons zou ik daar helemaal niet zo'n moeilijk paard achter zoeken :o

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 20:54

nou ben blij dat ik ook een getikte haflinger heb hihi

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:06

fijn aniet, dat de reis goed is gegaan en Joepie en haffie (hoe heet die eigenlijk??) goed kunnen opschieten met elkaar! wanneer ga je t bos verkennen?

Ik heb vanmiddag gesprongen met Ko'tje :-) Laag kruisje van 40 cm, Ko ging er soepel en beheerst overheen... hij trok zelfs erg naar de hindernis toe... jaja meneer gaf gewoon wat extra gas :+ Wowwwww, nog nooit gehad met hem :D
na een paar x moest ik helaas weer stoppen, wil been niet overbelasten :o ben wel erg benieuwd of er morgen meer vocht in het been zit....
Echt heerlijk om weer eens te srpingen!! Laatste x was half augustus!!!

Vanochtend zijn Aman met Tank en ik met Bizzie naar de zandweg geweest, straks een paar foto's van onze wilde rit }:0

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:30

Ouwe wilde Biz, kon hem net aan met 1 hand aan de teugels en in andere hand m'n mobje }> :+
Haha, nee hoor, Bizzie was juist weer erg braaf vandaag!!
Afbeelding

en Tankie was ook stoer 8-)

Afbeelding
Afbeelding

vooral die laatste vind ik erg gaaf!!! Het is dat ik weet dat het op de zandweg is, maar je zou toch bijna denken dat het ergens ver weg is!!

Aman, ik heb de foto's gemaild naar je :-)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:38

Oh! Anita! Ik ben blij dat jullie veilig in je nieuwe thuis zijn aangekomen! Joepi zal zijn vrienden echt wel missen, en zijn vrienden hem ook! En jou missen we ook en Ruub, die mafketel... |(
MAAR! We vinden het allemaal wel heerlijk voor jullie.Ik hoop dat Joepi en Haffie vriendjes worden en het heel gezelli krijgen samen.
Geniet er maar van, en...ik kom echt wel langs, maar Warenko laat ik dan wel thuis. Die is zó stout... :D
*D *\o/* := =:) :j #) B-) :# :P }:0 :? 8-) ^) :$ -:) ~~}> +:)+ :wow: :* _O- :evaw:
Vandaag met Warenko en Lieske en Dumpie naar buiten geweest, Dumpie vond de zandvlakte heel eng. Warenko kon hem niet overtuigen dat het juist gaaf is, dus volgende keer moeten er meer paardevriendjes mee om Dumpie over de streep te trekken. En dus gingen de oude opa's elkaar lekker opfokken tijdens de terugweg :P We hebben dus de zijgangen flink geoefend...geheel op klassiek Spaanse wijze, de opa's probeerden stiekum keihard weg te galopperen, maar dat mocht niet, ze kropen achter de teugel, vochten tegen de teugel, hingen over de teugel, maar gingen er pas in een galopje vandoor toen het echt mocht van de dames. Uiteindelijk ontspannen uitgestapt en vrolijk thuis gekomen. Lieske leert paardrijden ;) , (hebbie al blaren op het achterwerk? ) De paardjes staan tevreden met een emmertje lekkers weer op stal. De dames liggen uitgeteld op de bank....PFFFF

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:39

Gave fotoooos! Ik wil volgende keer ook door de waterpartij! Met mijn crossknol!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:42

Nou Biz wilde met geen mogelijkheid door dat "meertje", vorige x ook al niet gelukt. en hij wilde zelfs niet achter Tank aan
Het stomme is dus dat Biz wél door de gewone plassen liep, en die waren toch ook best aardig diep :+

Ik ben blij dat ik niet bij de 2 gekke opa's mee was haha }:0

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:43

Nou, Bizje kan er ook wat van, hoor!wacht maar, het wordt erger naar mate ze ouder worden! ;)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:52

Nooouuuwww Jetje, Biz heeft zijn eerste 20+ buien al gehad (en soms nog last van) Ik rijd niet voor niets nu weer ff met martingaal (laatste x is zo'n dik 10 jaar geleden :7 )
Met consequentie bereik je een hoop... nee is nog altijd nee :D en Biz is in de dik 12 jaar dat ik hem heb nog nooit aan de kletter gegaan ;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:05

Binar schreef:
fijn aniet, dat de reis goed is gegaan en Joepie en haffie (hoe heet die eigenlijk??) goed kunnen opschieten met elkaar! wanneer ga je t bos verkennen?

Ik heb vanmiddag gesprongen met Ko'tje :-) Laag kruisje van 40 cm, Ko ging er soepel en beheerst overheen... hij trok zelfs erg naar de hindernis toe... jaja meneer gaf gewoon wat extra gas :+ Wowwwww, nog nooit gehad met hem :D
na een paar x moest ik helaas weer stoppen, wil been niet overbelasten :o ben wel erg benieuwd of er morgen meer vocht in het been zit....
Echt heerlijk om weer eens te srpingen!! Laatste x was half augustus!!!

Vanochtend zijn Aman met Tank en ik met Bizzie naar de zandweg geweest, straks een paar foto's van onze wilde rit }:0

mijn haf heet Aiko,jaja weer een ko in de naam hihi

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:08

leuke foto's zeker die laatste van Aman.
Jet heb jij ook een huistelefoonnummer???Dus niet je 06

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 07:34

Goeiemorgen iedereen :)

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 07:55

Goeiemorgen :wave:

Leuk aman en nous dat jullie naar de zandweg zijn gegaan, leuke foto's ook :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 07:56

goede morgen,we zijn 1 en 2 Aman hihi

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 07:56

haha niet dus,dan maar 3

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 08:21

Goeie morgen mensjes! :D
Dacht dat ik vakantie heb, mijn moeder maakte me wakker en in zei "halloo. ik heb vakantiee" wat niet bleek te zijn :(