Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zowiezo mn eerste proef niet
haha daar was ik na het 2e onderdeel al gestopt

AnitaJoeri schreef:Het enige is dat hij passage naast me loopt

Laag kruisje van 40 cm, Ko ging er soepel en beheerst overheen... hij trok zelfs erg naar de hindernis toe... jaja meneer gaf gewoon wat extra gas
Wowwwww, nog nooit gehad met hem
ben wel erg benieuwd of er morgen meer vocht in het been zit....

We hebben dus de zijgangen flink geoefend...geheel op klassiek Spaanse wijze, de opa's probeerden stiekum keihard weg te galopperen, maar dat mocht niet, ze kropen achter de teugel, vochten tegen de teugel, hingen over de teugel, maar gingen er pas in een galopje vandoor toen het echt mocht van de dames. Uiteindelijk ontspannen uitgestapt en vrolijk thuis gekomen. Lieske leert paardrijden
, (hebbie al blaren op het achterwerk? ) De paardjes staan tevreden met een emmertje lekkers weer op stal. De dames liggen uitgeteld op de bank....PFFFF
)
en Biz is in de dik 12 jaar dat ik hem heb nog nooit aan de kletter gegaan
Binar schreef:fijn aniet, dat de reis goed is gegaan en Joepie en haffie (hoe heet die eigenlijk??) goed kunnen opschieten met elkaar! wanneer ga je t bos verkennen?
Ik heb vanmiddag gesprongen met Ko'tjeLaag kruisje van 40 cm, Ko ging er soepel en beheerst overheen... hij trok zelfs erg naar de hindernis toe... jaja meneer gaf gewoon wat extra gas
Wowwwww, nog nooit gehad met hem
![]()
na een paar x moest ik helaas weer stoppen, wil been niet overbelastenben wel erg benieuwd of er morgen meer vocht in het been zit....
Echt heerlijk om weer eens te srpingen!! Laatste x was half augustus!!!
Vanochtend zijn Aman met Tank en ik met Bizzie naar de zandweg geweest, straks een paar foto's van onze wilde rit