Zie ik Gigi op de achtergrond, was zown leuk paard, Sabine en ik gingen altijd met dr lopen
.http://i12.photobucket.com/albums/a242/ ... jd2003.jpg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.Broccoli schreef:Hoe is het hier?
Ik zit net in jouw profiel te kijken!!
Astor schreef:Manon_S schreef:
Alaxandra is de beste bewerker van heel HT haha!
Ik ben met har in contact gekomen door Melanie

Iriis_ schreef:Maar weet je wat het probleem vaak ook is. Soms wil je er gewoon bij horen.
Want jij zou het ook wel vet vinden om stoer rond te lopen bij de eigenpaarden
en leuk mee te doen. Dat lijkt je gewoon heel leuk. Daar wil je ook aan mee doen.
En dat hebben wel meer mensen, want het lijkt allemaal zo'n gezellige boel.
Maar dat is het nietDus ik zou me er als ik jou was ook alsjeblieft niet te druk over maken..
Blijf gewoon lekker met je vriendinnen bezig, en wil vooral niet té graag bij die 'oh zo leuke
en gezellig (NOT) eigenpaarden mensen' horen.. Want daardoor kun je mensen laten zitten
Sommige mensne vonden dat bij mij ook nodig, omdat ze toch al berijkt had wat ze wilde![]()
Dus ik was niet meer nodig. En nu wordt ze door andere mensne gebruikt.
Want iedereen gebruikt elkaar daar hoorgeloof mij maar, als er écht iets aan de hand is, laten ze je stikken.
Kan je moeder niet gezellig met andere moeder kletsen, van mensen uit je les? Weet zeker
dat dat veel meer types zijn waar zei van houd

kwam ik tegen in Nadine d'r profiel 

Ik was wel gesloopt, maar het was het dubbel en dwars waard!
DenK4ever schreef:Heerlijk is dat he, om zo moe maar voldaan van je paard af te stappen
Ik was zo trots op der..
!
Astor schreef:Mooi dat het leker ging meis
Was de lesgeefster oko aardig? En konden jullie het een beetje met elkaar vinden?
En fijne manier van les geven?
Ben benieuwd naar de foto's

Ben der stiekem trots op..

check die laatste 
DenK4ever schreef:Broccoli schreef:Hoe is het hier?Ik zit net in jouw profiel te kijken!!
KIMI

DenK4ever schreef:Kimi Raikkonen
Formule 1 courreurkwam ik tegen in Nadine d'r profiel
Ben er ook fan van
Is nog in ze oude pakkie
Broccoli schreef:Jij ook fan??

DenK4ever schreef:Broccoli schreef:Jij ook fan??
Jazeker![]()
Mijn ouders zijn gister bij de Ferari fabriek geweest, dus ik hoop dat ze iets van Kimi hebben gekocht voor me
Was wel blij dat ie voor ferari ging rijden, heb al jaren ferari paard op mijn enkel getatoueerd, maakt het nu nog leuker

.
.