Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jSophiaF

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:21

Goede morgen !!! Allemaal lekker geslapen ...?

Hoorde op het nieuws gister dat er een grote brand was op de Newtonstraat in Z'meer. echt geheel niks van mee gekregen, zo eens kijken of daar klanten van ons zitten ... hebben gezeten kan ik denk ik beter zeggen

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:22

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:23

Voor haar enting zeker .... En was ze wild ???

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:25

Heeel erg. Tong uitsteken Ze ging er bijna vandoor(nee hoor).

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:26

Zijn mooie foto's , maar jeetje is wel een zeer grote brand geweest zeg.
Ik woon er ook vlak achter, maar heb echt niks gehoord van Sirenes of iets dergelijks.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:27

Ik wel,de brandweerwagens kwamen achter me aan toen ik van stal naar huis reed.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:28

Blegh het is nog steeds donker buiten..

Gisteren gelukkig overdag bij de paardjes geweest dus ik heb ze nog even met daglicht gezien. Omie schrok ergens van en ging hard hollen.. dr ruitertje raakte flink in paniek Ach gut Gelukkig is het allemaal goed afgelopen..
Popje was lekker wakker met wandelen Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:28

Het iwas een grote brand zeg!

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:30

Jemig wat een grote brand!
Is dat in de buurt van Divoza??

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:31

Cer schreef:
Blegh het is nog steeds donker buiten..

Gisteren gelukkig overdag bij de paardjes geweest dus ik heb ze nog even met daglicht gezien. Omie schrok ergens van en ging hard hollen.. dr ruitertje raakte flink in paniek Ach gut Gelukkig is het allemaal goed afgelopen..
Popje was lekker wakker met wandelen Haha!

Het was door het losgooien van Malvin dat Omie schrok? Dat is wat het ruitertje mij vertelde.......

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:32

nee dat was het niet karleylover!Het was tussen Seghwaert eb Oosterheem op het industrieterrein.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:39

Gisteravond de kerstsfeer in huis gehaald. Geen kerstboom maar verlichting opgehangen. Nee, het is niet gekleurd, het zijn geen beesten,sterren.... en het knippert niet. hahahahah! Wel gezellig nu het buiten zo donker is.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:50

Opruiming bij Divoza......

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:08

desyma schreef:
Het was door het losgooien van Malvin dat Omie schrok? Dat is wat het ruitertje mij vertelde.......

Dat heb ik ook begrepen.. ik stond in de stal dus dat heb ik niet gezien, ik zag alleen dat ze door de bak heen rende.
Er worden trouwens nogal eens paarden met plastic zakken opgejaagd, en nu met veel paarden die binnestaan en rillerig zijn en er worden wat jonge paarden aangereden... Ik weet niet of dat nu ook zo was, maar ik hoop niet dat het mij gebeurd als ik bijvoorbeeld op Tence of Dusty zit. Zij bleef goed zitten maar ik ga er dan zonder meer af... Cool

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:15

Zo ben ik dus vorige week bijna van Tence gepl.urd toen iemand haar paard met een zakje aan de zweep aan het opjagen was,kon niet zeggen dat ik het prettig vond.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:16

desyma schreef:
Opruiming bij Divoza......

Heb Njente Cente. Huilen

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:49

Er zat inderdaad een plastic zakje (geen formaat vuiniszak maar boterhammenzakje) aan de longeerzweep. Er werd heel even wat mee gewapperd waarna Malvin zijn sprint inzetten en zelf snurkend op de automatische piloot door de bak ging. Malvin gooi in gemiddeld eens in de twee weken eens een keertje los als de kleine buitenbak of binnenbak vrij is en ik er niet gelijk weer uit moet omdat een ander moet longeren,rijden of uitstappen. Natuurlijk houd ook ik zoveel mogelijk rekening met anderen. Het ruitertje heb ik gisteren nog aangesproken en mijn excuses aangeboden als ik de oorzaak was van de hol van Omie. Al gebeurde dat in mijn beleving wat later.
Jonge paarden heb ik gisteren niet in de grote rijbak gezien. Jammer dat niemand mij er persoonlijk op heeft aangesproken....

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:52

Ik wil me er eigenlijk niet in mengen, maar ik begreep ook van de moeder van het ruiterje (om even geen namen te noemen) dat jij het niet was maar iemand anders, Desyma!
Maar het blijft een moeilijk kwestie... vorige week ben ik van tiff afgedonderd omdat daar uberhaupt iemands op stond te jagen (die had niet eens een zakje). Maar het zou misschien wel prettig zijn als daar inderdaad eens over gesproken wordt!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:54

Ik was in de bak aan het losgooien toen het gebeurde hoor, Jarrah!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:00

desyma schreef:
Ik was in de bak aan het losgooien toen het gebeurde hoor, Jarrah!

Ok, dan heb ik niks gezegd!!!
Pff roddels, nu weet ik weer waarom ik er altijd moe van wordt... Tong uitsteken

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:01

precies!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:10

desyma schreef:
Er zat inderdaad een plastic zakje (geen formaat vuiniszak maar boterhammenzakje) aan de longeerzweep. Er werd heel even wat mee gewapperd waarna Malvin zijn sprint inzetten en zelf snurkend op de automatische piloot door de bak ging. Malvin gooi in gemiddeld eens in de twee weken eens een keertje los als de kleine buitenbak of binnenbak vrij is en ik er niet gelijk weer uit moet omdat een ander moet longeren,rijden of uitstappen. Natuurlijk houd ook ik zoveel mogelijk rekening met anderen. Het ruitertje heb ik gisteren nog aangesproken en mijn excuses aangeboden als ik de oorzaak was van de hol van Omie. Al gebeurde dat in mijn beleving wat later.
Jonge paarden heb ik gisteren niet in de grote rijbak gezien. Jammer dat niemand mij er persoonlijk op heeft aangesproken....

Hm, ik heb het niet over een vuilniszak gehad? En hoe het verder ging weet ik niet, ik stond zoals gezegd in de stal. Ik zeg ook niet dat er gisteren een jong paard in de bak liep toch? Maar er zijn een aantal mensen die plastic zakjes gebruiken en een aantal anderen die dat niet zo handig vinden Lachen
Ik meen dat er wel iemand naar je toe is gelopen.. in mijn verhaal spreek ik jou iig niet persoonlijk aan, sorry als dat zo overkomt.

Als ik op een jong paard zit en ik zie iemand met een zakje aankomen, zal ik dat wel proberen te roepen en hopen dat ze daar niet van schrikken Haha! Maar misschien is dit ook wel een handig medium daarvoor? Hoewel ik niet weet hoeveel mensen dit lezen en zakjes gebruiken (er lezen vaak meer dan je denkt Cool ) maar vriendelijk verzoek om daar een beetje mee op te letten. Nogmaals, in zijn algemeenheid en niet op de persoon gericht Lachen

Roddels? Die heb ik dan even gemist.. Ja

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:28

Ik heb gisteren niemand gesproken en de roddels heb ik ook gemist!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:32

Oh dan begijp ik het verkeerd, ik dacht dat je wel iemand gesproken had (omdat er iets staat over excuses?) maar daar gaat het hier helemaal niet om... Dus laten we elkaar nou niet verkeerd begrijpen..

T ruitertje is erg geschrokken maar heeft daarna wel weer gereden, dat was heel stoer van haar Ja En Omie was lekker los in dr spieren Haha! maar ze zal vandaag ook wel weer even moeten lopen met dr ouwe lijf Tong uitsteken

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:37

Roddels, waar Roddels, die heb ik dan ook gemist denk ik.
Maar hou ook niet zo van Roddels ...

Gisteren me meisje weer heerlijk geknuffeld. Haar mok begint minder te worden en onze "nieuwe aanwinst" is niet bang voor de paardjes, vind ze juist leuk en wil er mee spelen, al vind me meisje dat minder geslaagd. Ach ze moeten nog aan elkaar wennen.