Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cer schreef:Blegh het is nog steeds donker buiten..
Gisteren gelukkig overdag bij de paardjes geweest dus ik heb ze nog even met daglicht gezien. Omie schrok ergens van en ging hard hollen.. dr ruitertje raakte flink in paniekGelukkig is het allemaal goed afgelopen..
Popje was lekker wakker met wandelen
desyma schreef:Het was door het losgooien van Malvin dat Omie schrok? Dat is wat het ruitertje mij vertelde.......
desyma schreef:Opruiming bij Divoza......
desyma schreef:Ik was in de bak aan het losgooien toen het gebeurde hoor, Jarrah!
desyma schreef:Er zat inderdaad een plastic zakje (geen formaat vuiniszak maar boterhammenzakje) aan de longeerzweep. Er werd heel even wat mee gewapperd waarna Malvin zijn sprint inzetten en zelf snurkend op de automatische piloot door de bak ging. Malvin gooi in gemiddeld eens in de twee weken eens een keertje los als de kleine buitenbak of binnenbak vrij is en ik er niet gelijk weer uit moet omdat een ander moet longeren,rijden of uitstappen. Natuurlijk houd ook ik zoveel mogelijk rekening met anderen. Het ruitertje heb ik gisteren nog aangesproken en mijn excuses aangeboden als ik de oorzaak was van de hol van Omie. Al gebeurde dat in mijn beleving wat later.
Jonge paarden heb ik gisteren niet in de grote rijbak gezien. Jammer dat niemand mij er persoonlijk op heeft aangesproken....