was echt van jaar geleden ofzo onze vrijdag avond les van 6/7.
erg grappig
, Ik - Sultan, Marthe - Speedy, Chinouk - Shadow 
http://www.youtube.com/watch?v=uPvz6cxFYws
hihihi, en dat comentaar van moniek is ook zo leuk

hahha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, Ik - Sultan, Marthe - Speedy, Chinouk - Shadow 

was gisteren echt half ziek geworden vabn kims eten... ze had gewoon die pan laten staan zonder deksel of iets ik weet nie hoe lang want ik was rond half 9 pas thuis... en ik MOEST het opeten en het was gewon echt hard kon er zo een raam mee ingooien haha
zo leek het iig... en toen had ik het toch gegetwen en daarna kreeg ik weer zo'n erge maagsteken...
mja heb het overleeft... en ze praat ecth zoooooveel... ik wordt helemaal gek... 
Ook nog even op Reve gereden, even gevoeld hoe een echt paard onder je kont voelt, alleen beetje jammer dat het er niet uit zag

) haha. 
Norfje schreef:Josjeee schreef:HERHALING:
VERPLICHTE INSCHRIJVING STAPAVONDEN VRIJDAG EN ZATERDAG:
Josje
Aniek
Lindy
Marie-Jose
YVON!
Michelle
Lotte R
, maareh, mogen wij ook met jullie mee heen-fietsen?

Tessaa_ schreef:Goeiemorgen!
Ja chantal ik was in son en zag jou ineens lopend aankomen met eric![]()
pff wat een k ut weer!! gelukkig ga ik met de auto naar school!
? niemand echt gezien, ja mijn nichtje maar dat was t wel. ook echt geeneeen bekend gezicht opt gala zeg! Maar was toch wel leuk! heeeel anders als bij eckart
. maar von t mss toch wel leuker ook! Je kon ook gewoon lekker met ze alle op t terras zitten enzo, was wel echt lekker want was echt heet buiten. maja half 2 thuis ofzo, en ben der al ff uit, dus ben nu wel moe..
. en nog orgineel ook! maarrem konde gewoon voordringe tusse al die dure auto's
. en krege ook nog wel leuke reacties
. dus ach! mama heeft foto's gemaakt dus ben benieuwd!