Hahahaha Sas wat was je dan nog laat op
. Hopelijk heb je school een beetje overleeft!!
Ik was vannochtend ook weer vroeg op! Even de paardjes buiten zetten... En ik dacht 10 min te gaan stappen met Atlas en om het even wat uitdagender te maken had ik balkjes voor m neergelegd in de longeerbak
, wat ie gelijk alweer spannend vond
.
Maar goed na 10 min stappen liet ik m eerst rechtsom even een stukje draven en moest ie ook de balkjes in draf doen, wat ie ook heel netjes deed. Toen wilde ik hem na twee rondjes weer laten stappen wat hij deed en omdraaien en links rustig even wat laten draven met balkjes... Maar Atlas kreeg dr steeds meer zin in en naderhand had ik een paard wat in galop door de bak crosste en balkjes aan het springen was.... (ik had ze niet achter elkaar liggen maar verspreid over de longeerbak zodat ie gewoon de hele tijd moest opletten
). Toen maar weer even balkjes weggehaald en hem uit laten crossen want met balkjes dr bij vond ik het een beetje eng
. Toen meneer klaar was met crossen heb ik m weer ff laten stappen en toen nog rechtsom laten draven... En daarna lekker uitgestapt! Daarna even beloond met twee appels en toen kon die weer het land op!
En tja de planning was voor mij stal uitmesten en naar huis maar vanaf het land kwam ik weer de eigenaar van een paardje met veulen tegen en daar ben ik een beetje blijven plakken
. Dat veulen is zoooo'n leuk echt heel speels!! Alleen helaas twee dagen terug ofzo door de schrikdraad gerend en nu heeft ze krammetjes in dr hals... Maar gelukkig gaat het allemaal goed en heeft ze geen hele ernstige verwondingen! Het is echt al een heel dapper veulentje en ze komt de hele tijd naar je toen... Echt ik ben verlieft volgens mij
.
Ging dr in de bak nog iemand rijden met de tuiger, aan lang teugeltje instappen en toen ineens even paard in de houding zetten met een ding vanaf de singel (die de hele tijd dat ze dr verder mee reed gespannen stond... paard kon dus niet verder omhoog maar zakte ook niet meer....) en de eigenaar van dat andere paard en ik hadden daar allebei dezelfde mening over en stonden dr vol verbazing naar te staren.... Paard liep in de krul en ondertussen hing de teugel wel te slap totaal geen contact.... Nee echt zo moet je rijden!!!