Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar ja als een leraar een pesthekel aan je heeft heb je dat wel eens...)
.
Tja, het schiet nog niet echt op met mijn topic, was ik een beetje opweg.

Fenn schreef:komt Paul online![]()
Maar goed, ik zal braaf lezen!

)
. Hopelijk heb je school een beetje overleeft!!
, wat ie gelijk alweer spannend vond
.
). Toen maar weer even balkjes weggehaald en hem uit laten crossen want met balkjes dr bij vond ik het een beetje eng
. Toen meneer klaar was met crossen heb ik m weer ff laten stappen en toen nog rechtsom laten draven... En daarna lekker uitgestapt! Daarna even beloond met twee appels en toen kon die weer het land op!
. Dat veulen is zoooo'n leuk echt heel speels!! Alleen helaas twee dagen terug ofzo door de schrikdraad gerend en nu heeft ze krammetjes in dr hals... Maar gelukkig gaat het allemaal goed en heeft ze geen hele ernstige verwondingen! Het is echt al een heel dapper veulentje en ze komt de hele tijd naar je toen... Echt ik ben verlieft volgens mij
.
, want alleen al lagen in een foto maken lukt mij niet... En als ik dan wat verander dan doet ie het in alle twee de lagen... Wordt dr gek van
. 

Misschien moeten we Fen ook gelijk als leerling inschrijven? 
*Vist haar lesgeefskills alvast ergens vandaan.
. Gezellig les krijgen van juffrouw Sas
.
). En gelukkig staat ze in een ander land waar ik niet doorheen hoef... (alleen langs...). En dan crosst At wel eens dr langs met veulen dr naast maar dat geeft geen problemen
.
. Dus dan crosst ie zelf alvast richting stal en ik kan dr rustig achteraan lopen... En dan staat ie alvast bij het hek te wachten
. Als ik m daar vast zou hebben zou het wel een probleem geven
.