Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:09

Ach ja, wij hadden eerst de KWT uren (beter bekend wanneer de W vervangen wordt door een U) Dan mocht je door het hele gebouw lopen en in een lokaal gaan zitten bij een vak. Kon je eventueel naar een andere leraar wanneer je je eigen leraar niet begreep (wat een onzin, er wordt dus gewoon vanuit gegaan dat leraren hun werk niet doen) Toen ze er na een paar jaar achter kwamen dat dit niet werkte, moest je je gaan inschrijven op de meest onmogelijke tijden... Scheve mond

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:15

Hahahaha ik vind het maar een beetje raar... Wij hadden ooit wel iets met bijles als je ergens heel slecht in was (had ik dus een jaar in wiskunde en dat mens vroeg mij wat ik kwam doen.... legde dingen beter uit als haar Tong uitsteken, maar ja als een leraar een pesthekel aan je heeft heb je dat wel eens...)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:16

Maar ik gaat douche en slapen!! Morgen weer de paardjes buiten zetten Haha!.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 23:17

Ach gut Tja, het schiet nog niet echt op met mijn topic, was ik een beetje opweg.

komt Paul online Clown Schijnheilig

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:17

Bij wiskunde stuurde de leraar altijd iedereen door naar mij. Ja ga maar naar Saskia die kan het wel uitleggen. Op een gegeven moment had ik meer rijen voor m'n bureau dan hij Vork

Dit jaar heeft hij ook nog tegen m'n broertje gezegd dat hij mij maar op hulp moest vragen, hoe lui kun je zijn Scheve mond

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:18

Fenn schreef:
komt Paul online Clown Schijnheilig

O jee, gooi alles aan de kant! Ik begrijp dat we waarschijnlijk ook niets meer van je gaan horen hier Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 23:21

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:28

Ik overdrijf graag *LOL* Maar goed, ik zal braaf lezen!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 23:31

mooi Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:32

Gedaan en ook nog gerageerd (het kan niet op vandaag)

Daarbij ben ik ook nog braaf gaan knutselen met Mazzel Lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 23:33

echt? Wat leuk Clown

Wil je nog meer fotomateriaal? Of heb je die niet nodig.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 23:38

Nou Sas, ik ga denk toch maar eens slapen Gaaaap

weltrust Doei, doei

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:42

Trusten, ik heb wel veel foto's van hem en zoek hier wel even in het topic Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 00:22

Nou ik heb wat in elkaar gedraaid en ga nu ook maar slapen...

(Was vergeten dat ik nog naar school moet morgen Nagelbijten / Gniffelen)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:37

Hahahaha Sas wat was je dan nog laat op Knipoog. Hopelijk heb je school een beetje overleeft!!
Ik was vannochtend ook weer vroeg op! Even de paardjes buiten zetten... En ik dacht 10 min te gaan stappen met Atlas en om het even wat uitdagender te maken had ik balkjes voor m neergelegd in de longeerbak Lachen, wat ie gelijk alweer spannend vond Tong uitsteken.

Maar goed na 10 min stappen liet ik m eerst rechtsom even een stukje draven en moest ie ook de balkjes in draf doen, wat ie ook heel netjes deed. Toen wilde ik hem na twee rondjes weer laten stappen wat hij deed en omdraaien en links rustig even wat laten draven met balkjes... Maar Atlas kreeg dr steeds meer zin in en naderhand had ik een paard wat in galop door de bak crosste en balkjes aan het springen was.... (ik had ze niet achter elkaar liggen maar verspreid over de longeerbak zodat ie gewoon de hele tijd moest opletten Knipoog ). Toen maar weer even balkjes weggehaald en hem uit laten crossen want met balkjes dr bij vond ik het een beetje eng Tong uitsteken. Toen meneer klaar was met crossen heb ik m weer ff laten stappen en toen nog rechtsom laten draven... En daarna lekker uitgestapt! Daarna even beloond met twee appels en toen kon die weer het land op!

En tja de planning was voor mij stal uitmesten en naar huis maar vanaf het land kwam ik weer de eigenaar van een paardje met veulen tegen en daar ben ik een beetje blijven plakken Tong uitsteken. Dat veulen is zoooo'n leuk echt heel speels!! Alleen helaas twee dagen terug ofzo door de schrikdraad gerend en nu heeft ze krammetjes in dr hals... Maar gelukkig gaat het allemaal goed en heeft ze geen hele ernstige verwondingen! Het is echt al een heel dapper veulentje en ze komt de hele tijd naar je toen... Echt ik ben verlieft volgens mij Haha!.

Ging dr in de bak nog iemand rijden met de tuiger, aan lang teugeltje instappen en toen ineens even paard in de houding zetten met een ding vanaf de singel (die de hele tijd dat ze dr verder mee reed gespannen stond... paard kon dus niet verder omhoog maar zakte ook niet meer....) en de eigenaar van dat andere paard en ik hadden daar allebei dezelfde mening over en stonden dr vol verbazing naar te staren.... Paard liep in de krul en ondertussen hing de teugel wel te slap totaal geen contact.... Nee echt zo moet je rijden!!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:38

Owww en Sas als je ooit tijd hebt.... Ik wil wel eens weten hoe je die foto's bewerkt Tong uitsteken, want alleen al lagen in een foto maken lukt mij niet... En als ik dan wat verander dan doet ie het in alle twee de lagen... Wordt dr gek van Tong uitsteken.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 12:04

Mmm.. hoe sommige mensen te paard zitten

Over veulentjes gesproken, te brutaal is ook niet echt iets hoor. Dat ding bij ons op stal is ondertussen behoorlijk brutaal en gister kwam ik dus Met Mazzel hun weiland in, komt dat veulen aancrossen. Ze ging vervolgens op haar bek (het veulen) en schoot weer weg. Mazzel werd een beetje sterk en stond wat te hupsen. Hij luisterde nog wel een soort, dus ik het weiland door met een sjezend veulen om me heen, staan ze opeens stil voor het hek (waar ik doorheen moest), toen ze uiteindelijk wegraceten was het onbegonnen zaak om Mazzel te houden, hij schoot ervan door, ik gooide het touwtje nog over zijn rug. Daarna hebben ze een goede tijd in het weiland staan rennen en doen, Ik had Mazzel net weer gevangen toen Deb aankwam lopen en ons gered heeft. Veulen is nog oké, Mazzel ook. Vandaar dat ik iets later was Sas Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:31

Ja dat had ik begrepen Knipoog

Ik ben nu net op school, dus ik kon nog wel redelijk uitslapen vanochtend Clown

Ik kom je wel een keer les geven Es Nagelbijten / Gniffelen Misschien moeten we Fen ook gelijk als leerling inschrijven?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 12:34

Doe maar Ja

over lesgeven gesproken, dat ik morgen waarschijnlijk doen ROFL *Vist haar lesgeefskills alvast ergens vandaan.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:46

Dat zullen we dan maar doen he Lachen. Gezellig les krijgen van juffrouw Sas Knipoog.

Dana is ook wel een beetje brutaal en misschien iets te dapper (maar na dr aanvaring met het schrikdraad kijkt ze wel iets beter uit Tong uitsteken). En gelukkig staat ze in een ander land waar ik niet doorheen hoef... (alleen langs...). En dan crosst At wel eens dr langs met veulen dr naast maar dat geeft geen problemen Haha!.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 12:53

Gelukkig dat dat geen probleem geeft Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:56

Gelukkig kan ik hem op dat stuk gewoon los laten. Is een soort pad van het ene land naar het andere land. En aan het eind zit een hek Knipoog. Dus dan crosst ie zelf alvast richting stal en ik kan dr rustig achteraan lopen... En dan staat ie alvast bij het hek te wachten Haha!. Als ik m daar vast zou hebben zou het wel een probleem geven Knipoog.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 12:59

Jeetje, dat werkt een stuk beter. Nouja, je hebt gezien hoe ik Mazzel uit het land vis en op het laatste stuk ging hij aan de haal. Weinig invloed heb je dan Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:45

Jah idd.... Daar kan die echt alle kanten op... Bij mij heb ik dat alleen op een klein stukje... En dan is links van m schrikdraad en rechts loop ik... (met longeerzweep). Dus als ie dr vandoor wil kan die eigenlijk alleen maar naar voren en dan blokkeer ik m maar weer zo goed mogelijk...

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:14

Zoooo goedeminddag allemaal! Ik leef ook nog!
Examens zijn lekker klaar, net ontslag genomen bij Likkie, gaat weer helemaal top dus Haha!