Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ben jullie groom hea, en Anneke moet je ook meenemen, is opzich ook handig.

Toch wel netjes
Vooral omdat het over heel nederland gaat
Qua punten scheelde het niet eens zo veel. En het was nu de eerste wedstrijd met de nieuwe dans, dus nu krijgen we juryrapport als het goed is thuis gestuurd, en dan kunnen we nog wat dingen verbeteren.
we zijn al wel gegroeid als je naar vorig jaar kijkt
We klimmen steeds meer omhoog!
haha 
_Roosmarijn_ schreef:Ik..? We, bedoel je.Ik ben jullie groom hea, en Anneke moet je ook meenemen, is opzich ook handig.
Helpt onze groom ook met onze paardjes poetsen en invlechten en paard 'versieren'?
_Roosmarijn_ schreef:Ik..? We, bedoel je.Ik ben jullie groom hea, en Anneke moet je ook meenemen, is opzich ook handig.

mAnDyXX schreef:ik heb nu mijn bandage's thuis liggen hierzo weet niet of jullie die nog willen gebruiken??
Anneke zou het regelen omdat ik al bandages had geregeld
Maar moet je maar even met anneke overleggen of jij ze brengt of zij ze haalt ofzo

mAnDyXX schreef:_Roosmarijn_ schreef:Ik..? We, bedoel je.Ik ben jullie groom hea, en Anneke moet je ook meenemen, is opzich ook handig.
Heey ik ben er ook nog he!!!!![]()
![]()
![]()

x_kelsey_x schreef:_Roosmarijn_ schreef:Ik..? We, bedoel je.Ik ben jullie groom hea, en Anneke moet je ook meenemen, is opzich ook handig.
JaHelpt onze groom ook met onze paardjes poetsen en invlechten en paard 'versieren'?

Anneke weet het ook 

stel nou als je om 1 uur al moet
dan moet je al ingereden en al zijn!
Oke die ik heb van donna zijn ook van fleece

En we moeten wel even wat tijd hebben

.
. SUPERGAAF!