xan schreef:Hmmm...volgens mij is dat nog niet bekend, als ik het goed begrepen heb krijgen ze over 3 weken de uitslag.Weet iemand hier of Diana en Mieke geslaagd zijn ?????
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:Hmmm...volgens mij is dat nog niet bekend, als ik het goed begrepen heb krijgen ze over 3 weken de uitslag.Weet iemand hier of Diana en Mieke geslaagd zijn ?????

LIQUITA schreef:xan schreef:Hmmm...volgens mij is dat nog niet bekend, als ik het goed begrepen heb krijgen ze over 3 weken de uitslag.Weet iemand hier of Diana en Mieke geslaagd zijn ?????
xan schreef:Ach ja, mijn punten zijn soms ook dramatischEn jij bent TOP !!!!! Jij gaat gewoon gestaag door. Super van je.
1 tip: start niet bij Veldt, jury is daar (tot nu toe) altijd streng![]()
. Maar als je zo af en toe toch een winstpuntje weet te scoren hou je de moet erin
. xan schreef:Weet iemand hier of Diana en Mieke geslaagd zijn ?????
meelen schreef:De ORUN cursus.LIQUITA schreef:Hmmm...volgens mij is dat nog niet bekend, als ik het goed begrepen heb krijgen ze over 3 weken de uitslag.
Geslaagd voor wat?

LIQUITA schreef:xan schreef:Hmmm...volgens mij is dat nog niet bekend, als ik het goed begrepen heb krijgen ze over 3 weken de uitslag.Weet iemand hier of Diana en Mieke geslaagd zijn ?????
. 
ATE schreef:als alles goed gaat dan heb ik mijn huis verkocht eerst maar ff afwachten of finacieel bij die mensen alles rond komt

xan schreef:Klopt, de advertentie is verwijderd. Waarschijnlijk al verhuurd. Er staat nu een advertentie van iemand die een pesionstal begint vanaf 1 mei. Dat is volgens mij dezelde stal die eerst te huur stondLiquita, ik zocht op marktplaats datgene waar jullie het vanmiddag over hadden in Landsmeer ???? Kan het niet vinden.
Overigens wel 2 leuke friezen gezien
. LIQUITA schreef:En Tytje, heb jij al plannen om te gaan starten?
Ik was van plan om nu een zomerstop te houden. Maar.....ik begin steeds meer te twijfelen. Misschien 'thuis' een keer starten of bij Bon Ami???
Tytje schreef:LIQUITA schreef:En Tytje, heb jij al plannen om te gaan starten?
Ik was van plan om nu een zomerstop te houden. Maar.....ik begin steeds meer te twijfelen. Misschien 'thuis' een keer starten of bij Bon Ami???
Nee, ik heb nog geen plannen, maar er zit flink vooruit gang in!! Joepie! Val staat nu op het land en dat doet wonderen, hij is veel losser in zijn lijf en ik rijd nu in de buitenbak en dat vindt hij vele malen leuker dan de binnenbak. Dus deze week heb ik heerlijk gereden!
Ik zou het leuk vinden Liquita als je komt starten bij Bon Ami. We hebben een geweldige buitenbak, niks engs erom heen, dat gaat zeker lukken.
Maar Xan en Winnitou, wat wordt jullie toekomstige stal?
Mary gaat donderdag verhuizen, samen met Nelson.
ATE schreef:ooh waar gaan ze naartoe tytje ? beviel het niet ?

Tytje schreef:Maar Xan en Winnitou, wat wordt jullie toekomstige stal?
eerst nog een paard natuurlijk, maar dan wil ik graag op de dijk aan de engewormer bij een oud dorpsgenootje gaan staan. Zij heeft 5 stallen, en hele jaar door weidegang en er komt een buitenbak.
Tytje schreef:Donderdag was er een man gesprongen van een flat in Zaandam. Ik zag hem zo liggen met zijn nette pantalon en nette schoenen. Er lag wel een kleedje over hem heen hoor.