eentje echt heel erg maar die hebben we weggepest
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

blurgh
_Irene11_ schreef:![]()
Die leraren zijn best dom als je je weg laat pesten door kinderen. Maar ja.
Bij ons op school stinken vooral de mannen. Naar:
- Rook
- Koffie
- Riool
- Stront
_Lisanne schreef:Nou.. ze kunnen echt heel ver gaan hoor. En dan is het echt niet leuk meer om te komen werken op die school.
). Maarja het is ook wel beetje onrespectvol, maar sommige leraren zijn gewoon zoo.. **
. Maar sommige dingen gaan in mijn ogen gewoon echt té ver. Zoals liggen slapen tijdens een les, dat vind ik zo asociaal! Die mensen doen ook hun best voor ons. En af en toe een beetje gezei.k vind ik best kunnen hoor, dat doe ik zelf ook. Maar over het algemeen houd ik het wel netjes. Een leraar uitschelden ofzo zal ik ook echt niet doen.
.
_Lisanne schreef:Haha ja ik weet er alles van. Maar sommige dingen gaan in mijn ogen gewoon echt té ver. Zoals liggen slapen tijdens een les, dat vind ik zo asociaal! Die mensen doen ook hun best voor ons. En af en toe een beetje gezei.k vind ik best kunnen hoor, dat doe ik zelf ook. Maar over het algemeen houd ik het wel netjes. Een leraar uitschelden ofzo zal ik ook echt niet doen.
Dan denk ik ook: nou, kom op zeg.
Het is idd koud zeg