Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 20:44

nou ik ga film kijken en dan lekker slapen..morgen gezond weer op zullen we maar zeggen he! Knipoog

doei allemaal tot morgen xx

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 21:35

Marieke_ schreef:
@Amanda, hoe is het met je? Loop je nog als een neger. Hoe liep Joepie vanavond?

der moeder zal wel antwoorden hoor.Ze kan tenslotte nog steeds niet zonder.Hoe ze loopt weet ik niet maar ik moet morgen Joepi doen want het was nog niet veel beter.Ze komt wel mee hoor om uit te mesten en voer klaar te zetten.Dacht dat ik vrij van mien peerd was.pffffffffffffffffffff altijd verzint ze weer wat.Hoop dat ik al mijn spullen nog heb.Enne ze lijkt op mij wij echte die hards hoor,dus komt wel goed met blauw oog en dik been.En vanavond heeft ze Joep nog ff gelongeerd en leek ook prima hoor.Zo en nu mag ikke zo naar huis heb het hartstikke druk gehad.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 07:20

Goedemorgen, sunshines! Haha!

Het wordt een prachtige dag (heb ik besloten, hahahahaha)!

Heb dus voor Moon die eczeemdeken gekocht, maar meneer is wel bietje flink gebouwd. Hihi, de buikflap past niet goed. Dus ga even stukje elastiek er tussen laten plaatsen maandag... Haha! En dik is ie toch echt niet, dus zal voor weideseizoen maar een goed stukje elastiek er tussen laten plaatsen. Hebben we nog groeimogelijkheden Knipoog

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 08:08

whahah handige tamaar Tong uitsteken
ik kom zo ook naar stallie toe Knipoog
en dan ajax kijken No Cheer
ach alst saaii word ga ik wel gewoon naar vriendje kijken Tong uitsteken Bloos
mja tot zoo

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 17:06

Hoi allemaal gaat goed loop al minder als een neger nu heeft me moeder vandaag op joepi gereden ging heel goed hij liep goed.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:11

Doei! ,

Lekker weertje hé ?!
Slaapfeestje bij Zaar gehad, ben kapot Dromen

En lekker dagje stal gehad. Vesra lekker op het land gestaan. En even gepoetst. Even geen zin om te gaan rijden Bloos

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:41

zo dan ben ik een keer op bokt en dan is er niemand nou slaaplekker alvast allemaal

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:09

Jee ik heb weer een keer op een paard gezeten vandaag Lachen
Lekker een buitenritje gemaakt met Marieke en Biz, was ff wennen maar wel heel leuk Haha!

Evita liep ook lekker vandaag aan de longeerlijn, op het eind zelfs zo goed als zuiver en met haar hoofd ontspannen naar beneden. Vergeleken met een week geleden toch wel een een stuk beter!! Ik wil nog niet te hard juichen, want ze staat natuurlijk nog op 2 zakjes pijnstiller per dag, maar er is in elk geval wat vooruitgang Lachen

Iris (oude verzorgster) is vanmiddag nog langs geweest, dat was ook wel weer even leuk!! Ze dacht alleen eerst van een afstandje dat Par Evita was voor in het land Haha! (al lijkt Par toch best wel op Evita toen ze jong was).

Toen ik naar huis wilde gaan kreeg ik een smsje van Frank in zambia dat hij op msn was! ik naar huis geraced en de computer aan.. valt internet eruit bij mij.. lekker frustrerend is dat zeg! Boos!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:35

Balen dat internet. Bij mij thuis doet t ook gek. (Nu zit ik bij mn ouders).

Moet je vaker doen met Biz gaan rijden, staat superleuk OK dan!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 21:53

Ireentjuh schreef:
Jee ik heb weer een keer op een paard gezeten vandaag Lachen
Lekker een buitenritje gemaakt met Marieke en Biz, was ff wennen maar wel heel leuk Haha!

Marieke_ schreef:
Balen dat internet. Bij mij thuis doet t ook gek. (Nu zit ik bij mn ouders).

Moet je vaker doen met Biz gaan rijden, staat superleuk OK dan!

hihi, ben benieuwd of je morgen spierpijn hebt Ach gut Haha! Gelukkig durfde je het aan om wilde Biz te temmen Koe
Je mag Biz heus nog wel keertje lenen hoor Knipoog

Ik heb geen problemen met internet Bloos Balen Ireen dat je niet ff lekker met je vriendje hebt kunnen chatten Verdrietig

Verder was t vandaag een lekker rustig dagje! Lekker 2 rondjes park met Ko'tje gereden, 1e rondje met Madje en Heli en daarna nog rondje alleen gereden Bloos
Vanavond ff bakkie bij mijn ouders gedaan.. en nu is helaas het weekend alweer voorbij en gaat de nieuwe werkweek bijna beginnen Huilen

weltrusten voor iedereen die vanavond nog online komt

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 07:18

goedemorgen allemaal,

moskai champ paradox en sambuca worden tussen 11u en 12u geent. ik neem aan dat de paarden weer om 13.00 het land op gaan maar mocht dat niet zo zijn deze paarden graag laten staan!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 07:38

Ik dacht (en had gehoopt) dat ons groepje om 12.00 naar buiten kon, want ik moet lessen om half 6 en dan kan ik Moon lekker om 4 uur eraf halen. Geloof dat Laura en Natasha ze buiten gingen zetten, dus dat moeten we even goed kortsluiten... voordat het mis gaat.

Ik ga ze in ieder geval binnen halen, ook al heb ik mezelf niet op de lijst gezet, maar ben ik blijkbaar op de lijst gezet Blond Fallon en ik snapten er allebei niet zoveel van... Oke, nu weet ik dat Fallon ook stiekem blond is, en bij mij is er weinig stiekems aan, maar toch.

Misschien een idee om de geente paarden een uurtje later op het land te gooien/af te halen? Alleen moet iemand anders ze eraf halen dan, want dan ben ik met Dikkie Dik bezig.

Morgen was mijn planning om ze rond 11 uur naar buiten te gooien. Officieel is het het warmst tussen 12.00 en 15.00 dus dan staan ze mooi buiten. Maar anders wordt het voor mij een wel erg lange zit op stal, aangezien ik er al om half 9/9 uur ben/moet zijn. Mocht iemand het daar niet mee eens zijn en ze dus zelf buiten komen zetten, dan hoor ik dat graag...

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 08:05

Goedemorgen.

Ik ben er dinsdag om ze eraf te halen vanaf half vijf ongeveer, dus graag Blando pas om +/- 13:00 uur. die boxen zijn op zijn heetst tussen 12:00 en 18:00 dus ik vind het echt geen goed plan als hij zo vroeg eruit gaat. Het zal best tussen 12:00 en 15:00 het warmst zijn maar die boxen blijven nog veel langer warm en dat moet ook niet vergeten worden. De zon staat er namelijk de hele dag op op de achterkant. De kant waar jij staat heeft schaduw aan de achterkant, dus zijn minder warm. Je moet voor de grap maar eens in zo'n box gaan staan. Bovendien wordt het van de week 25 graden en dan zijn die boxen net bakovens. Ik kan de hele week als het nodig is binnen halen om 16:30/17:00 uur. Dus dat is geen probleem.
Er staan ook andere mensen op de lijst om binnen of buiten te zetten dus het is ook echt niet nodig dat je het iedere dag hoeft te doen omdat je nu toevallig vrij bent. (Is goed bedoeld hoor Tamara). Net zomin als dat het voor mij de bedoeling is dat ik de hele week binnen ga halen maar het kan wel als het nodig is, staat ook op de lijst.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 08:30

O Tamaar ik was ook zomaar op de lijst gezet om 16:00 uur ben dan nog helemaal niet thuis dus vind ik ook erg knap....ben ook erg benieuwd wie dat gedaan heeft. Hahahahaha......

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 08:52

He Karin,

ik snap je wel, maar volgens mij stond ik morgen alleen met Natas op de lijst om ze buiten te zetten. Die tijd klopt natuurlijk niet, maar weet dus niet of Natas ze morgen om 13.00 buiten kan zetten. En voor mij is dat ook erg lastig. Ik moet er al om half 9 zijn, en 's avonds moet ik er ook weer om half 9 zijn voor de hoefsmid, dus daar wordt ik dan een beetje debiel van. Wie ze dan buiten zou moeten zetten is mij een raadsel...
Maar zal even denken, want bedenk me net dat ik ze dan morgen ook weer naar binnen moet halen, en dus dan toch op en neer moet kachelen, dus dan kan ik ook na de tandarts naar huis gaan en om 13.00 terug komen om ze buiten te zetten... Haha!

Et voila, geregeld. Ik zal ze morgen om 13.00 buiten zetten, kan jij ze binnen halen. Overigens weet ik wel hoe warm die boxen zijn, maar kan me tenslotte niet in 20 bochten wringen. En dan kunnen we met zijn allen wel iets willen, als het niet met goed fatsoen uit te voeren valt, dan is dat ook niets... Knipoog

ps. ben net terug van Cesartherapie en heb nog nooit zo iets verschrikkelijks meegemaakt. Wat een *** iets is dat zeg...Bleh!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:14

Misschien wil ik ook wel weer eens teveel ......... maar ik weet het af en toe ook niet meer.....vooral als je zomaar op lijsten wordt geplaats. Trouwens Tessa heeft ook vakantie en ze kan best meehelpen hoor Tamara.......ook al zit ze met haar voetje......het zijn brave paarden om buiten te zetten en zover is het niet lopen toch Tess???????? Misschien ook een optie?

Ik zal vragen of Naomi ook eventueel mee kan helpen met buiten zetten die heeft ook vakantie en misschien wil ze dat wel doen?
Misschien ook een idee toch? Knipoog

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 09:54

spettertjuh schreef:
Misschien wil ik ook wel weer eens teveel ......... maar ik weet het af en toe ook niet meer.....vooral als je zomaar op lijsten wordt geplaats. Trouwens Tessa heeft ook vakantie en ze kan best meehelpen hoor Tamara.......ook al zit ze met haar voetje......het zijn brave paarden om buiten te zetten en zover is het niet lopen toch Tess???????? Misschien ook een optie?

Ik zal vragen of Naomi ook eventueel mee kan helpen met buiten zetten die heeft ook vakantie en misschien wil ze dat wel doen?
Misschien ook een idee toch? Knipoog

goed idee kaar extra handjes zijn altijd welkom Haha!
ik zet vandaag met m'n mammie buiten Tong uitsteken

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 10:26

nou hier is ook niemand doeiii dan maar

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:48

Tof dat je weer gereden hebt Ireen, Vesra mag je ook altijd lenen .. ?! Haha!
Had ik al gezegt, als je poonie wil rijden. Zeg 't maar Ja

Ooooh ik ben lekker om 10 voor 2 al uit, rijden de bussen niet meer Nagelbijten / Gniffelen
Als ik papa tog niet had, kon ik gaan lopen naar huis !
Ik ga denk vandaag lekker even in de bak werken met Vesra Bloos

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:57

Hoi mensen van het goede leven!

Sorry voor de late reactie maar ik heb helaas ff andere dingen aan mijn hoofd!! ik weet het ik weet het is geen excuus maar toch ik moet toch iets verzinnen toch??

Ik denk dat jullie wel gehoord hebben dat dat ene paard af is gekeurd en dat ik dus weer opzoek ben naar een ander paardje!
Ik heb er al veel gezien maar nog geen echte liefde! helaas het duurt dus nog even! nou ja maakt niet uit we zoeken rustig verder!

Nou mensen geniet van het heerlijke paardenleven in dit weertje!

tot snel!!

liefs renee

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 11:59

Ga je een nieuw paardje nemen dan Renee ?

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:00

jaja dat is wel de bedoeling!! Xeen je loopt achter hahaha hoe is dat nou toch mogelijk!!!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:02

Bloos geen ideé ...
Hoezo dat dan ? Haha!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:03

Nou omdat het al een tijdje bekend is dat ik weer aan een nieuw peard ga beginnen hihi maar dat geeft niet hoor!! dan hoor je het nu!! hoe is het verder met jou??

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 12:11

haha, oke. Wat voor ga je zoeken ?!
Ennem, Fardos dan ? Bloos!
Waar ga je staan ? Haha!

Met mij goed Ja
en met jou