doei allemaal tot morgen xx
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke_ schreef:@Amanda, hoe is het met je? Loop je nog als een neger. Hoe liep Joepie vanavond?
En dik is ie toch echt niet, dus zal voor weideseizoen maar een goed stukje elastiek er tussen laten plaatsen. Hebben we nog groeimogelijkheden

,

(al lijkt Par toch best wel op Evita toen ze jong was).
Ireentjuh schreef:Jee ik heb weer een keer op een paard gezeten vandaag
Lekker een buitenritje gemaakt met Marieke en Biz, was ff wennen maar wel heel leuk
Marieke_ schreef:Balen dat internet. Bij mij thuis doet t ook gek. (Nu zit ik bij mn ouders).
Moet je vaker doen met Biz gaan rijden, staat superleuk
Gelukkig durfde je het aan om wilde Biz te temmen
Balen Ireen dat je niet ff lekker met je vriendje hebt kunnen chatten
Fallon en ik snapten er allebei niet zoveel van... Oke, nu weet ik dat Fallon ook stiekem blond is, en bij mij is er weinig stiekems aan, maar toch.
spettertjuh schreef:Misschien wil ik ook wel weer eens teveel ......... maar ik weet het af en toe ook niet meer.....vooral als je zomaar op lijsten wordt geplaats. Trouwens Tessa heeft ook vakantie en ze kan best meehelpen hoor Tamara.......ook al zit ze met haar voetje......het zijn brave paarden om buiten te zetten en zover is het niet lopen toch Tess???????? Misschien ook een optie?
Ik zal vragen of Naomi ook eventueel mee kan helpen met buiten zetten die heeft ook vakantie en misschien wil ze dat wel doen?
Misschien ook een idee toch?

geen ideé ...