Sandor wil k dan ook proberen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

1234 schreef:Dat was een meisje die op Minning reeden Minning was er 2 jaar terug ook, is niet een hele snelle verder maar wel een héle mooie!
Virgin, Valentino en Sandor gaan écht hard. En voor de kleine Maroc en Wodka
.
, wij dachten er eerst ook anders over
. 
CheRel schreef:Ik hou ook heel erg van snelle paarden en het maakt me niet uit of ze dribbelen of niet.. Ik ben er wel aan gewend, maar als je de hele dag op je paard zit kan het volgens mij knap vervelend worden..
Hoe is valentino eigenlijk? Erg snel hoorde ik, maar is hij ook braaf?
Ezumii schreef:Nou mijn paard heeft als ze gespannen is geen stapknop meer, dus ik ben heel wat dribbelen gewend. Maar na 7 uur te paard kon ik haar wel schíeten. Wat was ik het zát zeg. En die Virgin was dus nog irritanter bezig.
Valentino is op zich wel braaf ja. Heeft niet echt gek gedaan. Virgin werd wel vaak stuur- en remloos..

. Het was wel een leuk paard hoor, daar niet van. Maar de details moet je maar even aan Hester vragen
Ezumii schreef:Ja.
, wij dachten er eerst ook anders over
.

) mAnDyXX schreef:timo was idd een jongen en feline een meisje. Feline vondt minnings erg leuk maar hij kan ook heel erg snel zijn. alleen zat bij minning en leffe geen rem op het knalpad dus toen we moesten stoppen knalde ze tegen iedereen aan.

) Dus ik heb niet echt een idee.
)
.
. Alleen hier heb je niet echt de ruimte, maar als je echt de ruimte met hem hebt is ie wel heel cool
.