Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
toen je Mirage nog had en Evita nog bij Henk de Boer in tanthof stond!
Maar Heli is een echte lieverd
of niet herkend? T was ook wel druk zondag 

johnvt schreef:Ingrid, leuk na al die jaren hier je weer te zien, ik weet nog goed hoe snel ik een stal in elkaar maakte voor je paardje toen, nou wat denk je een jaar of 8 geleden
Citaat:AnitaJoeri schreef:
haha allemaal bekenden van elkaar ook ik ken jou nog wel hoor Ingrid.Leuk om je weer eens te zien binnenkort.Helion is denk ik super paard voor jou.Niet stiekem sinterklaas gaan spelen he.
En dan hebben we nog Natasja van Amarat.Ook die ken ik nog wel van mijn oude stal.Ik heb nog wel eens op Amarat gereden,Leuk dat het paardewereldje zo klein is.Je komt elkaar overal weer tegen.
Zo Johnnie heb je al kale kop met smd OP achterhoofd haha.Ben je een wandelend reclame bord.
Nou ik heb lekker gelesd was alleen een beetje moe.Kom net uit de nachtdienst en heb dus maar 3 en een half uur geslapen.
Bies had er ook zin in en rende de bak door.
En ja Silly Beer heb ik nog gezien toen die met Tamara aan touw in rengalop de stal inrende hahaha.Stout peerd hoor.De lieverd begrijpt niet eens dat het niet de bedoeling is op die manier.
Ik ga ff douchen en dan filmpje kijken,morgen Tinky ophalen.

Jetta schreef:Blij blij blij dat ons Tink weer thuis komt!!
madelon31 schreef:Ik maar roepen....doei aniet doei doei maar jij was alleen maar bezig met mike...
johnvt schreef:madelon31 schreef:Ik maar roepen....doei aniet doei doei maar jij was alleen maar bezig met mike...
Er is een wachtende voor u
ze zal haar vast nog niet vergeten zijn