stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:05

Hihi Leuk hoor Ellen. Ik vind geel heel mooi bij Ilion staan!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:22

Hoi Els hoe ben je gegaan op de wedstrijd???Het zag er prima uit hoor.Shirley wie heb je als prive naaister?? wat een mooie dekjes.Maakt ze ook op bestelling???Het staat echt leuk kuikentje.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:27

hahaha ja CalimerIlion! Tong uitsteken
Ik ben de naaister hier, Marjan, maar deze dekjes maak ik neit hoor, de frontriemen wel! Haha! Haha! (ff beetje reclame maken Knipoog )

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:32

Ga eens eventjes op jouw site kijken naar de frontjes.Missschien iets voor die zwarte kleine doerak.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:39

Het gele dekje heeft Ellen niet gemaakt maar mijn geweldige kakstrakke Burbery ruitje wel! De frontriempjes maakt Ellen ook in bijpassende kleurtjes. Leuk he Marjan, ziet er toch leuk uit zo.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 20:46

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 21:20

Jeetje wat zijn ze leuk.Die v vormig gaan die ook in alle kleuren??
Als Chantal straks thuis komt moet ze maar even kijken welke ze leuk vind.Hoe lang is jouw levertijd??

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 21:20

Weet iemand hoe de wedstrijden zijn gegaan????Ben wel heeeeeel erg nieuwsgierig.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 22:14

Zirano schreef:
Hoi Els hoe ben je gegaan op de wedstrijd???Het zag er prima uit hoor.Shirley wie heb je als prive naaister?? wat een mooie dekjes.Maakt ze ook op bestelling???Het staat echt leuk kuikentje.

hier een berichtje van mayo

mn moeder ging erg goed!! Haha! ze heeft 3!! puntjes erbij Haha!
eerste proef had ze 184 en de tweede 200 punten! Tong uitsteken

nou moet ik dr morgen nog zien te overtreffen Tong uitsteken
we gaan t zien! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 22:17

Zeg mams gefeliciteerd hoor ik zei het je toch dat je geweldig ging.Ook jouw middendraff hoor.TOPPIE.Nou marjolein nog succes morgen.De oudjes doen het dus goed!!!!!!!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 22:24

Hoi Ellen
Geen geel vandaag (heb vandaag de eer aan Shirley en Il gegeven) maar rafblauw voor je setjes site. Foto is onderweg.
Afbeelding

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 00:53

zooo weer even een verveelverhaal van mij Tong uitsteken

ben op het moment weer actief als nachtportier in hotel sassenheim,dus dan maar even bokken Knipoog

ik was eergisteren op manege veldt om mijn rekening daar te betalen en heb gelijk weer het 1 en ander meegemaakt Sigaar
Er schijnt daar dus een meisje te zijn die beweert de ziekte borderline te hebben en daarom als verklaring te hebben dat ze steelt...ik dacht toch echt dat dat kleptomanie was? Verward
maargoed,dat meisje had die dag dus toegegeven allerlei spullen gestolen te hebben in verloop van tijd op de manege van pensionners en van grardus zelf..deze spullen heeft ze geprobeerd te verkopen op bokt...
uiteraard toen de eigenaren van de spullen erachter kwamen brak en kleine hel daar los...ik dacht nog bij mijzelf...ik ga me er dit keer niet mee bemoeien Cool
maar stond het wel van een afstand te begaffelen Tong uitsteken .....ze kregen het meisje niet zover dat ze naar haar huis ging om die spullen te halen....mayo een vriendin van mij stelde voor om met de auto naar haar moeder te gaan en de spullen te halen en haar moeder rustig uit te leggen wat er gebeurt was...
de dame in kwestie kon alleen maar hysterisch huilen en hyperventileren (nep) en dwars liggen
nadat hun een half uur aan het zeuren en discuseren waren was ik het zat en besloot ik mijn functie in deze te misbruiken Bloos

ik heb haar bij haar hoofd vastgepakt en gezegt dat ze moest kalmeren,ze schreeuwde dat ik haar los moest laten maar ik vond dat ze maar eens op moest houden met dat achterlijke gedrag Boos!
ik gaf haar 2 optie 's.....
of ze ging met mayo mee om die spullen te halen of ik hield haar daar ter plekke aan en zou haar overleveren aan de politie....

ze schrok zo erg dat ze spontaan kalmeerde en rustig opstond en dus meeging met mayo om de spullen te halen
hoe het afgelopen is weet ik niet maar wat ik wel weet dat ik de spullen te koop heb zien staan op bokt en van dit verhaal dus melding heb gemaakt bij de MOD jes...

achteraf zat ik mijzelf weer te bedenken dat ik weer stom was geweest om mij er weer mee te bemoeien maargoed,het had enigzins geholpen dacht ik zo.. Haha!
verkopen kan ze ze iig niet meer...

dat had ik weer Sigaar
lekker dagje uit weer Koe Clown

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 06:50

lekker hoor natas op zich wel goed want toen je zei dat jij haar aan zou geven was ze gelijk stil! Naja dan zal ze wel geen bordeline hebben lijkt mij hoor! Maar ik kan me natuurlijk vergissen haha!

Voor de andere mensen mogguh! Mayo wat super van je moeder zeg Haha! Echt heel goed! Ik moet om kwart voor elf ga over half uurtje naar stal kan ik rustig invlechten! Heb ik altijd wel nodig anders wordt ik gek haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 07:01

veel succes met je wedstrijd he! ik ga lekker slapen,ik trek het niet meer Tong uitsteken Dromen

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 09:27

goeiemorgen!!

ik ga nu ook naar stal toe!! Lachen

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 10:04

Succes iedereen!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 11:49

Heel veel sterkte en beterschap Pauline, ik hoorde het van Danielle en Els wat er was gebeurd. Gelukkig maar dat je neus niet gebroken is zeg. Het was wel een echte vrijdag de 13e zeg Scheve mond

Gefeliciteerd met je 3 punten Els, goed gedaan OK dan!

Fijn dat Zirano zo goed ging met longeren Marjan en hopen dat de accupuncturist gaat helpen.

Leuk die setjes Shir en Esther!

Ik ga zo een buitenritje met Daan en Sumisha maken dus zie jullie straks op stal Doei!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 13:09

Eh komt die persoon ook af en toe bij ons op stal Naadje???? Hihi dat zou meteen een probleem hier oplossen. Dan is t lekker niet iemand v onze stal (dat zou ik nl best heel erg vinden, als iemand v ons die spullen gestolen zou hebben).
Maar wat n ontspanne uitje had je weer.

Mooi dat blauw hoor Esther, had je natuurlijk irl gezien gister. Ik had nl na jou les.

Vond t redelijke onrustig in de bak. Luc gaf nl les aan Mandy en ik had ook les, helaas dacht iedereen dat Lus op de lijst stond en hielden rekening met de les v Mandy, en kwamen veel bij mij achterin rijden. Edith dacht idd ook dat Luc les had en ik er bij kwam, zei ze later.... En ik sta op die tijd op de lijst Verdrietig Gelukkig was Luc snel klaar en werd t rustiger in de bak zodat ik me weer kon concentreren op mezelf. Ligt ook aan mij hoor dat weet ik wel, ik moet me niets aantrekken v de andere bakgebruikers en meer mijn eigen ding doen, maar ja....
Heb wel heel lekker gerden en daar gaat t om, toch?!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 13:43

Ja, Shir, het was inderdaad onrustig in de bak. Daarom ging ik ook met mijn broer naar buiten. Hij vond het zelf ook lastig. Hij is natuurlijk niet zo snel met sturen en ziet ook niet alles even goed, dus dat is voor hem zelf maar ook voor anderen lastig. Gelukkig was Giel heel braaf buiten. Kon ook niet anders, want hij was kapot na de les van Luc. Volgens mij was die les met Mandy ook niet gepland, want eigenlijk zou Luc na mijn les stoppen, omdat hij in Aalsmeer moest jureren. Denk dat het op het laatst is afgesproken.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 17:22

hallo allemaal meld me ook maar weer eens Tong uitsteken
zirano ben blij dat het longeren goed ging Haha!
pauline erg klote voor je en als ik iets voor je kan doen belje maar hoor
en meide gefeliciteerd met jullie winstpunten Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 17:51

morgen komt die vent van het kwpn om 10uur

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 17:52

hallo hallo!!
hier een bericht van een blije mayo Haha!

weer 2 puntjes erbij Haha! t ging echt super! 189 en 192 punten!! Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 18:18

Heee Mayo, gefeliciteerd!!!
Hoeveel moet je er nog? Je rijdt M1 he? super!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 18:23

willie is zo blij willie is zo blij Haha!

Super lekker gereden en 2x eerste met 191 en 194 punten Haha! Wat een super gevoel

en ik kreeg net een mail van horsecompany.nl dat ik de winnaar ben van een gratis besteding ter waarde van 50 euries Bloos

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 18:33

ook gefeliciteerd he Willie!! Haha!

thanks Dabo!
ik rij idd M1! Haha! moet nu nog 6 punten howr! maar t gaat de goede kant op Haha!