djoni schreef:weten julie of de theorie van f4 moeilijk is? ik moet theorie examen doen..... heb nog niet geleerd....
nee is echt heel makkelijk..
als het goed is zijn het 10 meerkeuze vragen.
en volgens mij moet je de achterhand goed weten.. ?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
djoni schreef:weten julie of de theorie van f4 moeilijk is? ik moet theorie examen doen..... heb nog niet geleerd....
Bentuh schreef:djoni schreef:weten julie of de theorie van f4 moeilijk is? ik moet theorie examen doen..... heb nog niet geleerd....
NonnyNancy schreef:Bentuh schreef:
Ja het zijn 10 vragen
Charlie_pony schreef:ROMANxBEAUTY schreef:|Ik kreeg zo'n lelijke aanvulling er bij, niet echt mooi dus
Dat heb ik ook
_Lara_ schreef:Weten jullie of je met f proefjes, ook een witte blouse met een zwarte bodywarmer aan mag (even voor de zkerheid, stel ik kan niks regelen)
Alvast bedankt!
buster4ever schreef:mijn paspoort moet ik ook nog inlevere ...maar nog geen zin gehad om dat te doen voor zon domme stempel....
Soeskia schreef:start je op de malle jan? Ik was nog gebeld om te jureren, maar kon niet. Wel jammer, de laatste keer dat ik daar was, was er nog niet eens een rijhal