Ralf of ik kunnen jou ook wel filmen, want Claud wil mij filmen, dus gaan we het schijfje maar weer vol maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ralf of ik kunnen jou ook wel filmen, want Claud wil mij filmen, dus gaan we het schijfje maar weer vol maken.

Is in opleiding he dus die moet ik opleiden voor december en mei

.
Maar er komt toch nog een ronde van uitnodigingen?
.
. Volgende week zijn er ook 3 activiteiten en dan worden op vrijdag de 2e uitnodigingen uitgedeeld. De week erna zijn er nog eventuele activiteiten en ook de activiteit die bij de tweede uitnodiging hoort. In diezelfde week is op woensdag de toezeggingendixo (= feest) en dan mag je je op vrijdag melden voor de start van je ontgroening
.
. Of eigenlijk: ik denk dat ik te weinig met verschillende mensen heb gesproken. Ik heb wel iedereen gesproken, maar sommigen echt maar super kort. Allen hebben ze een individuele top15 in moeten leveren en dan kan het gemiddelde negatief uitvallen.. Tsja.. oliebol happens.. So be it
.
!
. 
Maar gelukkig hebben we nog altijd de Carrousel en Facebook.
!
finale individueel
Samy schreef:Nee dat ook en ik weet ook niet als de trein dan wel naar maarssen/vleuten rijdt
auto is dan wel iets makkelijker (hoop ik)