Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yustin schreef:Mmmmh het blijft wel hard nadenken hoor hahajaaaaaaa alfabet! kom je nu iets verder?

Yustin schreef:de hint! Denk bij je antwoord aan het alfabet hihihi
LIEVE DAYNA, VAN HARTE GEFELICITEERD
stiekem aan een collega gevraagd
Yustin schreef:Ra, ra wat ben ik?
Het begin van het einde,
het einde van de ruimte en
het begin van de eeuwigheid...
Tonke schreef:Hallo allemaal,
Dayna VAN HARTE GEFELICITEERD. Ga maar lekker van je vakantie genieten.
Peet, heel veel sterkte. Als ik wat voor je kan doen dan hoor ik het wel he.
Verder heb ik Anique net gesproken en we hebben besloten de strandrit naar volgende week te verzetten. Hopelijk is het weer dan wat beter.
Mir heel veel succes dit weekend. We kunnen er helaas weer niet bij zijn want we gaan vanwege vaderdag naar Drenthe. Maar we gaan zeker voor je duimen.
Verder hier alles oke. Echt een hele drukke week gehad en nog. Maargoed volgende week nog een drukke week en daarna heb ik een weekje vrij om Samen met Eric en Sanne nog wat leuke dingen te gaan doen voordat Eric vertrekt.
Oh ja, we zijn gisteren met Sanne bij de oogarts geweest. Ze moet een bril en 2,5 uur per dag een pleister voor haar goede oog. Zijn dus gisteren maar gelijk een brilletje gaan kopen voor haar. Ze krijgt er een heel ander gezichtje door. Hopelijk wil ze hem wel op want gisteren trok ze hem iedere keer met passen gelijk van haar neus af. Dat wordt dus nog wat. De pleister heeft ze een uur laten zitten en trok hem toen stiekem achter in de auto van haar oog af zonder dat wij het zagen. We zullen het allemaal wel zien. Als het goed is is de bril over een week klaar.
Zo Sanne is wakker dus die ga ik aankleden en dan lekker in de regen naar stal.
Voor degene die zo op stal zijn tot zo en de rest tot horens.
Liefs Tonke.
Owens_hartje schreef:Yustin schreef:Ra, ra wat ben ik?
Het begin van het einde,
het einde van de ruimte en
het begin van de eeuwigheid...
Een telling is ONEINDIG.
Van A tot Z.
Van 1 tot sint juttemus
Is dit het goed antwoord Mir![]()
Serada schreef::n