Zo hier komt het verslag...
Vandaag een erg koude dag op de manege gehad. Versace had er ook last van en had vannacht allerlei nieuwe ´moves´ bedacht en ging vanmorgen testen of Kim die ook uit kon zitten. Het record stond op 3 rodeo´s in één bakrondje. Op een gegeven moment springt ze vol op de noodrem en draait 2 keer loeisnel om haar as. Toen stond ze met haar hoofd onze kant op en je zag haar bekant denken....zal ik over de rand springen of niet...Maar veel tijd om na te denken had ze niet, want Kim draaide haar de juiste richting in en na een schop onder haar hol vloog versace flink gepikeerd weer verder
Net als vorige week was er weer veel lenigheid en overtuigingskracht van Kim voor nodig voordat madam eindelijk weer doorhad dat ze Kim er niet af kan krijgen. En dan is er opeens niet meer aan de hand.
Aangezien liek stage had en gisterenavond NL had gereden was het vandaag mijn beurt. Het eerste half uur ging echt prut...natuurlijk moet NL opwarmen en loskomen maar zelfs dan ging het nog slecht. Ik schaamde me een breuk want niets ging zoals het moest
.
Maar een half uur echter sloeg mevrouw helemaal om en kon het opeens allemaal wel zonder te mokken en te klooien. Tsja en dan is het zitten en genieten en goed in de gaten houden wat je goed doet en wanneer het toch nog even een klein stukje verkeerd gaat
.
( en dan M door de bak horen: djoon wat zat je nou allemaal te mokken op dat paard....hij loopt toch hardstikke goed nu?....ja nú wel
)
Verder was het erg rustig op de manege dus paard afgezadeld, d'r pyjama aangedaan, lekker gaan eten en toen NL weer opgedroogd was de deken erop.
En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan.