Manege Bruin!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 13:13

heee zijn er nog stallen leeg nu in de loods, ja zeker, want thea en sandra zijn er zeker weg...ohh en informeer me even als die leeghoofdjes weg zijn ...misschien dat de sfeer er dan beter is...en dan kom ik wel weer terug hihi...hoeveel vraagt Inge dna voor ovalien? Kan ik t ff doorgeven ..an mijn zussie

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 13:28

het lijkt mij een goed idee als je dat met inge bespreekt.. ze wacht trouwens eerst vrijdag af.

Dus je wil misschien terugkomen? Wel grappig... ik denk idd dat de stal van hannelore vrijkomt. a;s daar nog niemand anders voor is.

4EverHobbes

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 13:30

Heeey Niekie, ik zag net een cabochon-topic voorbijkomen! staat onder fokkerij en afstamming.

Beeeee kom je weer gezellig terug bij ons? Helaas voor jou gaan LH niet weg (ik kan het toevallig wel goed met ze vinden!).

Als je nou terugkomt dan is er vast wel iemand die op jouw Lucje wil rijden of verzorgen of losgooien af en toe.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 13:38

Niekie schreef:
het lijkt mij een goed idee als je dat met inge bespreekt.. ze wacht trouwens eerst vrijdag af.

Dus je wil misschien terugkomen? Wel grappig... ik denk idd dat de stal van hannelore vrijkomt. a;s daar nog niemand anders voor is.

ik bespreek helemaal niets met Inge....ik wil Inge niet spreken..nouja dan moet mijn zus het mar uitzoeken als ze het zou willen ja toch...

Maar begrijp nooit zo goed waarom iedereen er een geheim van maakt, van de prijzen...ik bedoel..boeien..mijne is 4000 zonder spullen en 5000 met alle spullen...zooo wat veeellllllll, mennnnn heee hahahhaa

Llover

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 13:39

DeedeJee schreef:
Heeey Niekie, ik zag net een cabochon-topic voorbijkomen! staat onder fokkerij en afstamming.

Beeeee kom je weer gezellig terug bij ons? Helaas voor jou gaan LH niet weg (ik kan het toevallig wel goed met ze vinden!).

Als je nou terugkomt dan is er vast wel iemand die op jouw Lucje wil rijden of verzorgen of losgooien af en toe.

Ja maar jij kan het met iedereen goed vinden..
Geen eigen mening?? hihi

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 14:07

Ja be het is ook niet zo'n groot geheim op zich, maar ik voel me niet geroepen om de prijzen van iemand anders paard prijs te geven. Snappie? Want als mensen daar weer over gaan mekkeren dan vind ik dat vervelend.

Maar als je zus geinteresseerd is kan ik zaterdag wel een balletje opgooien bij ing.

Door, gaan san en thea niet weg?!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 14:09

dan pm en we toch ff hahha.....

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 14:11

maar kom je terug of ga je hem verkopen?

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 14:44

geen idee..hangt er van af, als er een koper komt, gaat ie weg en anders ga ik terug naar Den Helder, dus voorlopig wacht ik het nog even af. Misschien ga ik wel niet terug naar Bruin, zonder binnenbak leven is toch neit zo erg als ik d8

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 15:02

Ik doe het al jaren zonder binnenbak, gaat prima hoor

Dat opstrooien zou ik als ik jullie was eens collectief over gaan klagen. Misschien helpt het wel

Ik ben ook niet zo van het bedragen noemen in het openbaar trouwens Als mensen echt interesse hebben en willen weten wat voor geld ik wil hebben voor mijn paarden dan nemen ze wel contact met me op.

Hoe is het met jou Eef? Tijd niet gezien trouwens.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 15:24

pm en is ook niet openbaar..

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 15:33

pm-en niet nee, maar ik zet het vaak ook niet meer bij advertenties op marktplaats Kreeg bij mijn vorige paard constant reacties met commentaar op de prijs en daar werd ik zo moe van dat mensen voortaan maar gewoon bellen.
Al die mail beantwoorden met de meest idiote vragen word je ook niet blij van, dus mij bellen ze maar als ik wat te koop heb staan en ze willen er wat van weten (en dan is het ook vroeg genoeg om de prijs te zeggen )

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 15:44

Ja daar heb je wel gelijk in..maar als je alleen NOTK hebt dan mailen ze aan de lopende band en dan moet je altijd weer de prijd zeggen en inderdaad alle vragen beantwoorden, bellen is inderdaad het beste. Ik had bijna kijkers, maar toen zeiden ze: we mailen nog...en vervolgens nooit mailen...terwijl ze al wel 2 keer hadden gebeld..nouja zal wel..hij hoeft niet per see weg....

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 19:40

Uniek had toch ook een veulen?? Vergeten hoe ie heet, maar die vond ik altijd zo leuk

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:15

hasten schreef:
Uniek had toch ook een veulen?? Vergeten hoe ie heet, maar die vond ik altijd zo leuk

Uniek was een ruin dus dat zal wel meevallen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:17

*proest*

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 20:17

gomir schreef:
Hoe is het met jou Eef? Tijd niet gezien trouwens.

Met mij is het super Met het paardje ook, in januari gaan we lekker op concour.. stoer hè

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 21:47

nog ff 1 keer over dat opstrooien ik krijg die plakken zelf bijna niet uit elkaar.
En verder heb ik natuurlijk weer niks meegemaakt. Ik heb ook zo'n saai leven :'(

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 21:51

whaha ook een manier ..

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 22:42

ehmm... ik begrijp hem ff niet ook een manier voor wat???

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 23:16

Llover schreef:
Ja daar heb je wel gelijk in..maar als je alleen NOTK hebt dan mailen ze aan de lopende band en dan moet je altijd weer de prijd zeggen en inderdaad alle vragen beantwoorden, bellen is inderdaad het beste. Ik had bijna kijkers, maar toen zeiden ze: we mailen nog...en vervolgens nooit mailen...terwijl ze al wel 2 keer hadden gebeld..nouja zal wel..hij hoeft niet per see weg....

Ik ben meer voor de hogere prijsklasse of prijs telefonische op te vragen
Die mensen zijn er heel veel. Of van die mensen die een afspraak maken en niet op komen dagen zonder af te bellen...

Dan zie ik je van de zomer wel weer op de concoursen Eef Dat is ook lang geleden

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 00:39

ja maar wel heel heel leuk !!
(voor wie rijd jij eigelijk? verenigingsgewijs dan)

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 01:58

Ik rij nu bij RV Equus, geregistreerd in Graft-de Rijp, maar de concoursen zijn bij Stoeterij de Toekomst in Heerhugowaard-Noord.

Geen gemiep met lessen, kantinediensten en weet ik wat al niet meer. Betaal geloof ik excl afdrachten iets van 35 euro contributie per jaar
En ook geen gedonder met clubtenue's en verenigingssecretariaten meer Ik vind het ideaal zo!

Ben jij nu vuurtorenlid of nog steeds lid bij de Duinruiters?

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 10:23

ik ben vanaf januari vuurtorenlid.
Ook daar geen gedonder met allerlei clubacties etc etc

Zeker fijn!

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 11:56

Ooh ja dit topic was er ook nog

Gomir; ik ga Jaqueline eerst vragen om Flair naar de DA te rijden omdat zij de vorige keren ook mee is geweest. Zij kan ook altijd zo lekker goed onthouden wat die DA nou eigenlijk zegt en bij mij gaat het langs me heen. Als Jaq niet kan/wil is het dan goed als ik jou benader?

Bleh rotpaarden, als dit klaar is hoef ik er voorlopig geeneen meer te zien.