Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Niekie schreef:het lijkt mij een goed idee als je dat met inge bespreekt.. ze wacht trouwens eerst vrijdag af.
Dus je wil misschien terugkomen? Wel grappig... ik denk idd dat de stal van hannelore vrijkomt. a;s daar nog niemand anders voor is.
DeedeJee schreef:Heeey Niekie, ik zag net een cabochon-topic voorbijkomen! staat onder fokkerij en afstamming.
Beeeee kom je weer gezellig terug bij ons? Helaas voor jou gaan LH niet weg (ik kan het toevallig wel goed met ze vinden!).
Als je nou terugkomt dan is er vast wel iemand die op jouw Lucje wil rijden of verzorgen of losgooien af en toe.
hasten schreef:Uniek had toch ook een veulen?? Vergeten hoe ie heet, maar die vond ik altijd zo leuk
gomir schreef:Hoe is het met jou Eef? Tijd niet gezien trouwens.
Llover schreef:Ja daar heb je wel gelijk in..maar als je alleen NOTK hebt dan mailen ze aan de lopende band en dan moet je altijd weer de prijd zeggen en inderdaad alle vragen beantwoorden, bellen is inderdaad het beste. Ik had bijna kijkers, maar toen zeiden ze: we mailen nog...en vervolgens nooit mailen...terwijl ze al wel 2 keer hadden gebeld..nouja zal wel..hij hoeft niet per see weg....