Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lisaa_ schreef:Neee jongens dat heb ik gewoon gesprongen!
Want Ymke bedacht te gaan limbodansen onder een hindernis maar ze kon alleen maar onder de hoogste door
Niki_ schreef:Lisaa_ schreef:Neee jongens dat heb ik gewoon gesprongen!
*kucht* Dat hebben Ymke en ik gelimbodanstWant Ymke bedacht te gaan limbodansen onder een hindernis maar ze kon alleen maar onder de hoogste door
Maar ik was natuurlijk véél cooler want ik ging een crossende Girley filmen met Yms hippe mobiel!
en hard! hihi
want gister pakte mn oom hem en toen werd ik boos want ik was bang dat hij er een krasje op zou maken

Overigens vind ik de Poonie -2e van boven- echt een gewéldig leuk koppie hebben! Kinee_ schreef:Nouja, Suus... Weet je wat het is... Hártstikke lief & leuk van je hoor, maar wij hebben onze personal topfotografe Ank Zwolle al, en natuurlijk onze eigen Roland! Dus aan fotograven hebben we geen gebrek!Overigens vind ik de Poonie -2e van boven- echt een gewéldig leuk koppie hebben!
Niki_ schreef:Pogopoonie gaat vandaag ook weer op de foto!

Dus ik nog met mijn allerbeste Frans en mijn allerliefste stemmetje vragen of ik niet héél even naar binnen mocht om 'Paardjes te aaien'. Maar helaas, er mochten geen onbevoegden op het erf komen, elle était très désolée maar ça ne fait rien malheureusement. Nouja, toen stond ik daar dus, een schramele 10 meter van het Paardenleven af! (Er borrelt een poëtisch zinnetje naar boven: Zo dichtbij, maar zó ver weg) C'était très très très dommage! Dus uiteindelijk meer dan 4 uur in een natuurgebied (ofnouja... Parijs zou Parijs niet zijn als er in dat natuurgebied geen autowegen liepen, dus er waren hártstikke veel auto's), sans gagner mon but!

Om kine te zien! Lief hè? (ik weet trouwens niet waar je zit lisa, maar als je ergens bovenin zit, dan gaat col met een omweg, omdat het nou eenmaal niet zo'n heeeul slim paardje is
)
Ik lach me rot hier. 

Hoe doet Zimba het op de wei Lies? Vast súpergoed!