manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 18:22

Ladylada schreef:
Ik zal straks nog wat foto's uploaden (ja annemijn, ook die van het veulentje)

Hihi niet alleen uploaden hè.. ook ff op bokt zetten Clown
Gelukkig heb je nog wel een leuke agenda gevonden (was best sneu gweest als er geen één agenda meer te vinden was, had je een schriftje om moeten toveren tot agenda...Werkt weer zo lastig)
Veel plezier op je vakantie en geniet er van! Have Fun Go jij! Go jij!

Jammer dat je flut weer had Bar... Ik moet er nu in Nederland ook egt niet aan denken, in een tentje bivakeren *brrr* Nog spannende dingen meegemaakt? Vork En natuurlijk de leukste foto's van je vakantie even plaatsen hè.
Suc6 met je Rodeo-Shaar vanaaf! Knipoog

@ Thirz: mn ouders verwachten pas rond een uur of 7 thuis te zijn, en dan nog ff eten enzo.. Dus kom wel vanaaf, maar ietsje later Bloos *weet je dat alvast, hoef je niet te Paniekeren strax* Clown Haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:42

Hahaa Annemijn, sms ik je net dat ik later kom dus of je vader je kan brengen naar Thirz; kom jij ook later! Kun je dus net zo goed meerijden. Ik hoor het wel van je.
Ben ik ook weer eens op bokt; heb de afgelopen weken het een beetje laten afweten, druk druk met andere dingen. Zo te lezen is Bar weer terug: verder wel leuk gehad buiten het slechte weer? Kom je vanavond ook nog naar de stad? En Cis is van het noorden weer naar het zuiden vertrokken, onze reizigster hihi! Ow en Mariekje: die foto's, bedoel je die van ons uitje? Zijn ze nog te reddden met een beetje bijwerken?
Vandaag hadden de paarden ook een beetje last van de wind geloof ik! Ik heb Nero weer eens met zadel en al gelongeerd om hem psychisch voor te bereiden op het feit dat hij nu toch echt weer eens bereden gaat worden. Nou, dat heb ik geweten. Met zadel en al ging hij toch aan de rodeo! Nog nooit gezien, maar Nero ging dus echt op voor-en achterbenen 9 x stuiterend achter elkaar door de longeerbak. Pff, lijkt dus niets mis met hem, daarna liep hij weer een beetje te trekken met z'n been, maar eigen schuld zullen we maar zeggen. Nog een paar keer wennen en dan ga ik gewoon weer eens rijden denk ik.
Nou tot vanavond allemaal, ik ga mijn kamer nog eens een beetje opruimen, het is hier echt een zooitje! X

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:56

Ik ga vanavond naar de stad toe... ook even de kermis onveilig maken Knipoog!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:51

Ik ga toch niet naar de Kermis, aangezien 1 iemand waarmee ik zou gaan bedreigd wordt door een paar personen en de kermis is de perfecte gelegenheid voor vechtpartijen... Nu gaan we naar de bios...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:29

Heej Bar, jammer dat je er niet meer was! Was het nog wel leuk in de bios?
En nu weer hard aan t trainen met Shaar voor de 18e? Er gaat toch wel een fotograaf mee he, want dit willen we niet missen hoor, we willen alles vastgelegd zien Lachen

Heel goed Bianz, dat je er ook weer eens bent, we hebben je gemist! Nou, zo te horen heeft Nero genoeg energie, hopen dat ie niet zo bokt als je erop zit, alles behalve fijn Clown Maar ik zal als ik kom hem met positieve energie instralen, komt het allemaal goed.

Tot zover mijn niets-omvattende zondagse post Vork

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:35

Zo'n niets-omvattende zondagse post is toch nog best omvattend hoor; wel 2 belangrijke mededelingen! We willen zeker veeeeel foto's van Shaar in Den Bosch, liefst nog filmpjes Knipoog En ach Nero had gewoon een dolle bui! Nog nooit vertoond zo'n bijzondere bok-act, dus een keer per jaar vindt hij vast genoeg Clown
Veel plezier bij Nous straks Thirz, je hebt iig heerlijk weer!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:02

Vandaag 2,5 uur gereden, naar het bos. Gisteren en eergisteren hard getraint voor Den Bosch. Ik heb dr zin in, maar ik vraag me af of het gaat lukken.
Saskia gaat sowieso mee, dus die moet maar foto's en filmpjes maken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:02

Ik was nog naar de film little man geweest, erg gaaf!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 20:05

haha je onderschrift blijft geweldig Bianz Haha!

Ik vind idd ook dat je t voor een zondagse post redelijk goed doet hoor Thirz! Ja (helemaal voor een NA een avondje stappen zondag!)
Jammer hoor Bar dat je er niet was. Was egt gezellie, geen vechtpartijen gezien op de kermis. Zelfs niet in de Schutters! (kwam waarschijnlijk omdat gevaarlijke Bianz op haar bijna teenslippers nog net op tijd terug gefloten werd door Mariekje, om haar gevaarlijke mes in te leveren! Clown én omdat we een oplettende opa en oma en vaders/moeders hadden die een oogje in t zeil hielden Vork

suc6 met t dressuren in Den Bosch Bar! Hopen dat Shaar wat braver is dan bij de laatste ringrij-dag!

en Bianz de volgende keer dat je nero zn rodeo kant laat zien, wel even foto's maken hè (hoe je t doet, maakt niet uit.. als je t maar doet Tong uitsteken Kan je best!)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:20

Gisteren 2,5 uur gereden, samen met Iris naar het bos geweest. Ik was er al een hele tijd niet meer geweest, dus het was echt wel leuk!
Hier even 1 vakantie foto van Frans en mij samen
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:02

Leuke foto Bar! Waar waren jullie dan in Frankrijk?

Vandaag de springcapaciteit van Nous getest, viel niet tegen hoor Lachen Ze vond het in ieder geval erg leuk, was soms iets te enthousiast, maar we hebben t goed overleeft. Anne was mee voor het bouwen en de foto's maken. Zoals ze zelf zei: heb mn dag niet vandaag, maar ik vind ze toch top!!

Tja, de basis van het springen is de dressuur he Knipoog
Afbeelding

Over de balkjes draven, hier was ze nog rustig.....
Afbeelding

Hier iets minder rustig, we stegen bijna op Clown
Afbeelding

Met de voetjes van de vloer
Afbeelding

En dan springen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog even uitdraven (ik zweef ergens boven het zadel, vraag me niet waarom Vork )
Afbeelding

En nog een filmpje: http://s79.photobucket.com/albums/j125/ ... les126.flv

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:15

Leuke foto's Thirz!
Ik heb vandaag een nieuwe rijbroek gekocht, hij was met korting en koste 29,95, niet veel dus!
Ff een foto van gemaakt, hij is roze met kunstleren zitvlak, van HH
Kleur is wel vertekend op de foto
Afbeelding
Afbeelding
Zo is de kleur in t echt
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 15:16

Citaat:
Anne was mee voor het bouwen en de foto's maken. Zoals ze zelf zei: heb mn dag niet vandaag, maar ik vind ze toch top!!

Zat egt ff in een dipje hoor... Egt zoveel foto's gemaakt en iedere keer net te vroeg geklikt Scheve mond Beetje jammer, maar zo op een rijtje zitten er best nog leuke foto's tussen. (Die voetjes van de vloer foto, blijft egt zo geweldig Ja Egt een volleerd balkjes draaf paard! *Tja die opstijg foto bewijst even t tegendeel, maarja... Zelfs een beroeps-balkjes-draaf paard heeft wel eens een foutje, dus waarom Nous nie Vork )
Hihi die tweede egte spring foto Haha! Nous springt wel heel mooi daar (Thirz was ook voor ze t wist bij de sprong Knipoog ) En die laatste spring foto, mooie smile hoor Thirz! Clown
*detail bij t filmpje: Zet je geluid aan...
haha op de achtergrond hoor je Thirz hier en daar nog een HOOO roepen.. Niet dat Nous daar erg van onder de indruk was, maarja.. ook last van Oost-indische doofheid heb je wel eens hè Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 07-08-06 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:21

Haha, zie nu dat ik in t filmpje op het verkeerde been lichtrij, heel goed Thirz Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 15:22

haha Heel Goed OK dan!
Tja je kan je niet op te veel dingen tegelijk concentreren hè, en je was immers aan t springen Nagelbijten / Gniffelen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 16:03

Nu we tog foto's aan t plaatsen zijn:
Afbeelding
ik had deze foto gescand voor Thirz en toen vond ze dat ik die ook wel even op bokt kon zetten (met op de achtergrond t idee: oude herinneringen ophalen. Hihi, toen ik zei dat ik dan ook wel ff de oude Paardoes groepsfoto kon plaatsen, werd er ff snel terug gekrabbeld Clown t moesten "leuke" oude herinneringen zijn! Flauw hoor thirz!

Maar sinds zaterdag hebben we ook een nieuwe versie van deze foto (deze zal Thirz waarschijnlijk zeer binnenkort ook plaatsen). Nu wordt de vraag natuurlijk: Zoek de verschillen Clown

*zit nu even wat oude foto's in Mijnalbum te bekijken... kom ik deze tegen: http://www.mijnalbum.nl/Foto=3RIMPDAR Hier heeft mn Pa zelfs nog lenzen in! *hoezo lang gelee!*
De andere oude foto's die ik nog tegen kwam zal ik jullie maar besparen (vinden de foto-onderwerpen waarschijnlijk ook prettiger Vork )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 17:37

Nou, hier dan de nieuwe foto:
Afbeelding

Zijn we niet lief?
Afbeelding

Afbeelding

Tja, als je maar lol hebt he Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 17:43

Haha, blijven leuke foto's!
*is druk bezig met verschillen zoeken tussen de twee schommel foto's... nog best lastig!
En op de foto lijkt t net of de WipKip heel braaf is, maar dat viel nog vies tegen (2 seconden na deze foto, begon die stoute WipKip ineens te steigeren! Bloos! Dus toen zijn we maar snel gestopt met de fotosessie op de Kip, en verhuisd naar de glijbaan.. leek ons veiliger!)

Clown tja.. Hoezo flauwe bui Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 17:53

He hallo,wateen leuke foto's weer!
Heb weer even een computer met internet gevonden
Nou annemijn ik las dus net dat je ong. vier pagina's terug had gevraagd waar voice nu staat.
Voice is net voor onze bruiloft nog verhuisd naar mijn schoonouders in nieuw en sint joosland.
Want dat scheelt mij per maand 140 euro aan stallingsgeld.
Ze blijft daar nu voortaan staan, gezellig met anne moon, want ze zijn heeeeeele dikke vriendjes!

Nou vandaag heb ik mijn tweede echo gehad, ben nu 9 weken en 1 dag.
Heb het hartje zien kloppen en het is ong. 2 1/2 cm groot.

Nou stop nu weer!

doeiiiiiiiiiiiiiiii

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:08

Nou Nel, spannend allemaal hoor! Lukt het met de babykamer?
Enne Bar, kan je in Den Bosch niet in je mooie kleurencombi (roze) gaan? Dan val je in ieder geval op Lachen

Morgen heb ik een teamdag, na een aantal weekjes weer eens naar mn werk, ff mn hersenen weer trainen Clown ! Had eerlijk gezegd verwacht dat de kids eerder terug zouden komen, maar ben trots op ze, ze gedragen zich kennelijk keurig! Daarna gaan we met zn allen uit eten voor de team-spirit, is vast gezellie. En zaterdag lekker weer beginnen, ben benieuwd naar de verhalen die de kids te vertellen hebben!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 20:26

Hee Nel, das lang gelee!
maar ik zag Voice en Annemoon toen met zn tweetjes staan vanaf de A58, heel gezellie saampjes op de wei Ja (of iig ik dacht dat ik ze zag, en mn pa vond van niet.. dus vandaar even navragen Haha! )
Lijkt me tog egt wel heel bijzonder (en misschien ook wel vreemd ofzo,misschien?) als je dan ineens op zo'n echo het hartje ziet kloppen.. Wel heel spannend allemaal!

Super van de Kids! OK dan! Ze kunnen heus wel braaf zijn! Egt leuk voor ze (hihi weten jullie ook weer dat het "soms iets mindere gedrag" gwoon aan jullie ligt Clown )
Maar dat zal wel weer wennen zijn hoor, zomaar ineens weer aan t werk! (denk je dat je de weg er naar toe nog kan vinden? Vork ) Ben ook wel benieuwd of de kids t allemaal naar hun zin gehad hebben en wat die gezinnen allemaal met ze gedaan hebben (die mensen die toen belden, hadden iig grootse plannen tog?)
Plezier morgen met je etentje, enne flink bouwen aan die team-spirit hè!
*zucht heeft vandaag ook weer de boeken voor school besteld Scheve mond
Gelukkig duurt de vakantie nog wel even en hoeven we voorlopig nog nie naar school, maar tog...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:50

Wauw! Wat een getyp en geplaats hier (okeee kromme zin): ik moest ineens een berg bijkijken en -lezen! Super hoor Nel: het gaat echt zo hard, je bent nu al meer als 2 maanden zwanger! Zie je al iets? Bij sommigen zie je dan al wat, anderen komt het pas na 4 maanden ofzo!
Toffe broek Bar; in ieder geval bijpassend bij Shaar!
Whieee Nous is echt een springtalent, dat blijkt maar weer! Kan me er iets bij voorstellen dat ze een beetje erg enthousiast werd, maar wel superleuk dat ze het zo naar d'r zin had hoor! Leuke foto's; in het filmpje zie je pas echt hoe hard ze aan het scheuren is!
Ook leuke foto's op de manege: en als je toch zoek de verschillen doet Anne: die foto's van Thirz en Marieke op de wipkip en glijbaan bestaan toch ook al in eerdere versie?
Vanavond heb ik Nero balkjes laten draven en vrij springen! Hij vond het helemaal geweldig, toen hij het door had! Tsja hij is blond he, dus moesten we eerst samen stappen en draven over het lage sprongetje voor hij begreep wat hij moest doen. Daarna was het zo leuk dat hij het een geweldig spelletje vond zo hard mogelijk er overheen te scheuren in galop en constant van hand te veranderen uit zichzelf. Echt supergrappig om hem bezig te zien; hoefde alleen maar te zorgen dat hij de sprong zo hier en daar niet vergat. Timen is 'ie nog niet zo'n ster in: hij is geen natuurtalent, want hij kwam vaak verkeerd uit en raakte de balken vaak aan. Rustig (proberen althans, de rem was moeilijk te vinden) aan oefenen dus; hij vond het in ieder geval heel leuk en ik ook om het te zien!
Ga nu lekker op de bank hangen! Doeidoei!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 14:36

Bianz schreef:
en als je toch zoek de verschillen doet Anne: die foto's van Thirz en Marieke op de wipkip en glijbaan bestaan toch ook al in eerdere versie?

klopt Ja Die foto moet ik ook nog ergens hebben hier op de comp, maar ik gloof dat Thirz de nieuwste versie veel leuker vond dan de oudere.. dus ik dacht, laat de oude maar achterwege dan. (En zoek de verschillenis nog best een ingewikkeld en

Egt zo gaaf dat Nero zo leuk alleen kan springen! Bij los springen heb je geen longe in je handen hè, dus ik vind dat je daar best een keertje foto's van kan maken *LOL* Lijkt me zo gaaf om te zien!!
Nu alleen nog even leren dat hij eerst even goed moet kijken, passen en meten voordat hij als een gek (verkeerd uitkomend) op die sprong af sjeest! Maarja.. Hij heeft er iig lol in, endat hij dan zo nu en dan een balkje raakt is opsich ook niet zo'n probleem (zolang hij zichzelf niet beschadigd tenminste) Wel super gaaf hoor!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 18:52

Thirz schreef:
Zat zo eens even op bokt te kijken en kwam dit tegen, heb je zin om te lachen? Klik dan dit maar even aan Clown http://variatee.vara.nl/mediaplayer/pla ... tee.player

Hahaha, hij is goeoeoed!!!!

Haha! zat de oude pagina's van bokt nog ff door te bladeren kwam ik deze post tegen. En nu met t nieuwe internet kan ik WEL t filmpje zien, Whieie!
hihi, t grappige moment voor vandaag ook weer gehad Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 18:54