Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shira2

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:04

hahaha, en zonder zadel ook nog! ik heb altijd het idee dat ze denken dat er een vlieg op hun rug zit en doen wat ze zelf willen. gingen jullie met de hele les op dikbillen?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 14:09

Janneke_ schreef:
en? wie heeft dr spierpijn van het tochtje met de dikbillen?

Nope, alleen een doorgereden kont Verdrietig Iolus moest een beetje te hard draven om bij te blijven, met als gevolg; Judith op de nek,weer terug schuiven naar de rug en 1 minuut later weer op de nek enz, enz. Die stukjes dat ie het zat was en aangallopeerde zaten nog het prettigst! Clown
Heeft Emy je nog verteld dat 1,2 en 3 september het ponykamp gepland staat? Heb er zin in! Go jij! Go jij!

Shira2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:07

Oei, dat is irritant elke keer terug schuiven! Gaan jullie gezellig terug in de tijd ponykamp "spelen" haha? Les je trouwens weer bij bergemo judith? Of was je maar voor een paar weken gestopt? Weet nog dat ik een paar keer mee heb gereden op vrijdagavond en dat jij dan langs de bak aan het kijken was?

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:34

aah nee, heeft ze niet verteld.. maar lijkt me leuk *LOL*
in tentjes? of gaan we boven de manege slapen?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:16

Welk ponykamp?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:01

Janneke wil jij donderdag RB goed insprayen met stinkspul? Vooral ook de staart? Ulvy mag ook een beetje.

Heb net zitten vechten met de pomp maar ik kreeg er geen water uit...grrrrr. Arie gaat vanavond even kijken. De deken heb ik er weer afgehaald hij was weggezakt. Oh ja stinkspul mag niet op de plek waar het dekje ligt. Geeft nogal af. Bedankt alvast hè? En veel rijplezier natuurlijk Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:14

ik zal ze alletwee insprayen Ja
is het Arie gelukt met die pomp trouwens?

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 21:59

Oh, nou weet je het dus al Janneke. Doet je sms het nu wel weer?

Ik vond het trouwens best wel leuk op Rosalien. Ze was best braaf. Ik heb ook geen spierpijn gehad.

Ik ben nu trouwens bij mijn oudere zus, helemaal alleen in dat grote huis... en ik heb zelfs al uitgevonden hoe de wasmachine werkt! Whaha! Vind ik heel goed van mezelf...

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 23:35

Heel knap Emy Haha!
Ik weet het niet Janneke want ik heb Arie niet meer gesproken. Ik hoop het wel, maar morgen ga ik er weer heen en kijk ik of ik de handel aan de praat krijg.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:03

sms doet het weer ja Ja

heeel goed Emy! dat je de wasmachine aan de praat kreeg.. ik heb op een of andere manier altijd ruzie met die dingen Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 14:53

trouwens, Wendy.. ik heb me net aangemeld voor de les van 8.45 op zaterdagochtend.. omdat ik vrijdagavond niet kan Haha!

jij gaat toch ook, of niet?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:19

Ja Haha! Wil je met mij overrijden dan? Hoef ik niet alleen zou ik wel leuk vinden. Ik ga wel vroeg weg. Wil uiterlijk half acht op de wei wegrijden.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 22:17

Trouwens die pomp is echt een poedersuiker. (zo dat is eruit wordt toch gesencuurd) Je moet je gewoon vijf minuten te pleuris pompen en er maar water in blijven gooien voordat hij het eindelijk eens doet Boos!

Verder heb ik nog wat fotootjes van Dikkie geplaatst viewtopic.php?f=73&t=622011

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 12:10

zo, mijn eerste buitenritje alleen met Red Bull... en hij was stout! Duivel

ik ging de wei uit, daar naar die zandverstuiving.. daar zit zo'n kronkelend pad, het lijkt wel een soort motor-cross-baan ofzo, en dat had RB door Cool
hij heeft 2 keer geprobeerd weg te spurten... maar gelukkig is het zand daar best zwaar, dus voelde ik hem echt aanzetten.. ik kon hem dan ook iedere keer weer terugpakken. Daarna ging ik nog ff daar richting het bruggetje, en daar heb je wat van die heuveltjes, die RB natuurlijk het liefste in galop wou nemen. Ik heb ze toen op gestapt, en toen op gedraafd, en toen ben ik halverwege gaan stilstaan, zoadat meneertje toch echt naar mij moest luisteren Duivel
toen we in een soort van fjorden-dribbel-pasjes het bosje doorgingen had ik geen zin meer.. ik ben toen teruggegaan naar de wei, al met al heb ik dr een uurtje opgezeten.

Dat die pomp zo klote is heb ik gemerkt, ik was al vroeg vanochtend... en Arie heeft geloof ik een kwartier staan pompen om genoeg water te krijgen.. stinkspul heb ik gezien, heb ze dr alletwee mee ingespoten.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 19:42

Fijn ik herken mijn eigen paard weer Schijnheilig Snap je nu wat ik bedoel Janneke? Schijnheilig Toch nog voor herhaling vatbaar?

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 12:00

hehe, ja hoor Ja

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:14

Heb ik toch nog niet zo'n monsterpaard Schijnheilig

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:06

Shira2 schreef:
Oei, dat is irritant elke keer terug schuiven! Gaan jullie gezellig terug in de tijd ponykamp "spelen" haha? Les je trouwens weer bij bergemo judith? Of was je maar voor een paar weken gestopt? Weet nog dat ik een paar keer mee heb gereden op vrijdagavond en dat jij dan langs de bak aan het kijken was?

Over het algemeen kom ik idd alleen kijken (en kletsen), maar leuke lessen wil ik nog wel eens meerijden Knipoog
Met het ponykamp schijnen we idd boven de manege ste gaan slapen. En er is een dropping met pony's gepland Clown (mooi dat m'n tomtom meegaat! Tong uitsteken

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:05

Zo, topic ook weer gevonden.
Alleen ff op een andere plek Tong uitsteken

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:46

Als je op bekijk eigen berichten kijkt hoef je nooit te zoeken Maike Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:41

idd, ik gebruik ook altijd 'bekijk je eigen berichten'.. heel handig!
hoe was trouwens de FW bbq?

ik snap dr niet echt veel van trouwens... van Fjordenwereld.. ik heb nog niet betaald, maar ik heb wel al twee weken geleden geregistreerd.. maar ik kan nog steeds alle berichten lezen Verward
ik heb geloof ik een mailtje gehad hoe alles precies werkte, maar dat ben ik op een of andere manier kwijt geraakt Bloos

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:04

Dan kun je het beste even Reinou (Yoline hier en op FW) pben. Zij kan je het precies vertellen. Het was supergezellig het weekend en het zou natuurlijk leuk zijn als je volgend jaar ook mee gaat Ja

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:08

zal ik zo eventjes doen dan Ja

heb net trouwens mijn eerste werkdag erop zitten! ik vond het echt heel erg leuk om te doen Lachen heb onder andere gedweild, wat gestreken, keuken gepoetst, gestoft, gezogen, konijnenhok verschoond, en gewoon leuk zitten praten met die mensen

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:14

Konijnenhok verschoond? Hoort dat er ook bij?

Ik heb trouwens iets heel leuks gedaan afgelopen zaterdag. Bas, de vriend van mijn zus, was donderdag jarig en nu heeft mijn zus hem dus een vliegles gegeven en afgelopen zaterdag was het zover. Na ongeveer anderhalf uur met het openbaar vervoer naar het vliegveld (alleen voor die kleine vliegtuigjes en parachute-springen) op texel, was het om twee uur zover. Maaike (mijn zus) en ik gingen mee als passagiers en het was echt heel gaaf! Van bovenaf is texel echt heel mini!

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 17:28

Waar werk je Janneke?