Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Serada schreef:Twinklebel schreef:Van mij ook op het moment, hang geloof ik een beetje tegen een blaasontsteking aan....ik blijf plassen.
Oeiii dat is minder Fiek. Heb je er al lang last van of zet het niet echt door?
en anders idd een antibiotica kuurtje als het na een tijd nog niet over is.
Last van mijn schouder dus kan voor een tijd niet rijden, erg jammer maar king vind het wel goed heb ik het idee!

Esther28 schreef:Mooie foto Annet
Vera had net de pleitvaart genomen uit de paddock begreep ik van hubbie....en liet zich mooi niet vangen, zelfs niet met lokpaard. Gelukkig was ze het wegloop-en-pak-de-grasjes-spelletje gauw zat en kwam ze zelf terug.
.
Twinklebel schreef:Esther28 schreef:Mooie foto Annet
Vera had net de pleitvaart genomen uit de paddock begreep ik van hubbie....en liet zich mooi niet vangen, zelfs niet met lokpaard. Gelukkig was ze het wegloop-en-pak-de-grasjes-spelletje gauw zat en kwam ze zelf terug.
Vera had het dik naar haar zin, lekker snorkie snorkie door de bagger, grasjes eten tot er iemand dicht bij kwam, en dan weer snorkie een eind verder draven, leuk spelletje! En opeens zag ze het licht en kwam ze naar Imre en Chris lopen, echt zo van gezellig dat jullie er ook zijn!![]()
ElizeVdS schreef:Ook al zo'n knappe hond!
Hier GOED NIEUWS van Daily. De wond is erg goed aan het genezen, er komt nog wat wondvocht uit maar hij is zo goed als dicht. Dus binnenkort mag ze weer lekker naar huis! Donderdag/vrijdag nog even contact met de arts en daarna komt ze waarschijnlijk terug!
Esther28 schreef:Trouwens: dit zegt de paardendrogist erover:
http://www.paardendrogist.nl/product/15 ... um/116409/
Hij is dus wel geschikt voor het linersysteem