Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:06

Van mij ook op het moment, hang geloof ik een beetje tegen een blaasontsteking aan....ik blijf plassen.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:09

Twinklebel schreef:
Van mij ook op het moment, hang geloof ik een beetje tegen een blaasontsteking aan....ik blijf plassen.

Oeiii dat is minder Fiek. Heb je er al lang last van of zet het niet echt door?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:14

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Oeiii dat is minder Fiek. Heb je er al lang last van of zet het niet echt door?

Vanaf donderdag, maar het zet niet echt door. Drink me dus helemaal rot, hopelijk verdwijnt die dan vanzelf.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:23

Zit je al aan de granberrypilletjes? Dat schijnt te helpen maar dat duurt meestal wel langer. Een blaasontsteking is zo ontzettend vervelend en vooral pijnlijk. Ik heb ruim twee jaar geleden ook een accute blaasontsteking gehad en die was heel hevig. Daar had ik antibiotica voor gekregen...

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 08:17

wat Lin zegt op de cranberry pillen of sap en heeeel veel water drinken zodat je blaas schoon blijft.
goed je blaas leeg plassen. haha klinkt echt raar dit. maar ik heb het ook een periode gehad. wordt je idd niet echt blij van. het doet pijn, is een irritant gevoel en je wordt er moe van omdat je continu die drang hebt.
ik zou zeggen succes :(:) en anders idd een antibiotica kuurtje als het na een tijd nog niet over is.

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 15:28

Ik had het pas geleden ook, het wou alleen niet doorbreken. Heb toch een lange tijd gehad dat ik savonds tot 4 keer toe moest plassen en wat kwam er uit? een paar kleine druppeltjes. Constant het gevoel dat ik moest, vreselijk is dat! Succes fieke, als het te erg wordt gewoon even naar de dokter.

Vandaag heerlijk met annet dabass en kin gewandeld buiten :) Last van mijn schouder dus kan voor een tijd niet rijden, erg jammer maar king vind het wel goed heb ik het idee!

Vandaag foto's van Tess gemaakt voor in haar fotoboek, ja ja tess heeft een eigen Fotoboek vanaf toen ze kleine baby was. Deze foto wou ik heel erg graag met jullie delen. Wat heeft ze toch een onwijs lief hoofdje!
Heel vaak hoor ik mensen zeggen, wat een onwijs mooie hond!

Afbeelding

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:06

Mooie foto Annet

Vera had net de pleitvaart genomen uit de paddock begreep ik van hubbie....en liet zich mooi niet vangen, zelfs niet met lokpaard. Gelukkig was ze het wegloop-en-pak-de-grasjes-spelletje gauw zat en kwam ze zelf terug.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:49

Leuke foto! Het is ook zeker een mooie hond :)

Fijn dat het zo leuk was bij Vienna, Fieke. OOk nog mooie foto's gemaakt?

Ai, stoute Vera, gelukkig is ze weer terug!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 18:28

Esther28 schreef:
Mooie foto Annet

Vera had net de pleitvaart genomen uit de paddock begreep ik van hubbie....en liet zich mooi niet vangen, zelfs niet met lokpaard. Gelukkig was ze het wegloop-en-pak-de-grasjes-spelletje gauw zat en kwam ze zelf terug.

Vera had het dik naar haar zin, lekker snorkie snorkie door de bagger, grasjes eten tot er iemand dicht bij kwam, en dan weer snorkie een eind verder draven, leuk spelletje! En opeens zag ze het licht en kwam ze naar Imre en Chris lopen, echt zo van gezellig dat jullie er ook zijn! :D

Gaaf die foto Annet, kan zo op een kerstkaart!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:23

Wat is ze mooi Annet, wij zijn echt helemaal fan van Golden retrievers. Ik zal nog even een foto van onze kanjer Max opzoeken. Hij is vijf jaar geleden ingeslapen maar nog steeds in ons hart.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:32

Onze grote kanjer... *D
Afbeelding

Afbeelding

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:46

Ook al zo'n knappe hond!

Hier GOED NIEUWS van Daily. De wond is erg goed aan het genezen, er komt nog wat wondvocht uit maar hij is zo goed als dicht. Dus binnenkort mag ze weer lekker naar huis! Donderdag/vrijdag nog even contact met de arts en daarna komt ze waarschijnlijk terug!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 20:58

Super nieuws!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 23:17

Wat heerlijk om te horen dat Daily goed opknapt. Zo'n lege box op stal.........ik vind het maar niks! het zou fijn zijn, als ze met Kerst thuis is!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 08:19

Mooie foto Annet :) <3

Idd wat een fijn nieuws dat daily weer fijn opknapt en haast weer naar huis mag :).

Es, de deken drama sleept zich voort.... ik heb gevraagt over die klipjes die bij mij op de deken anders zitten dan bij jouw. het schijnt dat ik helemaal geen liner op mijn deken kan doen? maar de 3 klipjes zijn voor een hals. nou ik dacht het niet want een hals heet aan weerszijde 2 klitteband sluitingen en geen 3. nou we hebben er gisteren toch echt 3 naast elkaar aan weerszijde van de deken geteld of ben ik nu gek?
dus waar is de 3de voor die in de deken zit, want dan ga ik er van uit dat de 2 die op de rand zijn vast gemaakt voor de hals zijn?
Josie zegt dus dat dit niet kan want het model wat ik heb dat niet heeft alleen de lite en 100 grams ( die jij hebt ) schiet mij maar lek maar ik heb toch echt 3 klipjes eraan zitten, hahaha :+ |o 8)7

Ik ga denk maar eens een topic opnenen met de vraag of meedere mensen er last van hebben dat ie niet goed ligt.
Josie had namelijk geen klachten erover gekregen.
wel heeft ze me een mogelijke oplossing gegeven want Horseware doet er niets mee :(

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:04

Twinklebel schreef:
Esther28 schreef:
Mooie foto Annet

Vera had het dik naar haar zin, lekker snorkie snorkie door de bagger, grasjes eten tot er iemand dicht bij kwam, en dan weer snorkie een eind verder draven, leuk spelletje! En opeens zag ze het licht en kwam ze naar Imre en Chris lopen, echt zo van gezellig dat jullie er ook zijn! :D

Haha ik kan me helemaal inbeelden hoe het eruit heeft gezien...
Gisteravond mocht ze mooi een lesje lopen, even die praatjes wegwerken :D
In het begin wat communicatie-issues, maar toen die opgelost waren, lopen als een trein :)
Vanavond weer even verder oefenen.....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:05

ElizeVdS schreef:
Ook al zo'n knappe hond!

Hier GOED NIEUWS van Daily. De wond is erg goed aan het genezen, er komt nog wat wondvocht uit maar hij is zo goed als dicht. Dus binnenkort mag ze weer lekker naar huis! Donderdag/vrijdag nog even contact met de arts en daarna komt ze waarschijnlijk terug!

Ooh wat fijn Elize en Kim, en nu op naar een vlotte en voorspoedige genezing. 2012 wordt jullie jaar :j

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:08

@Wan: we hebben er wel degelijk 3 aan iedere kant geteld en alledrie aan de buitenkant van de deken!
En de mijnes is idd voor de liner, die heeft 2 sluitingen(1 aan iedere kant) dus 3 sluitingen aan weerszijden zijn wel degelijk voor een liner geschikt!
Ik zou even een foto maken van jouw deken en van die van mij en even vragen of ze je dat verschil uit kunnen leggen.
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 21-12-11 09:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:18

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:37

Esther28 schreef:
Trouwens: dit zegt de paardendrogist erover:
http://www.paardendrogist.nl/product/15 ... um/116409/

Hij is dus wel geschikt voor het linersysteem

dat bedoel ik dus! ik dacht even dat ik gek werd {:)-:(

heb de link ook naar Josie gemaild, ik ben dus echt benieuwd of ze dan ook nog wat anders met het model hebben gedaan ( hals lager hebben uit gesneden ) ik ga vanaaf eens me oude op de nieuwe legen en vergelijken!

Topic is trouwens aan gemaakt, wie weet heeft iemand hier nog meer last van?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:39

Qua sluitingen heb ik nergens last van, alleen de randjes van de deken krullen om naar buiten (heb je gisteren gezien).
Bij paardendrogist gaat het om een zelfde deken als jij hebt.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:46

klopt! HW zegt dus dat de medium en heavy dit niet zouden hebben. ze gaat nu nog een keer informeren want ze wist dit dus zelf niet.
wat een gezeur, hahaha

meten is weten vanavond.... ben benieuwd, hoop aan de ene kant dat er wel verschil in zit dan weten we gelijk waar het probleem ligt!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 09:59

En bij de 100grams dan dus wel?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:01

ja de lite en de 100 grams zouden dit al wel hebben maar de medium en heavy dus niet

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:05

Ik doel op de omkrullende randjes he? Dat is bekend dat dat gebeurd bij de lite en 100 gram?