haha beter kim! ik had een tussenuur, dus ben nu ff snel naar huis gegaan. en moet zometeen nog voor een blokuur nederlands waar we niks in gaan doen naar school..
JustSmile
Geplaatst: 25-01-11 14:58
pff vandaag was echt n druk dagje op me werk.. moest 7 uur beginnen (dus ook half 6 de wekker) en toen om half 8 ging de telefoon... *Marlous denkt: He sh*t vast die stagaire die weer eens ziek is* Hallo met ... (Collegatje) Ik ben ziek.. Ja dat hoor ik.. dus overlegd en ze kon thuis blijven... want nouja op t vlees stond iemand, die stagaire kon dan wel brood doen(wat ik eigenlijk zou doen) en ik kon dan wel naar gebak (dus zieke collegatje overnemen) Nog geen 5 minuten later... weeeeeer telefoon... *Marlous zegt: Ik neem niet op hoor, nou is die stagaire ook ziek....* Dus collega neemt op... Hallo met.. (stagaire) Ik ben ziek... Oh sh*t... nu moet Marlous dus in de eentje brood & gebak opstarten.... Dus keihard stressen Maar om kwart voor 9 was gebak klaar om open te gaan en om 10 uur was al het brood ook gesneden Maar toch!! Heb nog nooit zo snel zoveel brood gesneden en echt leuk was het niet... Maar nu dus gelukkig klaar (zou maar tot half 12 hoeven ben tot half 2 geweest....)
Net manege gebeld ik ga vanavond lekker keertje extra rijden Ga optijd naar stal, moet ook Dorey nog doen he heb nu al geen zin meer om thuis te zitten hahaha
@lucy: woonde zij toevallig in denhaag, zal wel toevallig zijn, maar wie weet. Met mijn opa gaat het ook slecht helaas, verzorgster zei dat zijn laatste week is in gegaan:( Verder te moeilijke luistertoetsen gehad vandaag en gister, dus echt kak.. En ook nog ziek aan het worden hahaha Het zit me niet allemaaal mee vandaag, hopelijk morgen een betere dag!
Ferro snapt nog geen bal van longeren. Gaat nog heel wat tijd in zitten denk ik. Ging ook nog even met Gally wandelen alleen hij vond het in z'n eentje absoluut niet leuk liep de hele tijd te scheeuwen en trekken en na een tijdje stijgerde hij zelfs :S Heb een 6.7 voor geschiedenis, hopelijk sta ik nu eindelijk na anderhalf jaar voldoende! Nu gaat ik eten en dan werken
@fee nee ze woonde in Diemen. vervelend van je opa.. ja bij mijn oma zeiden ze al voor oud en nieuw dat ze het nieuwe jaar niet zou halen, maar dat heeft ze dus wel gehaald. maar het is eigelijk wel beter voor haar, ze kon helemaal niks meer enzo..