Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:14

voel me ook niet echt helemaal top heb overal spierpijn en heb het koud

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:23

xan schreef:
Jammer Winn, van de baan, maar er komt vast nog wel een andere baan voorbij.

Was de taart lekker vandaag ??

En dan nu genieten van je vrije dagen.

ja de taart was heerlijk... eerst vanmorgen bij de koffie en daarna hebben we de theetijd vervroegd naar 1.15 uur i.v.m. de sneeuwval. Ook daarbij smaakte de taart erg lekker,

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:24

xan schreef:
Ik zag net Conny nog in het winkelcentrum en vroeg haar hoe het was op de dijk.
Zij had de rustige kant genomen, daar kon je het verschil tussen de weg en het gras
niet meer zien. Geen aanrader dus.
De andere kant weet ik nu dus nog steeds niet. Maar kan ook niet al te best zijn.
Begin nu erg te twijfelen of ik vanavond wel de weg op ga met de auto.

Hoorde ook van Conny dat je de afrit naar de manege gewoon naar beneden moet glijden,
voorzichtig sturen, dan ging het wel.
Grardus schraapt zo af en toe het kluffie omhoog.
Misschien trekt hij ons vanavond wel de dijk op. {:)

Ik kom er net vandaan. Er kwam een pekelwagen bij Veldt, dus dat was goed en de dijk ook wel hoor. Rustig aan alles.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:25

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
hoi Tytje, nee heb net de taart klaar voor morgen (afscheid van mijn werk)
en ik baal een beetje dat ik het niet geworden ben met de sollicitatie

Dat is zeker geen leuk bericht! Is een tijdelijke, geheeeeeeeeeeeeeel andere, baan niet iets voor je? Desnoods achter de kassa in de supermarkt?

mag ik eerst de kans hebben om een baan te zoeken die bij mij past...denk ook dat geen enkele supermarkt me aanneemt voor achter de kassa, ben ik te duur voor. en ik heb eerst VAKANTIE
Laatst bijgewerkt door winnitou op 17-12-10 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:29

mntj schreef:
vond het op de weg erg meevallen.
wat is het buiten toch mooi. kan er zo van genieten. mopper allemaal maar. ik geniet.

Vanmorgen naar mijn werk toe was de dijk nog erg glad, alleen bij de bartelsluis en wormer was het goed rijden.
Vanmiddag voor de zekerheid maar over de provinciale weg gegaan, maar ook die was op sommige plekken erg glad. had op het laatste stuk wel een schuiver/strooiauto voor me, reed meteen een stuk beter

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:36

ATE schreef:
k ben niet via de dijk gegaan vanuit en naar me werk via de provinciale weg die was redelijk maar leegwater weg en de guisweg die zijn link lijkt wel of ze daar niks hebben gedaan
gipsy moet vandaag maar in stal blijven ben blij dat ik thuis ben
belde net van vulpen wil morgen iemand komen kijken om 915 nou dat heb ik afgezecht ik ben net binnen kan ik me nog ff uit de naad gaan werken en nadine haar kranten staan in de kamer met veel folders dus in het nieuwe jaar mag ze weer bezichtigingen doen

En ik vond de Leeghwaterweg juist weer een stuk beter te doen (maar dat was iets na 2 uur). We m.ochten allemaal eerder naar huis i.v.m. de sneeuwval.
Kan begrijpen dat je het nu even niet ziet zitten om morgenvroeg kijkers te krijgen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:40

ATE schreef:

lekker een warme douche nemen wat makkelijks aantrekken en rustigaan doen. Maar goed dat je nu niet je hele huis hoeft te poetsen

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:31

Nou ik vond het toch wel ff anders op de weg hoor pffff.Heb er 3 uur overgedaan om Lars naar IJmuiden te krijgen was verschrikkelijk.3 auto`s op de provincialeweg vast in de middenberm en ook nog een vrachtwagen.Kom ik uit de Velsertunnel kan ik de klucht omhoog niet nemen vanwege een geschaarde vrachtwagen dus afgezet.Volgende afslaf genomen door Driehuis en Santpoort heen ook Kl*te natuurlijk.Terug was ik met een uur thuis dat ging sneller.Die wind met sneeuw was echt bar op de snelweg hoor.
Laatst bijgewerkt door Nicole1995 op 17-12-10 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:33

mntj schreef:
paardjes hebben ff lekker losgestaan. en daarna heerlijk gereden.

Was col ook dabij :D Mntj?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:33

Vanmorgen kon ik de dijk goed rijden vond ik,kluchje naar de parkeerplaats ging ook goed omhoog ook weer gelukkig.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:12

Wat een GEWELDIG weer, ik heb genoten met de post lopen. Het was wel erg zwaar hoor, maar dat mag de pret niet drukken. Kreeg op het laatste stukkie ook nog hagel, toen kon ik de post niet meer lezen omdat er hagel op m'n bundel bleef liggen hahaha. Mensen vonden me zielig, ik zeg: Zielig? Welnee, ik vind het leuk. Beter dan gisteren, met die gore regen.

Heb wel een paar x aan Petra gedacht vandaag, die is weer begonnen toch?! En volgens mij vind die dit allemaal dood-eng.

Shenavallie

ATE schreef:
k ben niet via de dijk gegaan vanuit en naar me werk via de provinciale weg die was redelijk maar leegwater weg en de guisweg die zijn link lijkt wel of ze daar niks hebben gedaan
gipsy moet vandaag maar in stal blijven ben blij dat ik thuis ben
belde net van vulpen wil morgen iemand komen kijken om 915 nou dat heb ik afgezecht ik ben net binnen kan ik me nog ff uit de naad gaan werken en nadine haar kranten staan in de kamer met veel folders dus in het nieuwe jaar mag ze weer bezichtigingen doen

Kan me goed voorstellen dat je daar nu even geen zin meer in hebt! Als ze dat nou een dag eerder had gedaan, dan had je je er geestelijk op voor kunnen bereiden dat je na je werk nog wat aan kant zou kunnen maken. Maar dit is gewoon echt te laat! 3 Januari a.s. is ze weer aan de beurt, ha ha! :D

winnitou

Nicole1995 schreef:
Nou ik vond het toch wel ff anders op de weg hoor pffff.Heb er 3 uur overgedaan om Lars naar IJmuiden te krijgen was verschrikkelijk.3 auto`s op de provincialeweg vast in de middenberm en ook nog een vrachtwagen.Kom ik uit de Velsertunnel kan ik de klucht omhoog niet nemen vanwege een geschaarde vrachtwagen dus afgezet.Volgende afslaf genomen door Driehuis en snatpoort heen ook Kl*te natuurlijk.Terug was ik met een uur thuis dat ging sneller.Die wind met sneeuw was echt bar op de snelweg hoor.

Maar gelukkig is Lars veilig afgezet en jij weer veilig thuis

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:13

winnitou schreef:
mag ik eerst de kans hebben om een baan te zoeken die bij mij past...denk ook dat geen enkele supermarkt me aanneemt voor achter de kassa, ben ik te duur voor. en ik heb eerst VAKANTIE

Oh, ik dacht even met je mee te denken...

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:17

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Nou ik vond het toch wel ff anders op de weg hoor pffff.Heb er 3 uur overgedaan om Lars naar IJmuiden te krijgen was verschrikkelijk.3 auto`s op de provincialeweg vast in de middenberm en ook nog een vrachtwagen.Kom ik uit de Velsertunnel kan ik de klucht omhoog niet nemen vanwege een geschaarde vrachtwagen dus afgezet.Volgende afslaf genomen door Driehuis en snatpoort heen ook Kl*te natuurlijk.Terug was ik met een uur thuis dat ging sneller.Die wind met sneeuw was echt bar op de snelweg hoor.

Yep,Klopt hij wilde graag heen dus maar rijden dan he ;) Ik had hem wel al gewaarschuwd dat het wel eens lang kon gaan duren maar dat maakte hem niks uit. :D Ben al blij dat het weer redelijk goed gaat met hem en zijn vader.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:18

ATE schreef:

He gatsie.Hoop dat je snel opknapt.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:19

meelen schreef:
Wat een GEWELDIG weer, ik heb genoten met de post lopen. Het was wel erg zwaar hoor, maar dat mag de pret niet drukken. Kreeg op het laatste stukkie ook nog hagel, toen kon ik de post niet meer lezen omdat er hagel op m'n bundel bleef liggen hahaha. Mensen vonden me zielig, ik zeg: Zielig? Welnee, ik vind het leuk. Beter dan gisteren, met die gore regen.

Heb wel een paar x aan Petra gedacht vandaag, die is weer begonnen toch?! En volgens mij vind die dit allemaal dood-eng.

Vond het door de sneeuw banjeren ook wel lekker, maar in de auto is het minder leuk.
En wat dacht je van een boompje die opeens zijn sneeuw laat vallen (hoe zou dat nou komen) en dan helemaal onderzitten. Rowan lag helemaal dubbel van het lachen, hij was helemaal wit van de sneeuw.
Vind sneeuw ook veel leuker dan de regen hoor! Morgen maar met de slee boodschappen doen. Denk alleen dat ik een rugzak mee moet nemen en dat de slee ingenomen wordt door Rowan

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:22

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Oh, ik dacht even met je mee te denken...

dank je hoor! maar daar heb ik te veel opleiding voor! Ik kom nog genoeg functies/vacatures tegen die bij mijn ervaringen en opleidingen passen dat ik me eerst daar op ga richten. En anders ga ik eerst als vrijwilliger aan de gang. heb ik meer nut voor de maatschappij

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:22

Nicole1995 schreef:

Wij zouden vanmiddag bij iemand op de koffie in Koog a/d Zaan, maar door een ongeluk (of omdat ze de brug niet op konden komen bij de Zaanse Schans), moesten we omrijden :n . Maar door de hevige sneeuwval konden we nauwelijks rijden, dus heel rustig aan gedaan. Toen een poging om via de snelweg te gaan, maar vanaf Purmerend naar Zaandam stond het helemaal vast >;) . We hebben uiteindelijk maar afgebeld en een poging gedaan om via de supermarkt naar huis te gaan (meteen voor een aantal dagen eten halen, voor het geval we echt ingesneeuwd zouden raken, ha ha). We waren om 13.15 uur vertrokken en pas om kwart voor 5(!) waren we weer thuis! We stonden bij de supermarkt zelfs INGESNEEUWD en konden de parkeerplaats alleen af als we aangeduwd werden! :+ Vreselijk! En m'n moeder vanavond over de telefoon nog zeggen: "Oh, het is zulk mooi weer, heerlijk!". Die is net zo gek als die Dwarslinger, ha ha! :D M'n broer heeft er van Amsterdam (KLM) naar huis maar liefst 4 uur(!!!!!!!!!) over gedaan om thuis te komen 8)7 . En Dennis heeft vannacht nachtdienst en wil evengoed met de auto naar Schiphol.... :? Voor dit weekend zijn we door mijn werkgever afgebeld: er wordt niet gereden. Logisch, maar wel nóg weer 2 loondagen weg... Dat zijn er al vijf deze maand... -O-

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:23

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:

Yep,Klopt hij wilde graag heen dus maar rijden dan he ;) Ik had hem wel al gewaarschuwd dat het wel eens lang kon gaan duren maar dat maakte hem niks uit. :D Ben al blij dat het weer redelijk goed gaat met hem en zijn vader.

ja en dan heb je er wel wat voor over

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:24

meelen schreef:

Kunnen we dan niet regelen dat één deel van Nederland standaard sneeuw heeft en één deel van Nederland nooit? Dan ga ik namelijk in dat laatste deel wonen! :+

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:24

Ik ga ook de weg niet meer op.
André heeft vandaag van de 9 uur werken, 7 uur in zijn auto gezeten !

Helaas, maar NoNo heeft vandaag ook een 1e kerstdag.
Ik hoop wel dat hij vanmorgen nog in de stapmolen is geweest.

Ik ga het gewoon niet proberen. Jammer maar helaas.
Mntj laat je even weten hoeveel lessers je nog had ??
En hoe het rijden op de dijk en de rest was.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:25

winnitou schreef:
dank je hoor! maar daar heb ik te veel opleiding voor! Ik kom nog genoeg functies/vacatures tegen die bij mijn ervaringen en opleidingen passen dat ik me eerst daar op ga richten. En anders ga ik eerst als vrijwilliger aan de gang. heb ik meer nut voor de maatschappij

Ik ook, maar nood breekt wetten! ;) Eigenlijk ben ik ook overschoold voor het werk dat ik nu doe, maar er is nu wel een droom uitgekomen! :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 20:26

winnitou schreef:
ik heb net besloten om eerst maar weer eens met volle teugen van het leven te gaan genieten

Heel goed +:)+ en een nieuwe baan gaat er voor jou ook zeker komen. Geniet gewoon lekker een maandje van je vrijetijd ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:27

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:

Wij zouden vanmiddag bij iemand op de koffie in Koog a/d Zaan, maar door een ongeluk (of omdat ze de brug niet op konden komen bij de Zaanse Schans), moesten we omrijden :n . Maar door de hevige sneeuwval konden we nauwelijks rijden, dus heel rustig aan gedaan. Toen een poging om via de snelweg te gaan, maar vanaf Purmerend naar Zaandam stond het helemaal vast >;) . We hebben uiteindelijk maar afgebeld en een poging gedaan om via de supermarkt naar huis te gaan (meteen voor een aantal dagen eten halen, voor het geval we echt ingesneeuwd zouden raken, ha ha). We waren om 13.15 uur vertrokken en pas om kwart voor 5(!) waren we weer thuis! We stonden bij de supermarkt zelfs INGESNEEUWD en konden de parkeerplaats alleen af als we aangeduwd werden! :+ Vreselijk! En m'n moeder vanavond over de telefoon nog zeggen: "Oh, het is zulk mooi weer, heerlijk!". Die is net zo gek als die Dwarslinger, ha ha! :D M'n broer heeft er van Amsterdam (KLM) naar huis maar liefst 4 uur(!!!!!!!!!) over gedaan om thuis te komen 8)7 . En Dennis heeft vannacht nachtdienst en wil evengoed met de auto naar Schiphol.... :? Voor dit weekend zijn we door mijn werkgever afgebeld: er wordt niet gereden. Logisch, maar wel nóg weer 2 loondagen weg... Dat zijn er al vijf deze maand... -O-

Rond 2 uur kon ik die brug wel over, geen greintje last. Maar toen was de Bernhardbrug niet toegankelijk. Stond de boel hier vast om de wijk in te gaan. had bewust de hoofdwegen genomen om dat die beter zouden rijden (en sneller zouden gaan), maar duurde nog een lange tijd