Dank je wel!! @ Jeanette ja daar lijkt het wel op hahahah . Die romeo stond vooraan in het rechterpad aan de linkerkant, misschien heb je hem wel eens zien staan.
sambagirl
Geplaatst: 17-11-10 13:47
DJoysDesignz schreef:
Dank je wel!! @ Jeanette ja daar lijkt het wel op hahahah . Die romeo stond vooraan in het rechterpad aan de linkerkant, misschien heb je hem wel eens zien staan.
Lot: Je komt toch morgen bij mij eten en we gingen daarna toch naar stal?? Of ben je dat weer vergeten We kunnen ook eerst naar stal en dan eten, dan kunnen we 's avonds nog een film kijken. Dan kan ik om 6 uur op stal zijn en kunnen we fi ff doen. Wat vind jij?
Romeo is inderdaad wel leuk, maar wel een beetje stug hoorde ik. Hij reageert wel op alles, dus idd net Wizzard af en toe.
Kaar even een vraagje, we moeten een surprise maken voor een meisje dat caviavoer en hamstervoer vraagt als kadootje. Nu willen we daar de surprise van maken, zou jij wat verpakkingen kunnen bewaren voor ons? Zit dat in zakken of in bussen?
Heeft iemand verder nog ideeen voor een leuke surprise?
kan je niet iets van een grote maiskolf maken? dat zit toch ook altijd in dat voer
of je maakt een hamster/ cavia van papier mache?
Monica24
Geplaatst: 18-11-10 16:46
aatjuh12 schreef:
kan je niet iets van een grote maiskolf maken? dat zit toch ook altijd in dat voer
of je maakt een hamster/ cavia van papier mache?
Haha, dat kan ik never nooit. Kan nog niet eens een paard tekenen.. Zat net te denken misschien een caviakooi maken, en dan print ik die foto's van Kaar haar cavia's uit en zet ik die er in of zo.
Ik HAAT surprises! Gedichten maak ik binnen no time, maar surprises is elk jaar weer een ramp Maar bedankt voor het meedenken!