Wie o wie? Kamp Poelenburgh in deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_melissaa

Re: Wie o wie? Kamp Poelenburgh in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:28

wow, een 10!! :D

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:35

Gefelicteerd Veerle! Ik ben echt blij voor je, een eigen paard :D

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:36

Sorry meiden dat ik de laatste tijd zo weinig kom, maar ik heb het heel druk met school en jits enzo.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:34

Het was Nederlands, spelling. :')
Niet heel erg moeilijk ofzo, maar je ziet vaak foutjes over het hoofd. Maar ben er wel blij mee, goed begin. :D

Geeft niet hoor Gina. Het is ook pittig, een eigen paard met school erbij enzo. Ik merk het nu ook en stiekem vind ik het best fijn dat Marjan weer bijna terug is!

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 12:08

Het is inderdaad zwaar, een pony en school enzo! :D

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:00

Ik heb er idd best wel moeite mee om mn paard te combineren met school. En daarbij vinden mijn ouders dat ik te weinig toe met jits etc. maar ik doe echt mn best/.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 18:04

En een bijrijder meis?
Heb ik uiteindelijk ook maar gedaan..

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 19:16

Ja, ik kan me momenteel helemaal voorstellen hoe zwaar het is voor je! Ik moet heel eerlijk toegeven dat Koos het de laatste weken ook heel erg makkelijk heeft :j. Maar ik red het gewoon niet elke dag en zoals vandaag, ja ik heb de hele dag gewerkt en dan ga ik niet op zaterdagavond nog rijden. Dus hij heeft vandaag ook geen beweging gehad ofzo. Ja wel beweging, hij staat 24/7 buiten dus dat zit wel goed. En gister heb ik ook n rondje buiten gedaan met bijna alleen maar stappen.
Het is gewoon hartstikke lastig te combineren! Maar morgen ga ik wel ff fanatiek rijden. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 19:18

Hey!

Ik ken dat ook hoor.. ik kom ook tijd tekort.. Vandaag 'moest' ik Sheila een dagje extra doen en dat red ik ook amper. 3 dagen in de week paard doen is al best veel, laat staan als je een eigen paard hebt..

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 21:18

Bijrijder, lijkt me wel handig, maar het idee dat er iemand op mijn eigenpaard rijd zonder dat ik er bij ben etc. en het klinkt heel stom, maar ik ben echt heel heel erg voorzichtig met m'n paard, omdat mijn vorige paardje is overleden en ik dat echt nooit meer wil meemaken.
Ik heb ooit eens een bijrijder gehad voor mijn shetlander, maar die crosste alleen maar en zette haar zo bezweet weer op stal.

_melissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:11

Ik vind het ook lastig te combineren, elke dag eerst school, en daarna huiswerk en pony! Had ik maar meer tijd..

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 23:16

Ja, 't is niet niks een eigen paard..

Nou ik ga stappen in Rotterdam! Hoop dat ik 't n tijdje volhou hahaha, ben eigenlijk hartstikke moe maar ja. :')

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 09:30

Als je een wat ouder iemand zoekt en dan met haar duidelijke afspraken maakt over je paard en je tuig etc. Dan zal het misschien wel goed moeten komen. Een rustig iemand die de tijd neemt voor je paard.

Dat vind ik dan wel lastig.. laatst was ik snel naar de manege geweest.. en t was omdat ik dr was.. maar ze pleurde mn paard zo bezweet op stal.. want ze moest opschieten omdat ze dr zoontje moest ophalen... dan denk ik bij mezelf.. deel je tijd dan anders in..

Dus zit nog af en toe met een dilemma om iemand anders te zoeken.. Weet alleen niet zo goed wie dan.. :)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 10:20

Het is altijd lastig om een goed persoon voor je paard te vinden. Zeker als je degene niet kent van te voren. Ken je de persoon, is het alweer een heel ander verhaal. Maar toch blijft het heel erg lastig lijkt me.

Marjan is wel heel tevreden over mij en daar ben ik blij mee. :) Zij doet zoveel voor mij en goed voor Koos zorgen is dan voor mijn gevoel iets om wat voor haar terug te doen zeg maar. Natuurlijk heb ik nu niet iedere dag zeeën van tijd voor hem. Maar dan rij ik wat korter of helemaal niet. Maar ik doe m nooooit bezweet een deken om, wacht altijd tot hij droog is. Zorg ook wel dat hij wel iedere dag in een schone stal staat, genoeg eten heeft, genoeg water etc.
Zet ook altijd als ik er ben, de andere pony die bij Koos staat erbij, zodat hij elke dag contact heeft met andere paarden. :)

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:04

@ Lisanne, hoe was het in rotterdam? Ik rij nu ook wat korter of helemaal niet, maar het word steeds vaker dat ik denk van ach ik rij morgen wel weer en dat denk ik de volgende dag weer. Maar ik heb vandaag afgesproken met een vriendin die vlakbij woont, dat we 2dagen per week standaard gaan rijden, zodat je wel ' moet ' omdat je het heb afgesproken heb en het niet steeds gaat verschuiven.

@Fiona, Dat is wel raar dat ze zo je paard bezweet op staal pleurt. Misschien kan je een advertentie op marktplaats of bokt plaatsen?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:15

Ging uiteindelijk niet door. Vriendin moest eigenlijk tot 12 uur werken, maar om half 2 was ze nog niet klaar. En toen was ik al half in slaap gevallen dat ik geen zin had om nog langer te wachten. :+

Ja, slim van je om met een vriendin af te spreken! Je werkt ook nog best veel toch? Dat maakt het in 't weekend misschien ook nog wel lastig!

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:16

Ik neem me al ruim een uur voor om me om te kleden en naar Koos te gaan, maar zit nog steeds in mn pyama. :')

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:20

Jaa klopt ik werk elke zaterdag. :P Druk druk druk haha.
Maar straks heb ik ook 2x per week les, op dinsdag en zondag.

Hahaha dat schiet op :P Ik zat om 9 uur al in mn kleren.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:21

Ja, ik werk ook op zaterdag. En na een dag werken heb je vaak ook weinig zin om nog te rijden, althans zo is het bij mij op zaterdag. Doordeweeks wil ik dan nog wel gaan rijden.

Pffff, 9 uur?! Heb je al gereden ook of niet?

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:25

Nee nog niet, want de bak staat helemaal onder water, en de weg ligt hier ook open omdat ze nog steeds bezig zijn met de weg asfalteren. Het duurt nu al dik een maand.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:26

Oh dat schiet dus ook helemaaal niet op! Duurt ook lang die weg, lekker dan zeg..

Hoop dat de bak bij Koos 'n beetje te doen is, anders heeft hij toch echt pech. Want hij moet hard aan het werk vandaag. :')

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:27

Haha arme koos :')

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 12:32

Hahahaha, Koos heeft een luizenleven. :')
Marjan komt van de week terug dus dan krijgt hij het veeeel zwaarder, dus hij moet ff inkomen vandaag hahahaha _O-

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 13:01

Jaja, ik ben aangekleed. :')
Heb ook nog ff snel een project voor school afgemaakt. Moesten we met een groepje doen, maar ja dat schiet natuurlijk voor geen meter op. Eindstand heb ik nou ruim 2 keer zo veel gedaan als de rest, maarja 't is niet anders!

Maar ik ben dus trainen :') :evaw:

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 13:03

Doeeeg, veel plezier bij koos! :+: