En hoeveel "wilde" paarden, inclusief hengst, zijn er?
taverno
Geplaatst: 29-06-10 15:51
Weet ik niet precies Hengst,2 of 3 merries al dan niet met veulen en misschien een jaarlingetje erbij?Zover ik me kan herinneren heb ik er nooit meer dan 6 gezien. Dit jaar ben ik ze nog niet tegen gekomen,alleen van afstandje.
Ik wil ook wel meehelpen! Als het goed is, lukt het niet dan rij ik gewoon terug, is Hope met anderen erbij hartstikke braaf. Voor de rest heeft meneer vroeger koeien moeten vangen met de cowboys, dus ervaring heeftie haha.
BabbieB
Geplaatst: 29-06-10 18:03
Jammer dat ik Thijs niet in durg te zetten na zijn slootfiasco. Als hij goed in zijn vel (spieren) had gezeten, dan had ik zeker meegedaan!
Ben wel benieuwd wanneer het gaat gebeuren, dan wil ik me wel onder het voetvolk scharen
Leuk ik zorg dat ik er donderdag ben. Ik ga liever met Noah ipv Flash, vooral nu het om maar zo weinig paarden gaat . Goede oefening. Flash is niet goed in conditie dus daar ga ik liever niet mee. Barbara, arme Thijs, wanneer heeft hij een ongelukje gehad?
BabbieB
Geplaatst: 29-06-10 20:35
In de nacht van donderdag op vrijdag of vrijdagochtend. De sukkel is precies na de laatste avond checkup en de eerste ochtend checkup in het diepste deel van de sloot met de hoogste wal gestuntelt.
De groep moet ook niet te groot worden anders maken de paarden elkaar maar gek. mensen zonder paard zullen ook wel welkom zijn denk ik.
_Noah
Geplaatst: 29-06-10 20:45
Ach wat sneu voor hem, heeft hij de hele nacht vastgezeten. Ik vond hem al zo stilletjes staan in de wei. Tav wat wil je, dat er wel veel mensen meegaan of niet . Want nu melden zich veel mensen en moeten er niet teveel mee.
Anders maak je een lijstje of zo en vraag je aan diegene of dat oke is.
taverno
Geplaatst: 29-06-10 20:54
Noah2006 schreef:
Tav wat wil je, dat er wel veel mensen meegaan of niet . Want nu melden zich veel mensen en moeten er niet teveel mee.
Er moeten paarden en mensen mee maar geen hordes hoor,we hebben al een aardig clubje,Vincent en Hope meegerekend. We moeten ook heelhuids aankomen daar.
Hopie was vandaag superrrrrrrrrrrrrrrr! We zijn het dorp rond geweest, zn oogkleppen zijn echt een uitkomst! Ik moet me helaas al weer afmelden voor de "paardenvang actie", tenminste, als het donderdag doorgaat, we hebben menles om 19.00.. Als het morgen of vrijdag wordt, dan meld ik me graag weer aan haha.
Ja ik was zo geconcentreerd dat het even duurde voordat ik je herkende haha en toen was je al voorbij..
Redlich
Geplaatst: 29-06-10 22:31
Zooooo wat goed! Leuk dat er zoveel mensen zijn die willen helpen! Ik zal morgenochtend gaan bellen om te zeggen dat we donderdagavond na zes uur bereid zijn te helpen. Mensen te paard en te voet. Ik probeer Sytze zover te krijgen om foto's te maken. Zal ook even vragen hoe men denkt deze operatie te gaan uitvoeren Ik laat het zo snel mogelijk weten.
Hmmmm donderdag kan ik niet helaas... Had graag mee willen helpen omdat ik denk dat Tjelle er wel een handig paard voor is. Tjelle is niet bang voor ze en heeft ze al paar keer eerder achter zich aan gehad. Ik geniet dan wel mee van de foto's die gemaakt gaan worden