Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:eigenljik wou ik op de piratenpartij stemmen, gewoon omdat het zo leuk heet. Zou niet weten wat voor standpunten die hebben haha!
!
Sabinee__ schreef:Kirsten_S schreef:eigenljik wou ik op de piratenpartij stemmen, gewoon omdat het zo leuk heet. Zou niet weten wat voor standpunten die hebben haha!
Illegale downloads legaal maken etc.. Piraterij geen misdrijf meer maken o.a.![]()
Ik heb me er niet in verdiept, dus heb maar gewoon op de Dierenpartij gestemd.

Kirsten_S schreef:eigenljik wou ik op de piratenpartij stemmen, gewoon omdat het zo leuk heet. Zou niet weten wat voor standpunten die hebben haha!

Ben alleen bang dat de PVV e grootste artij gaat worden. Kirsten_S schreef:over drie uurtjes moet ik rijden aaaah...
Moet aan zoveel dingen denken , vooral die stomme koppeling vind ik het ergste . Ik wil alleen gas en rem hahah!
Flevolander schreef:Kirsten_S schreef:over drie uurtjes moet ik rijden aaaah...
Moet aan zoveel dingen denken , vooral die stomme koppeling vind ik het ergste . Ik wil alleen gas en rem hahah!
Daar wen je vanzelf aan.. had ik namelijk in het begin ook veel moeite mee... Toen dacht ik altijd.. goh ik neem later een automaat.. nou echt niet.. ik wil er wel iemand uit kunnen racen bij het stoplicht
Nala26 schreef:Flevolander schreef:
Daar wen je vanzelf aan.. had ik namelijk in het begin ook veel moeite mee... Toen dacht ik altijd.. goh ik neem later een automaat.. nou echt niet.. ik wil er wel iemand uit kunnen racen bij het stoplicht
dat ken met een automaat ook heul goed hoor!

DenK4ever schreef:Vergis je niet, Twinding weegt niks.. en een BMW is over hel algemeen vrij zwaar
Dan kan er ook wel een zwaardere motor inzitten, maar die moet dus ook meer gewicht weg trekken...
In "onze" vito is het altijd lachen. Is busje.. dus mensen komen altijd naast me staan... en ik rij ze er lachend uit