What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:04

Nicole1995 schreef:
LIQUITA schreef:
Erik zegt, doormiddel van vernouwingen en verwijdingen wordt de druk hoger of zo iest. Hahahaha...het zal wel :o?

Zat ik toch aardig op de goede weg niet :D

ben heel nieuwsgierig naar het resultaat

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:04

Shenavallie schreef:
Oh, ik dacht weer zo'n pinda-avond als ergens een keertje in het begin (kennismaking)! :+
Ben geen lid van de EH...

Is ook voor belangstellende hoor.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:05

Ik weet het al! Rowan heeft een stekkie van jouw eerdere geldboom gehaald en de rest van de boom dood laten gaan! :+

winnitou

Shenavallie schreef:
Wat lief! :D
Dan heeft hij wel heeeeeeeeeeeel hard gespaard, want volgens mij is dat niet goedkoop????

25 euro voor een volwassen kaartje en 17 euro voor een kind. Hij heeft ook al heeeeeel lang geen playmobile meer gekocht

Nicole1995

Shenavallie schreef:
Dan heeft hij wel heeeeeeeeeeeel hard gespaard, want volgens mij is dat niet goedkoop????

Zeker heel lief.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 22:06

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:06

Nicole1995 schreef:
Shenavallie schreef:
Oh, ik dacht weer zo'n pinda-avond als ergens een keertje in het begin (kennismaking)! :+
Ben geen lid van de EH...

Oh, dat is wel interessant! Hoe laat begint het? Dennis heeft avonddienst, dus ik heb de "oppas" op Wesley! :D Moet het allemaal niet te laat zijn! ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:07

Shenavallie schreef:
Ik weet het al! Rowan heeft een stekkie van jouw eerdere geldboom gehaald en de rest van de boom dood laten gaan! :+

nou snap ik waarom hij mama zo verwend, hij begon vanmorgen al over mijn verjaardag en vanmiddag over moederdag

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:08

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:

Oh, dat is wel interessant! Hoe laat begint het? Dennis heeft avonddienst, dus ik heb de "oppas" op Wesley! :D Moet het allemaal niet te laat zijn! ;)

hier komt oma misschien oppassen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:09

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

25 euro voor een volwassen kaartje en 17 euro voor een kind. Hij heeft ook al heeeeeel lang geen playmobile meer gekocht

Wist niet dat hij van Playmobil houdt! Wesley heeft er enorm veel van gekocht afgelopen jaar, maar doet er totaal niets mee. Hij heeft het alleen uit de verpakking gehaald, neergezet en na een week of 2 (zonder ermee te spelen!) weer in een doos gedaan... Uiteindelijk zei hij dat hij er spijt van had dat hij al zijn spaargeld ervoor gebruikt had, omdat het toch niet echt zijn "ding" is.... :( Als ik me niet vergis heeft hij zo'n 500+ Euro eraan "verbrast", sufferd... :$

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:10

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

nou snap ik waarom hij mama zo verwend, hij begon vanmorgen al over mijn verjaardag en vanmiddag over moederdag

;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:11

Ga even Opa en Omi bellen, want m'n broer moet werken...

Nicole1995

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:12

De vergadering begint om 8 uur,ik heb ook oppas thuis zitten morgenavond

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:12

Shenavallie schreef:

Oh nee, die is ziek bedenk ik me ineens. De sufferd had afgelopen vrijdag hardop zitten wensen dat hij zondagavond ziek zou worden, zodat hij niet naar zijn werk hoefde vandaag. Is het nog "gelukt" ook....! Hij ligt met hoge koorts te ratelen in z'n bed...! }:0

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 22:13

Ik ga jullie verlaten, nog even tv kijken. Morgen heb ik onverwachts vrij, dus hoop dat het een beetje lekker weer is. Ga ik lekker een dagje tutten met m'n paardje :D .

Ik zeg tot morgen en welterusten voor straks :evaw:

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:16

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Wist niet dat hij van Playmobil houdt! Wesley heeft er enorm veel van gekocht afgelopen jaar, maar doet er totaal niets mee. Hij heeft het alleen uit de verpakking gehaald, neergezet en na een week of 2 (zonder ermee te spelen!) weer in een doos gedaan... Uiteindelijk zei hij dat hij er spijt van had dat hij al zijn spaargeld ervoor gebruikt had, omdat het toch niet echt zijn "ding" is.... :( Als ik me niet vergis heeft hij zo'n 500+ Euro eraan "verbrast", sufferd... :$

op marktplaat zetten.
Heb hier een kind dat ook al zijn geld omzette in playmobil (en mama deed ook wel mee hoor). Maar meneer heeft nu zo ontzettend veel (in 2 huizen). Het is wat dat betreft een echte verzamelaar, de hele serie moet ook compleet

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:17

Shenavallie schreef:
Shenavallie schreef:

Oh nee, die is ziek bedenk ik me ineens. De sufferd had afgelopen vrijdag hardop zitten wensen dat hij zondagavond ziek zou worden, zodat hij niet naar zijn werk hoefde vandaag. Is het nog "gelukt" ook....! Hij ligt met hoge koorts te ratelen in z'n bed...! }:0

God straft ook onmiddelijk

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:17

Shenavallie schreef:
Shenavallie schreef:

Jee,

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:23

Ben ik weer! :D
Moeders kan niet, die moet "avondwaken" bij een terminale patiënt (zij doet vrijwilligerswerk voor/bij oude mensen) en mijn vader heeft piepdienst van z'n werk. Hij kan moeilijk weggaan, terwijl Wesley alleen in huis blijft! 8-)
Dan hoop ik dat jullie me op de hoogte houden van het reilen en zeilen! :list:

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:24

ga lekker bijtijds mijn bed in. Moet nog even Rowan zijn bed opmaken, hij ligt in mijn bed, en als ik zijn bed niet opmaak heb ik hem de helenacht in mijn bed.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:26

@ Winnitou: daar heb ik het met Wes ook over gehad, maar het wordt nog een hele klus om alles op de foto te krijgen. Hoop dan maar dat er iemand is die alles in één keer wil kopen! :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:28

@Shenavallie,husby had het te druk,kon niet kijken hij kijkt morgen weer.Anders laat ik het ff weten goed.Hier kregen ze donderdag weer.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:29

winnitou schreef:
ga lekker bijtijds mijn bed in. Moet nog even Rowan zijn bed opmaken, hij ligt in mijn bed, en als ik zijn bed niet opmaak heb ik hem de helenacht in mijn bed.

oliebol, het is alweer half 11! :o Ik ga ook gauw, anders kom ik er morgen zo moeilijk uit, ha ha! :+
Wesley slaapt momenteel ook bij ons in bed, want Dennis moest vanavond z'n eerste avonddienst weer lopen. Daar had Wes natuurlijk meteen "misbruik" van gemaakt en ligt nu prinsheerlijk in ons "verstoppertjesbed", ha ha! Als Dennis straks thuiskomt, zal hij Wesley wel weer overhupsen naar zijn eigen bed ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:29

Shenavallie schreef:
@ Winnitou: daar heb ik het met Wes ook over gehad, maar het wordt nog een hele klus om alles op de foto te krijgen. Hoop dan maar dat er iemand is die alles in één keer wil kopen! :D

Per serie te koop zetten.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 22:30

Nicole1995 schreef:
@Shenavallie,husby had het te druk,kon niet kijken hij kijkt morgen weer.Anders laat ik het ff weten goed.Hier kregen ze donderdag weer.

Wat is het precies wat je nodig hebt? Mocht je straks wel afnemers krijgen, dan is een voorraadje nooit weg, toch? ;)
Ik ga alleen nu echt afsluiten, dan lees ik het morgen wel! :wave: