Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:Erik zegt, doormiddel van vernouwingen en verwijdingen wordt de druk hoger of zo iest. Hahahaha...het zal wel
Zat ik toch aardig op de goede weg niet
ben heel nieuwsgierig naar het resultaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Oh, ik dacht weer zo'n pinda-avond als ergens een keertje in het begin (kennismaking)!![]()
Ben geen lid van de EH...
Is ook voor belangstellende hoor.
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Oh, ik dacht weer zo'n pinda-avond als ergens een keertje in het begin (kennismaking)!![]()
Ben geen lid van de EH...
Is ook voor belangstellende hoor.
Moet het allemaal niet te laat zijn!
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Wat lief!![]()
Dan heeft hij wel heeeeeeeeeeeel hard gespaard, want volgens mij is dat niet goedkoop????
25 euro voor een volwassen kaartje en 17 euro voor een kind. Hij heeft ook al heeeeeel lang geen playmobile meer gekocht
Als ik me niet vergis heeft hij zo'n 500+ Euro eraan "verbrast", sufferd...
Shenavallie schreef:Ga even Opa en Omi bellen, want m'n broer moet werken...
Shenavallie schreef:winnitou schreef:25 euro voor een volwassen kaartje en 17 euro voor een kind. Hij heeft ook al heeeeeel lang geen playmobile meer gekocht
Wist niet dat hij van Playmobil houdt! Wesley heeft er enorm veel van gekocht afgelopen jaar, maar doet er totaal niets mee. Hij heeft het alleen uit de verpakking gehaald, neergezet en na een week of 2 (zonder ermee te spelen!) weer in een doos gedaan... Uiteindelijk zei hij dat hij er spijt van had dat hij al zijn spaargeld ervoor gebruikt had, omdat het toch niet echt zijn "ding" is....Als ik me niet vergis heeft hij zo'n 500+ Euro eraan "verbrast", sufferd...
Shenavallie schreef:Shenavallie schreef:Ga even Opa en Omi bellen, want m'n broer moet werken...
Oh nee, die is ziek bedenk ik me ineens. De sufferd had afgelopen vrijdag hardop zitten wensen dat hij zondagavond ziek zou worden, zodat hij niet naar zijn werk hoefde vandaag. Is het nog "gelukt" ook....! Hij ligt met hoge koorts te ratelen in z'n bed...!
Shenavallie schreef:Shenavallie schreef:Ga even Opa en Omi bellen, want m'n broer moet werken...
Oh nee, die is ziek bedenk ik me ineens. De sufferd had afgelopen vrijdag hardop zitten wensen dat hij zondagavond ziek zou worden, zodat hij niet naar zijn werk hoefde vandaag. Is het nog "gelukt" ook....! Hij ligt met hoge koorts te ratelen in z'n bed...!
winnitou schreef:ga lekker bijtijds mijn bed in. Moet nog even Rowan zijn bed opmaken, hij ligt in mijn bed, en als ik zijn bed niet opmaak heb ik hem de helenacht in mijn bed.
Ik ga ook gauw, anders kom ik er morgen zo moeilijk uit, ha ha!
Nicole1995 schreef:@Shenavallie,husby had het te druk,kon niet kijken hij kijkt morgen weer.Anders laat ik het ff weten goed.Hier kregen ze donderdag weer.