Doei
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dominiqueee schreef:Manouk kan idd erg mooi lopen!@ Jolanda: Ik heb een keer op Manouk gereden. Ruim 2 jaar terug hoor toen was ik nog wat kleiner/lichter. Ze kon super leuk nageeflijk en actief aan de hulpen lopen! Eigenlijk best zonde dat ze manegepony is, want het zou ook een mooi wedstrijdbeestje kunnen zijn! Het is ook en stermerrie, dus is den ik best gewild.

) Shetjjee__x schreef:Dominiqueee schreef:Manouk kan idd erg mooi lopen!@ Jolanda: Ik heb een keer op Manouk gereden. Ruim 2 jaar terug hoor toen was ik nog wat kleiner/lichter. Ze kon super leuk nageeflijk en actief aan de hulpen lopen! Eigenlijk best zonde dat ze manegepony is, want het zou ook een mooi wedstrijdbeestje kunnen zijn! Het is ook en stermerrie, dus is den ik best gewild.
maar dan heb je weer een klein iemand nodig die er goed op past en die zijn meestal nog niet klaar genoeg om een wedstrijd te kunnen rijden.. (ze zijn er natuurlijk wel)
)

vooral met crossen en dressuur

Ze is idd niet voor niks een stermerrie. Maar tis wel een karaktertje!
Die streken van haar af en toe!