KarinW86 schreef:woensdagavond gesprek met de eigenaar van het pand... ben zo benieuwd
van welk pand?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinW86 schreef:woensdagavond gesprek met de eigenaar van het pand... ben zo benieuwd
Stef_Winston schreef:KarinW86 schreef:woensdagavond gesprek met de eigenaar van het pand... ben zo benieuwd
van welk pand?
Stef_Winston schreef:
Citaat:ow sorry ahaha ja bijna iedereen weet dat ik een eigen dierenwinkel wil hebben...en nu komt er pand vrij
van welk pand?
ow sorry ahaha ja bijna iedereen weet dat ik een eigen dierenwinkel wil hebben...en nu komt er pand vrij
Stef_Winston schreef:Citaat:ow sorry ahaha ja bijna iedereen weet dat ik een eigen dierenwinkel wil hebben...en nu komt er pand vrij
Wow dat is wel heeeeeel stoerwaarzo zit het pand
?
Eevj schreef:gaaaaaaaaaaaf kaar, ga je dan ook pooniespullen verkopen
KarinW86 schreef:Eevj schreef:gaaaaaaaaaaaf kaar, ga je dan ook pooniespullen verkopen
dat is met mister ed in de buurt niet echt handig verkoopt dan niet
KarinW86 schreef:eerst maar het nodige nemen enzoals het goed loopt enzo kan je altijd nog meer dingen erbij nemen
KarinW86 schreef:Zo vandaag weer de shetjes gelongeerd met me nieuwe longeerlijn... Het ging nu veel beter Odessa heeft me niet gebeten(wat dus vorige keer gebeurde) of vervelend gedaan..Daarna nog even geklikkerd met Sheila..Dit ging wonderbaarlijk goed... eerst liet ik der halt houden steeds... toen achteruitlopen met een heel lang touw en zorgen dat zij bleef staan... daarna touw op de rug gelegd en der laten staan...daarna rondjes erom heen lopen en overal aanraken... en uiteindelijk zonder het touw vast (los op der rug) om der heen lopen en stil laten staan terwijl ik stukje weg loop... Ze bleef gewoon staan iedere keer !!! geweldig:D was helemaal blij... Zodra ik het touw weghaalde dacht ze zo nu zijn we klaar...
Stef_Winston schreef:Ik zag Vienna vandaag nog in de wei staanEn we gingen ff nieuwe dropjes halen, lagen er in die winkel snoepjes met Vienna erop
Twinklebel schreef:Stef_Winston schreef:Ik zag Vienna vandaag nog in de wei staanEn we gingen ff nieuwe dropjes halen, lagen er in die winkel snoepjes met Vienna erop
Stond ze braaf te eten? Lekker dik wordt ze al he, mijn teddybeertje....
Snoepjes met Vienna erop? Zijn vast heel lekker! Het koffiezetapparaat op mijn werk is ook type Vienna, maar ik lust geen koffie...Nou ja, Vienna heet officieel ook geen Vienna, en wordt vanaf zaterdag toch ook weer Viola genoemd.
Stef_Winston schreef:Joyce; zou je mss zondag 4 reserve batterijen mee willen nemen zegmaarWant ik weet niet hoelang die van mij het blijven doen
(laad ze natuurlijk wel op de dag van te voren
Maar de lampjes gaan niet uit, ze zouden uit meoten gaan als ze opgeladen zijn! Maar na meer dan 12 uur waren ze nog niet uit terwijl ze maar 8 1/2 uur op moesten laden
)
Kaartje is trouwens wel nodigMet zegmaar 20 foto's erop kan je nog maar 6 min filmen
(ging gister even kijken
)
xDjailo schreef:leuke filmpjes kaar!