Ja dat we ze eerst poetsen en dan hoofd foto en stand foto's maken en daarna los gooien dat lijkt me super
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
. Astor schreef:Ja we gaan geen groepjes maken als we gewoon elkaar helpen. Dan hebben we aan 4 mensen genoeg.
Ja dat we ze eerst poetsen en dan hoofd foto en stand foto's maken en daarna los gooien dat lijkt me super
!
).

fallenangel3 schreef:Ik heb trouwens op Twingo gereden vrijdag..... Ik was ingedeeld op Djinn (waarom op Djinn... dat is echt zo een paard waar ik niks mee kan.. en iedere keer als ik niet op Rox zit is het wel Jo of Djinn pfff..) maar gelukkig was Angela zo lief om te ruilen. Eigenlijk wilde ik dat eerst niet omdat ik dat banketstaaf vond voor haar.... maar ze vond het echt niet erg ze was toch te moe om actief te rijden zei ze.
Twingo is wel een lekker paardje. Alleen in het begin lijkt het net alsof je benen alle kanten op gaan..... beetje vreemde zit.
Wat alleen erg vervelend was is dat het te druk was. En er waren een aantal mensen die gewoon constant op de hoefslag gingen draven. Zelfs als je ze in galop naderde gingen ze niet aan de kant. Ik heb nog geprobeerd om met twingo op de tweede/derde/vierde hoefslag te galoperen maar dat lukte niet (na een botsng heb ik het ook niet meer geprobeerd! oeps).
Ik kon echt niks vrijdag... geen wendingen geen galop helemaal niks. Echt zielig voor twingo ook gewoon. (echt vreemde mensen heb ik tegenwoordig in mijn les.. jonge meiden die als je aan komt rijden en een meter van hun af langs ze wil.. komen ze plots toch recht voor je neus terecht..... echt vaag gewoon!
En zwaar irritant... snap dan ook niet dat nicole niet even schreeuwt dat ze van de hoefslag af moeten als de snelste gang galop is.... echt stinkmodder is dat gewoon.
Liisette_ schreef:Yow, ik ben druk aan het leren! NOT!
Ik weet niet.. Ik heb er echt zin in ..
Maarja, was met Biologie bezig, maar dat zijn zo'n saaie onderwerpen wat we moeten leren!
Ik ga zo wel beginnen aan de twee moeilijkste vakken!![]()
Wiskunde & Economie!
Maaikeee schreef:Liisette_ schreef:Yow, ik ben druk aan het leren! NOT!
Ik weet niet.. Ik heb er echt zin in ..
Maarja, was met Biologie bezig, maar dat zijn zo'n saaie onderwerpen wat we moeten leren!
Ik ga zo wel beginnen aan de twee moeilijkste vakken!![]()
Wiskunde & Economie!
Oew succes!![]()
Ik ben ook maar is begonnen...maar werd erg depressief van Natuurkunde, dus nu maar engels boekverslagg
fallenangel3 schreef:Ik heb trouwens op Twingo gereden vrijdag..... Ik was ingedeeld op Djinn (waarom op Djinn... dat is echt zo een paard waar ik niks mee kan.. en iedere keer als ik niet op Rox zit is het wel Jo of Djinn pfff..) maar gelukkig was Angela zo lief om te ruilen. Eigenlijk wilde ik dat eerst niet omdat ik dat banketstaaf vond voor haar.... maar ze vond het echt niet erg ze was toch te moe om actief te rijden zei ze.
Twingo is wel een lekker paardje. Alleen in het begin lijkt het net alsof je benen alle kanten op gaan..... beetje vreemde zit.
Wat alleen erg vervelend was is dat het te druk was. En er waren een aantal mensen die gewoon constant op de hoefslag gingen draven. Zelfs als je ze in galop naderde gingen ze niet aan de kant. Ik heb nog geprobeerd om met twingo op de tweede/derde/vierde hoefslag te galoperen maar dat lukte niet (na een botsng heb ik het ook niet meer geprobeerd! oeps).
Ik kon echt niks vrijdag... geen wendingen geen galop helemaal niks. Echt zielig voor twingo ook gewoon. (echt vreemde mensen heb ik tegenwoordig in mijn les.. jonge meiden die als je aan komt rijden en een meter van hun af langs ze wil.. komen ze plots toch recht voor je neus terecht..... echt vaag gewoon!
En zwaar irritant... snap dan ook niet dat nicole niet even schreeuwt dat ze van de hoefslag af moeten als de snelste gang galop is.... echt stinkmodder is dat gewoon.

over of je nog mee ging of niet Liisette_ schreef:fallenangel3 schreef:Ik heb trouwens op Twingo gereden vrijdag..... Ik was ingedeeld op Djinn (waarom op Djinn... dat is echt zo een paard waar ik niks mee kan.. en iedere keer als ik niet op Rox zit is het wel Jo of Djinn pfff..) maar gelukkig was Angela zo lief om te ruilen. Eigenlijk wilde ik dat eerst niet omdat ik dat banketstaaf vond voor haar.... maar ze vond het echt niet erg ze was toch te moe om actief te rijden zei ze.
Wowww!
Jouw les was vrijdag echt mega druk!
En dan rij je ook nog op Twingo, dat vind ik altijd zo vervelend, als ik dan op een druk,snel paard zit.
Had ik woensdag ook. Wilde ik galopperen met Worlino, maar na een halve rondje zat er iemand voor me(in draf) en dan ook nog iemand op de tweede hoefslag, dus ik kon geen kant op.. Worlino viel dus telkens uit haar galop..
Maarja..
Ik ga nu maar verder met leren!

echt leuk