Tytje schreef:O, leuk, wij hebben een oude VW camperbus!! Michaels hobby.
Ah...GEWELDIG, zijn jullie er mee op vakantie geweest?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tytje schreef:O, leuk, wij hebben een oude VW camperbus!! Michaels hobby.
LIQUITA schreef:Tytje schreef:O, leuk, wij hebben een oude VW camperbus!! Michaels hobby.
Ah...GEWELDIG, zijn jullie er mee op vakantie geweest?
LIQUITA schreef:natuur5D schreef:Indonesie is ook super om naar toe te gaan Liquita. het vliegen is duur, maar daar is het bijna gratis. en zo'n mooi land
We gaan heel wat anders doen...we gaan waarschijnlijk met Eus, Ilse en Iris op vakantie....met een CAMPER!!!! We moeten alles nog bespreken...we hebben het vandaag pas bedacht
![]()
. Ik zie ons al helemaal gaan!!!!
LIQUITA schreef:natuur5D schreef:Indonesie is ook super om naar toe te gaan Liquita. het vliegen is duur, maar daar is het bijna gratis. en zo'n mooi land
We gaan heel wat anders doen...we gaan waarschijnlijk met Eus, Ilse en Iris op vakantie....met een CAMPER!!!! We moeten alles nog bespreken...we hebben het vandaag pas bedacht
![]()
. Ik zie ons al helemaal gaan!!!!
Tytje schreef:Nee, (nog) niet. Wij gaan de laatste jaren naar Spanje en daar willen we eigenlijk zo snel mogelijk zijn, dus gaan we met Michaels auto. De bus kan niet zo hard. Ik wil er wel een keer mee weg, naar België ofzo. Tis een gaaf ding, als er nu geen slaapplek bij het paardenkamp is, neem ik hem mee, ha, ha.
chareno schreef:leuk joh, en dan gewoon nederland door of toch wel naar buitenland
Shenavallie schreef:Met jullie enthousiasme schijnt de zon toch altijd!
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Met jullie enthousiasme schijnt de zon toch altijd!
Nou...vandaag niet hoor![]()
Shenavallie schreef:Met jullie enthousiasme schijnt de zon toch altijd!
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:
Nou...vandaag niet hoor![]()
Hoezo? Gaat het niet goed?
en we waren heel enthousiast
Shenavallie schreef:Welterusten allemaal, tot morgen!
TRUSTE
LIQUITA schreef:chareno schreef:leuk joh, en dan gewoon nederland door of toch wel naar buitenland
We hebben het even snel over Frankrijk gehad, maakt ons niet zo veel uit als de zon maar schijnt!
en waneer gaan jullie dan ? 

ATE schreef:hallo allemaal tenminste als er iemand is dan
xan schreef:Zo wie is er nog allemaal.
Heb een leuk verhaaltje van vanavond.
Leen NOOIT de laarzen van Rockoo !!!!!!!!!!!
Ze zien er niet zo uit, maar hebben wel hetzelfde mankement
Er zitten dus ergens (in beide laarzen) kleine scheurtjes zodat je voeten
heeeeeeeeeeeeeel langzaam vollopen met koud regenwater en blubber !!!!
Dacht ik handig te zijn, aangezien ik mijn eigen laarzen nog heb uitgeleend
(vergeet je ze niet morgen Winnitou???) Ik had zelf mijn bergschoenen aan
en aangezien het toch heeeeeeel nat is op het land dacht ik Handig een paar
laarzen te lenen.
Rockoo zal ik ze maar meteen hier in gooien ???

xan schreef:Nee, dat heb ik niet eens gedaan, alleen ff kijken hoe ze erbij stond. Morgen ga ik er denk ik ff binnenhalen en goed inspecteren en daarna op het andere landje zetten.
chareno schreef:xan had ik het goed gedaan jou een berichtje sturen

xan schreef:Ze staan zo lekker buiten, heerlijk relaxed.

chareno schreef:xan had ik het goed gedaan jou een berichtje sturen