Hallo Iedereen!
Toenet gesprongen op Rox!! Ik vond het erg moeilijk om bij haar op het juiste moment mee te gaan. Waardoor ik een beetje onzeker was. Rox sprong alles. Maar zette op een gegeven moment erg vroeg af, hier was ik niet op voorbereid dus vloog mijn voet uit de beugel.
Na het kruisje stond een geweldige oxer waar ik dus langs heb moeten rijden omdat ik anders er zeker weten van afgevallen was. Ach ja... nou toen ging ik nog een keer.. en Rox ging nu (kwam door mij.. dat weet ik dan ook wel weer) tussen de hindernissen door.. langs de oxer.. er zat echt nog geen meter ruimte tussen. Ik dacht echt van.. wat the f.uck.. dat past nooit.
Tussen de twee hindernissen door maakte mevrouw wel een sprongetje.. echt vaag..
Nou ja .. nog een keer proberen en toen deed ze het weer.. ik dacht echt gvd!
Maar ja.. uiteindelijk heeft nicole de achterste balk naar beneden gehaald.. (om mij wat meer vertrouwen te geven..) dus ik eroverheen

.
Nou ja.. nog een keertje even later... ik op die hindernis af.. ik over die hindernis heen.. en ik verlies mijn evenwicht. (Ik was aan het knijpen met mijn bovenbenen of zo

). dus ik lig een tijdje op haar nek ... en toen kon ik echt niet meer blijven zitten en belande ik op de grond.. gelukkig niet tegen het schot aan!
Ach ja.. ik heb maar 3 keer in de springles meegereden en alle drie de keren ben ik eraf gevallen!
Ik wil het eigenlijk toch wel heel graag weer proberen op Rox... dus als we binnenkort met onze eigen les niet gaan springen moet ik toch maar weer in de springles

.
Ik moet gewoon beter aanvoelen wanneer ze gaat springen.. bij Aglona had ik hier met de springwedstrijd geen problemen mee! Maar ach ja...