Keyserlijke is 6e geworden, erg knap vond ik nog want ze hebben een hoop nieuwe leden er in rijden dit jaar! Ik heb er voor de rest niks van mee gekregen, behalve dat er bij hilligersberg een zebra mee liep
Waarland 10e in a-poule klopt niet, er is een rekenfout gemaakt wat 6 punten scheelde. Van62,3 naar 68,3 als ik het goed heb. Nu zijn we 8e. Dit gaat aangepast worden op de eindlijst begreep ik. Verder heeft het geen invloed op de degradatie helaas! Hoe of wat dit verder bekend gemaakt wordt weet ik ook niet
Voorderest iedereen gefeliciteerd! Ondanks alle regen vond ik het weer een mooie dag!
Yeaaaaaah weer Nederlands Kampioen,wat ben ik weer trots op de meiden want ook dit jaar was het niet makkelijk,de paarden niet allemaal even makkelijk en de zebra was een groot succes
OMG toppunt van asociaalheid, manege Bleijenberg heeft alle NK proeven gefilmd en op youtube gezet. Prima als je je eigen proef filmt en er voor kiest die op Youtube te zetten. Maar ik vind het echt geen stijl om zonder toestemming vooraf andermans proeven online te zetten..
Geen idee, je kunt het als ongepast markeren en dan moet je een reden opgeven, de meest toepasselijke is 'maakt inbreuk op mijn rechten'. Maar ik ben een leek op het gebied van recht dus ik vraag me af of dat wel klopt. Als het niet klopt heeft het weinig nut.
Maar bij Capelse jeugd en sintels mix staat dat het team de proef niet zichtbaar willen hebben, dan heeft de rest ook nog inspraak toch om hem te laten verwijderen?
Wat ik weet is dat het van te voren aan de vcn is gevraagd en dat er groepen zijn die daar geen toestemming voor heeft gegeven dat het ook niet gedaan is, in ieder geval de zelfde die gefilmd heeft bij de pony's
Heeft het op de website van VCN gestaan? Is het gecommuniceerd naar de deelnemende manegebedrijven? Ik denk van niet want wij waren niet op de hoogte en hadden anders zeer hoogstwaarschijnlijk geen toestemming gegeven. Daarbij geldt ook dat het plaatsen van een mededeling geen vrijbrief is!
frappa
Geplaatst: 04-06-12 22:13
Iedereen Gefeliciteerd met de resultaten !! En jammer voor de mensen die een Poule lager moeten maar volgend jaar knallen !!
Zo ons seizoen zit erop en wat ben ik apetrots op ons bedrijf. Durf het bijna niet neer te zetten , maar doe het toch 1e in de H poule paarden + Prix, Nederlands Kampioen A poule pony's voor de Kids Carrousel met Graffitipony, Een geweldige 3e plaats voor onze Juniors. En dan de afsluiter, jeetje wat was dat spannend, met onze A team en de Zebra, wederom Nederlands Kampioen en niet vergeten de Prix d'Elegance. Nu het 5e jaar op rij, ongelooflijk, we hadden zelf gisteren een fijn gevoel en dat telt !
Wat een lijstje!! om trots op te zijn! geniet er van!! ik ben benieuwd wat de andere teams volgendjaar gaan doen, nu de kleuren enz vrijgegeven zijn... ik heb wel een gaaf idee Maarja... wij hebben nog geen team!
Snel een team samenstellen Fryskhynders, want het is zooo leuk! Wegens rugklachten ben ik twee jaar geleden uit ons team gestapt, qua rijden dan. Me er tegen aan bemoeien doe ik nog steeds. Zowel bij de pony's als bij de paarden. Ook heel erg leuk om te doen.
Zelfs onze burgemeester is trots op ons, twitterde hij. Nou, we zijn moe, maar trots. Oh ja, de zebra is weer paard hoor! (Mevrouw, is die echt?)