Ik heb 2 keer les van Denis gehad, de eerste keer vond ik het niet zo, dat mag je best weten.
Maar die keer daarna wel super leuk!!! Eg weaarr
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sniesie schreef:Renee__ schreef:Valt wel mee toch Denise.
Moet jij zeggen... jij ging naar een andere les toen je hoorde dat ik kwam lesgeven

_Fieke schreef:Iets van uitlullen. Dat betekend het volgens mij. En anders is het mijn vertaling ervan
Edit: Uitgeluld dus
Maar er zijn meerdere redenen.
Eerst Patricia weg, toen Pascalle en toen had ik het wel een beetje gehad, aangezien ik veel leerde bij Pascalle. En toen had ik wel is les van Kelly met Bidy toen Pascalle er niet was en daar leerde ik ook weer van, maargoed uiteindelijk was ik wel gestopt met Bid. En Janice reed op donderdag én bij Kelly dus dat kwam wel mooi uit.
en die les was zo aso groot...Renee__ schreef:Hahahahah.Maar er zijn meerdere redenen.
Eerst Patricia weg, toen Pascalle en toen had ik het wel een beetje gehad, aangezien ik veel leerde bij Pascalle. En toen had ik wel is les van Kelly met Bidy toen Pascalle er niet was en daar leerde ik ook weer van, maargoed uiteindelijk was ik wel gestopt met Bid. En Janice reed op donderdag én bij Kelly dus dat kwam wel mooi uit.
en die les was zo aso groot...
edit; Fieke, ik wist niet dat je n&g deed. Is dat moeilijk? Of ben je gewoon goed in die vakken?

)
Vooral NL en Duits. 

Nederlands ben ik iets minder in. (Best wel apart, in duits en frans beter dan nederlands.
)
, heb ik wel is les gehad van Denise.
sniesie schreef:Zeg mensen, is het leuk om les te krijgen van Denise?
.