Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:04

Vind ze leuk hoor Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 15:06

Hahaha maar goed ook Clown Anders zou het wel erg sjielugh zijn Nagelbijten / Gniffelen

Pff, heb me toch maar afgemeld. Zit nu al de hele dag achter de computer, lekker series etc kijken. Da's wel een voordeel van het niet lekker voelen Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 15:10

*LOL*

Jij ook beetje sjieluhg? Ach gut

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 16:00

Ik ben heel sjielugh. Is het eindelijk lekker weer, zit ik hier alleen op mijn werk, het is gillend druk en de mensen zoooo vervelend!

Enne Beau, sjieke auto zeg! Had je niet toch liever een paard gehad? Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 16:04

Da's idd sjielugh, ik heb deze week een gunstige week en ik heb net lekker Stees gepest in 't zonnetje. Lovers Gras is ook heel stiekem een end gegroeid. *LOL*

Misschien kan ze d'r auto nog inruilen voor paard & wagen, zelfde effect maar dan met een poownie. Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:41

Goedemorgen,
Ik ben al weer uit, had om 10 uur een PTA en daar kregen we tot 12 uur de tijd voor, was om 11 uur al klaar en de rest van de klas zat nog te zweten boven z'n blaadje. Ik mocht alvast naar huis van de lerares, ga zo even langs de ruitershop en daarna naar Stees, maar eerst m'n zusje voeren wanneer die thuis komt. Lachen

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:47

aaa ik moet nog tot 4uur werken k heb nu ff pauze Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:24

Cassidy schreef:
Enne [***], sjieke auto zeg! Had je niet toch liever een paard gehad? Haha!

Hahaha eigenlijk wel ja Nagelbijten / Gniffelen Maarja, nu heb ik iig al iets om mee naar het paard te komen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:26

Wat hebben wij het toch zwaar eigenlijk he Suus? Ik heb het net zo erg als jou joh: Vandaag waren de computers kapot dus we konden niet werken en mochten we naar huis. Morgen heb ik maar een lesuur dus ik hoef niet naar school te komen.... Nog even en ik krijg een burn-out Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:03

Pff, hoe verzinnen ze 't, echt teveel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:43

Tja, het word echt te erg met ze Ja

Ik word het nu toch echt wel een beetje zat dat ik zo ontzettend vergeetachtig ben zeg... Mijn vader had iets voor me uitgeprint waar ik zuinig op moest zijn omdat hij het ook nog nodig had voor zijn werk. En ik moet het weer voor mijn stage gebruiken dus heb ik het op een zichtbare plek in mijn kamer neergelegd. Daarna heb ik er iets mee gedaan maar ik weet dus niet meer wat, kortom: Het is kwijt. Gelukkig heeft mijn vader het zojuist op internet terug kunnen vinden. Maar ik vergeet de laatste tijd gewoon een heleboel dingen. En om nou te zeggen dat het door de 'drukte' van school komt Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:44

Ohmy.. *LOL*

Ik ben trouwens elke dag m'n sleutels kwijt, omdat ik ze op logische plekken dump en dan zie ik ze over 't hoofd en met zoeken kijk ik eroverheen, nu moet ik ze op een vaste plek neerleggen. Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:47

Hahaha, kom me heel bekend voor Nagelbijten / Gniffelen Ik heb daar wel laatst eens iets over gelezen. Dat als je iets niet kan vinden terwijl het pal voor je neus ligt, dat je ogen je bedriegen ofzo. Vet vaag Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:48

Ja

Da's echt maf, en dan heb ik ergens als 3x gekeken en dan ligt 't daar gewoon. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:50

Ja hahaha! Maar dan voel je je ook zo dom op dat moment he? Net als wanneer je met de huistelefoon naar buiten wil lopen als je boodschappen gaat doen ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:55

Ja Heb ook een keer een half uur naar m'n schoenen gezocht, lagen ze bij m'n computer. Bloos

Vanmiddag belde d'r trouwens een telemarketeur op, we staan ingeschreven bij infofilter (ja, m'n ma heeft een telemarketingbureau maar haat telemarketeurs Huilen van het lachen ) en 't was een concurrent van een klant van ons. Die krijgen lekker een klacht, muahaha. Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:02

Ooooh die wil ik naast me in bed hebben liggen. Da's net een knuffelbeestje joh!!!

Hahaha wat grappig dat je ma een hekel aan ze heeft Clown Moet kunnen toch? Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:07

Nouja wat m'n moeders bedrijf doet da's warm bellen daar heeft ze geen hekel aan maar wat die doos deed die mij vanmiddag belde was koud bellen, en daar heb ik persoonlijk ook een hekel aan hoor. Overigens is die concurrent die klant van ons is veel goedkoper. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:11

Wat is warm en wat is koud bellen? Blond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:17

Warm is als de mensen al iets te maken hebben met 't product, zoals een proefperiode ofzo. Als je koud belt dan bel je mensen die niks met 't product te maken hebben. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:21

Aha dan snap ik het! Dan is je mama idd niet irri Vork

Ik ga btw series kijken. Denk dat ik je morgenochtend mss nog wel spreek, ik ga 's middags nl weg.

Doei!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:24

Oke dagjes Doei!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 00:38

Welterusten allemaal, ik heb vanavond Yellow gezien, is ook een erg leuk paardje. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 09:42

Ooeh leuk! Ik kan niet wachten tot donderdag *LOL*

Edit: Eeehm morgen dus Tong uitsteken