Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik moet namelijk wel wat in voeren in de routeplanner
Anique_Vaandrig schreef:Hoe rijd je uberhaupt richting hoek van hollandik moet namelijk wel wat in voeren in de routeplanner
Reentjuh schreef:Serada schreef:Ik had gister weer een suffe computercursus in Amersfoort. Het was een up-datecursus dus alles was eigenlijk herhalen en voornamelijk theoretisch. Dat was veel gaap en indutwerk want ik had de nacht daarvoor door het onweer ook al weinig geslapen. Volgens mij leek ik ook niet echt geintereseerd want die docent keek me steeds een beetje verontwaardigd aan![]()
Haha, vind je het gek als je steeds zit te smsen, haha
Ik had mijn telefoon alleen op stil gezet en ik zag de hele tijd wie er belde. Eerst Wil twee keer en toen zag ik een smsje van Ireen. Daarna zag ik Anique weer twee keer voorbij komen en toen weer een smsje van Ireen. Toen zag ik dat Selmar belde, nog geen vijf minuten daarna Ramon hahaha. En dan heb ik mijn werk nog niet gehad. Ik had em beter uit kunnen doen want ik werd er alleen maar nieuwsgieriger van. Dus toen begon ik iedereen maar te sms-en hihi
Ik heb het even uitgeprint en ik heb nu wel een duidelijke routebeschrijving! gaat vast wel goedkomen!!
bedankt!
Yustin schreef:Ra, ra wat ben ik?
Het begin van het einde,
het einde van de ruimte en
het begin van de eeuwigheid...

Yustin schreef:Wat zouden jullie doen??
Za hebben we wedstrijd. Zal ik Yus vrijdagavond binnen of buiten zetten??
Serada schreef:Yustin schreef:Wat zouden jullie doen??
Za hebben we wedstrijd. Zal ik Yus vrijdagavond binnen of buiten zetten??
Ik zou Yus binnen zetten want dan je hem alvast lekker laten drogen, rust geven en een beetje wakker maken voor de wedstrijd. En daarnaast kan hij het gras in zijn buik een beetje later verteren, anders heeft hij daar misschien ook op de wedstrijd last van
Reentjuh schreef:Uhm....is het antwoord weer niets??? Of gewoon het begin! Lin, waar ben je? Jij kan ook altijd goed raden, haha!
Reentjuh schreef:Pfff.....op de basisschool heb ik niets geleerd dus dat scheelt, haha! Ik weet het echt niet, deze is wel moeilijk hoor! Uhm..... geschiedenis?? Uhm.... of iets met energie/electriciteit??
Yustin schreef:Wat leerde je om te kunnen lezen?
Om te leren lezen moet je ten eerste kunnen kijken met je ogen, haha, niet blind zijn en je moet het alfabet kennen zodat je de letters uit elkaar kunt houden! Volgens mij is dit nou ook een heeel fout antwoord, hihi! Ik weet niet meer wat ik leerde om te kunnen lezen, dat ging gewoon ineens vanzelf, hahaha!